sobota, 31 grudnia 2011

549. Losowanie nr 49




Post będzie dłuższy niż pierwotnie zamierzałam, ale... mamy koniec roku, a zatem i podsumowań czas ;-) Na początek trochę wyjaśnień. Cały ranek walczyłam z drukarką, która po wielu latach nienagannej służby, mimo moich błagań i zawodzeń, żeby mi tego jednak nie robiła - postanowiła z hukiem przejść na emeryturę :-/ Fatalny moment, ale niech jej będzie ;-) Z tego powodu jestem winna Wam przeprosiny, że na karteczkach z nickami, które widnieją na fotkach u góry [dlaczego aż trzech - będzie poniżej ;-) ], zamiast zwyczajowej ładnej czcionki prosto z komputera, są moje gryzmołki ;-) Mam nadzieję, że da się je odczytać.

Ale po pierwsze i najważniejsze - bardzo dziękuję za wszystkie życzenia z okazji czwartych urodzin :-) Nie powiem, że było łatwo, bo są dni, że literki radośnie wręcz wyskakują spod mojego pióra vel klawiatury, a są całe tygodnie ciężkiej czarnej depresji, podczas których nie potrafię wydobyć nawet piśnięcia, a co dopiero całego postu [co chyba, niestety, było widać w moich coraz krótszych i lakonicznych postach]... Ostatnie dwa lata nie były dla mnie dobre, tyle śmierci, bólu i rozpaczy rozstań oraz życiowych zmian, których ani ja, ani nikt chyba nie lubi, jeszcze nie przeżyłam, stąd moje wielokrotne długotrwałe milczenie. W nowym roku, ponoć ostatnim według Majów ;-D postaram się bardziej :-)

Po drugie, tyle to Was jeszcze u mnie nie było na konkursie!!! :-D Dzię-ku-ję!!! Cieszy mnie to przeogromnie, stąd decyzja, by oprócz 12 książek głównych, do rozlosowania przeznaczyć 12 kolejnych nagród niespodzianek. Będą to niedługie, proste acz radosne dla serca romanse Luizy Kochańskiej [nagrody sponsoruje Replika z Poznania. Dziękuję za ich wielkie serce! :-)].

I po trzecie, skoro to mój blog, to mam prawo do prywaty, prawda? ;-) Chciałabym podziękować jednej osobie, której blog odkryłam dość niedawno, jakiś rok, może półtora roku temu, a który pokazał mi całkiem nowy dla mnie świat zapachów niszowych. Przez kilka ostatnich lat nie używałam żadnych perfum ze względu na zdrowie [a raczej jego brak, niestety – astma, spastyczne zapalenia oskrzeli, alergie...] jednego z domowników. Wcześniej nie miałam nawet pojęcia, co to takiego nisza. Teraz wracam do mojej pasji z lat młodzieńczych, a jednym z nieocenionych przewodników po nowo odkrywanym świecie okazała się Sabbath i jej cudowne, bajecznie piękne opisy niebanalnych i wyszukanych zapachów. Dziękuję z całego serca i proszę o więcej i więcej :-D No i spełniam „marzenie” z komentarzy ;-) Nowe wydanie opowiadań Edgara Allana Poe.

Wklejam jeszcze obowiązkowy dopisek: „Tradycyjnie poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki wraz z nickiem - koniecznie! Jak zawsze zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie – nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego konkursu”. Nie zmienia się też moja prośba/ogłoszenie z poprzedniego postu - kilka osób wciąż się nie zgłosiło po swoje książki.

I to tyle w tym roku. Będą jeszcze życzenia, wieczornie, przy lampce wina, ale to już ostatni regularny post w tym roku. Raz jeszcze dziękuję, że jesteście!!! :-D



A oto lista wszystkich wylosowanych nicków. Linki podaję tylko do istniejących blogów lub profili osób, które je mają rozbudowane.

12 nagród głównych [foto nr 1]:
--- Helena
--- Miravelle
--- jolajka
--- majowababcia
--- Latarnica
--- Inviernita
--- Seso
--- pesymistka13
--- LavlnArt
--- aeljot
--- PannaP
--- Summer21


12 książek - nagród pocieszajek [foto nr 2]:
--- cecyliarodzinaidom
--- Scarlett
--- raeszka
--- Malineczka74
--- JustMe
--- clevera
--- ystin
--- Carmen
--- Elina
--- ksiazkowo
--- Alegria
--- Juunka


Nagroda specjalna [foto nr 3]:
--- Sabbath

30 komentarzy:

JustMe pisze...

