sobota, 14 stycznia 2012

551. Perfect Women





1. logo zabawy Perfect Women
2. Tilda Swinton [foto © Craig McDean dla „Vogue Italia”]
3. Christy Turlington [zdjęcie pp. Mario Sorrenti dla „Vogue Italia”]
4. Dita von Teese [zdjęcie © Patrick Hoelck]


Ekhm! ;-) Do tablicy wywołała mnie Sabbath. Przez kilka dni głowiłam się, jak by tu do tematu podejść. To było naprawdę trudne, tzn. wybór! Zaledwie trzy podziwiane przeze mnie kobiety? No ale w którym kierunku spojrzeć, by tego wyboru dokonać? Książkowo-autorskim? Toż to z definicji same gnomy i straszydła, do tego pieklice, co się za maszyną do pisana kryją, romantyczki i omdlewające bladolice „księżniczki”, albo - dla odmiany... szare zakompleksione biblioteczne „myszki” przemykające pod ścianami i regałami, co by ich nikt czasem nie zauważył! ;-D Muzyczny? Hmmm... Tu by było łatwiej. Kilka piękności o fenomenalnym głosie by się znalazło, ale... może film? Tak, tu zdecydowanie byłoby mi najłatwiej ;-) Ostatecznie wyszedł mi mały misz-masz... ;-)

Zasady:
1. Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w trzech kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie,
- ideał urody,
- perfekcyjny styl, elegancja.
Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
2. Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
3. Podaj informację, kto Cię otagował.
4. Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom.



1. Perfekcyjna w swoim zawodzie: Tilda Swinton
Kobieta-kameleon o androginicznej urodzie i królewskich korzeniach. Niezwykła, pełna pasji, odważna i bezkompromisowa. Jako Biała Czarownica w Opowieściach z Narnii, jako anioł Gabriel w Constantine, Ella w Młodym Adamie czy Orlando – zawsze przyciąga wzrok, zawsze intryguje i wzbudza mój podziw.

2. Ideał urody: Christy Turlington
Należy do grupy pierwszych supermodelek, rozpoznawanych nie tylko przez miłośników mody. Jej fotografie zdobiły ponad 500 okładek magazynów modowych i nie ma się co dziwić, jest niezwykle piękna, a przy tym jej uroda nie onieśmiela.

3. Perfekcyjny styl, elegancja: Dita von Teese
Jeśli się akurat zmysłowo nie rozbiera i nie kąpie w szampanie w ogromnym kieliszku na środku burleskowej sceny [co też jest piękne, bez dwóch zdań], to potrafi wyglądać olśniewająco. Jej retro styl jest dopracowany w każdym szczególe i, przynajmniej na mnie, robi ogromne wrażenie.

4. Zabawę - w drodze losowania ;-) przekazuję dalej do:
--- Kardamonowa
--- pesymistka13
--- chwilotrwaj
--- inviernita
--- Juunka
Ciekawam waszych typów :-) Mam nadzieję, że dacie się namówić na chwilę zwierzeń!

8 komentarzy:

pesymistka13 pisze...

Ho ho to będzie wyzwanie, ale podejmę się:) tylko muszę się trochę zastanowić. Jednocześnie jeśli masz ochotę zapraszam na moją rozdawajkę :)

Kardamonowa pisze...

Wow ;) cóż za niespodzianka ;)

Agni pisze...

Zapowiada sie na swietna zabawe !!!

Sabbath pisze...

Piękne i charakterystyczne wszystkie trzy. Nie oczekiwałam niczego innego. :)
Typy mnie osobiście bardzo w gust trafiły. Dittę i Tildę już na blogu pokazywałam. Kirsty nie, ale to wyłącznie dlatego, że jej dotychczas nie zauważyłam. Teraz przejrzałam zdjęcia i pewnie kiedyś się pojawi. :)

Juunka pisze...

Cudowne typy! Masz rację, zadanie nie jest łatwe - wybrać tylko 3 z tylu wspaniałych kobiet! Podjęłam jednak wyzwanie :)
http://blondeontheroad.blogspot.com/2012/01/100-dni-przed.html

Weronika pisze...

Uwielbiam i podziwiam Tildę Swinton-ona mnie hipnotyzuje...

carse pisze...

Wędruję ostatnio po różnych blogach i tak się złożyło, że trafiłam na Twój. I co? I wsiąkłam... jako filolog z wykształcenia i książkofil z natury znalazłam miejsce, z którego mogę czerpać inspirację :) Już wiem, że będę zaglądać tu częściej :) Pozdrawiam!

beatus pisze...

Witaj - po pierwsze serdeczne dzięki za Twój blog - jest dla mnie dużą inspiracją. Po drugie pytanie, czy mogłabyś podpowiedzieć mi jako redaktor czy jest jakiś sposób, aby dostać od wydawnictw książki do biblioteki szkolnej? Próbowałam już w różnego rodzaju fundacjach, ale wszędzie odmawiają - ponieważ raczej prowadzą kursy, lub zakładają internet. Co byś mi radziła? Gdzie się udać "po prośbie"? Dziękuję