Jaka miła niespodzianka! Dziękuję!
Dla mnie ten rok tez nie był łatwy, tak samo jak sobie, Tobie też życzę, by następny okazał się łaskawszy. I przede wszystkim, by był pełen ciepła i miłości.

Juunka pisze...

och ach ojej, jak miło, że zostałam wylosowana :)

summer21 pisze...

wow ale fajnie, bardzo mila wiadomosc na koniec roku:)

cecyliarodzinaidom pisze...

Fajnie że zostałam wylosowana.Dziękuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku !!!

Alegria pisze...

No to pięknie kończę stary i zaczynam nowy rok. Podskakuję z radości. Mam książkę. Super :)
Na Nowy Rok życzę Ci skrzydeł co poniosą Cię tam gdzie tego pragniesz i weny nieustającej

Edyta pisze...

Gratuluję zwycięzcom :-)

Malineczka74 pisze...

Ale miłe zakończenie roku !
Wygrałam nagrodę - jaka miła niespodzianka !
Serdecznie dziekuję - maila z danymi wysyłam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku

barbaratoja pisze...

Ale szczęśliwych osób, a ty masz bardzo pracowitą godzinkę(czy starczy?) y przygotować to wszystko do wysyłki;-)))

Ola_83 pisze...

Wszystkiego dobrego!

Bewix - Bea pisze...

Gratuluje i miłego czytania!

pesymistka13 pisze...

Bardzo się cieszę, mam ogromną sylwestrową pocieszajkę :):)

jolajka pisze...

wspaniale zaczyna się ten Nowy Rok, cieszę się , że jestem wśród zwycięzców!!!!

aeljot pisze...

Miło mi zobaczyć swój nick wśród wylosowanych osób. Dziękuję.

raeszka pisze...

To mi sprawiłaś niespodziankę :).

Dziękuję za dodatkowe losowanie :).

Zatem będę oczekiwać listonosza :).

niebieskości pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę!
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
Agnieszka

Sabbath pisze...

A ja nie wiem, co napisać... Jestem uszczęśliwiona nagrodą - wiesz już, że książki są moją miłością pierwszą i wielką, przed perfumami i wszystkim innym. Ale tyle ciepłych, wielkich słów mnie onieśmieliło i wzruszyło. Dziękuję Ci ogromnie za to wzruszenie. Heh... Idę pisać maila, tu się nie godzi tak przeżywać. ;)
Dziękuję raz jeszcze.

Madziorek pisze...

o hoho, ale szczęśliwych dziś osóbek jest ;-)

LavInArt pisze...

Jupi!!! Świetna wiadomość na początek Nowego Roku :) Dziękuję bardzo i już wysyłam adres :)

Evita pisze...

Gratuluję!

nunachopin pisze...

Gratuluję szczęściarzom! Ależ Wam się miło rok zaczął! ;)

dudqa pisze...

Gratulacje

Scarlett pisze...

Bardzo dziękuje! Jest mi niezmiernie miło! Pozdrawiam.

Scarlett pisze...

Kompletnie nie widzę Twojego emaila :( Mogłabyś mi go wskazać?

Carmen pisze...

Tak szalałam z radości, że aż się w łokieć uderzyłam ;]
Bardzo dziękuję za tak wspaniałą niespodziankę na początku roku :D
Niech Tobie i wszystkim czytelnikom Twojego bloga niech się wiedzie w tym Nowym Roku! Niech będzie lepszy niż 2011! :)
Zaraz wyślę maila z danymi :)

Scarlett pisze...

Uf, uff mam! Znalazłam :)
I gratuluje Sabbath fantastycznej książki.

aeljot pisze...

Mam już książkę :) Jeszcze raz dziękuję:)

majowababcia pisze...

o matko jaka mila niespodzianka hurarararra na ten nwory rok.dziekuje bardzo

ystin pisze...

no rzeczywiście wylosowanam... ależ ze mnie gapa!!
przepraszam raz jeszcze i dziękuję za cierpliwość i przypomnienie.
Pozdrawiam serdecznie ♥♥

amma pisze...

Zostawiłaś pod postem na FH informację, że zostałam wylosowana i wygrałam książko.Ucieszyłam się :)) nie powiem, ale zrobiło mi się również trochę głupio, że to przeoczyłam. Sprawdziłam więc dokładnie i niestety to chyba jednak nie o mnie chodzi.
Ale dziękuję.
Pozdrawiam
amma

Zacisze wyśnione... pisze...

Hej amma!
W takim razie blog Fairy House prowadzi kilka osób?
Inviernita też ma ten link, jako jej blog.
W takim razie przepraszam bardzo za zamieszanie!
M.