środa, 22 lutego 2012

559. Konkurs nr 51


Prawie przegapiłam konkurs lutowy :-/ Ale już nadrabiam stracony czas ;-)

Mam dla Was, dzięki uprzejmości poznańskiego wydawnictwa Replika [dziękuję jak zawsze! :-) ], pięć egzemplarzy thrillera, który podejmuje zaskakująco aktualny temat – zamachu w papieskim mieście. Oczywiście to fikcja, do tego nastawiona na rozrywkę.

- - - Arno Strobel Mag. Bractwo [Wydawnictwo Replika, 2008]

O książce: „Habemus Papam!” - okrzyk radości wydobywa się z tysięcy gardeł zgromadzinych na placu Świętego Piotra. Chwilę później nowy przywódca Kościoła katolickiego pojawia się na balkonie Bazyliki. W tym samym momencie pada strzał. Śmiertelnie trafiony papież osuwa się na ziemię. Zabójca zostaje szybko ujęty, ale odmawia zeznań, domaga się za to rozmowy z biskupem Corsettim. Dzień później biskup pojawia się w małym sklepiku spożywczym, aby odebrać kartonowe pudło, zdeponowane tam przez zamachowca. Pudło jest ciężkie, a skrywa tajemnicę o jeszcze większej wadze. Zagadkowe dzienniki naprowadzają biskupa Corsettiego na trop potężnego bractwa, które knuje niebezpieczny spisek przeciwko Kościołowi...

O autorze: Arno Strobel urodził się w 1962 roku w Saarlouis (Niemcy), studiował technologie informacyjne. Dziś kieruje projektami IT w dużym niemieckim banku w Luksemburgu. Pisać zaczął jeszcze przed ukończeniem 14 roku życia. Jest autorem wielu krótkich opowiadań i jednej powieści.


Czas trwania konkursu tym razem jest nieco krótszy – mea culpa! - ale i tak zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem do piątku do północy. Losowanie jak zawsze w sobotę :-)

65 komentarzy:

aeljot pisze...

Zaciekawiłaś mnie :) Spróbuję szczęścia.

Janola pisze...

Chętnie :-)

airyfairy pisze...

jestem zainteresowana (-:

JUKA pisze...

Staję i ja do kolejki :)

boena pisze...

Zgłaszam się.

cecyliarodzinaidom pisze...

Staję w kolejce.Zaintrygowała mnie recenzja.Pozdrawiam.

ABily pisze...

i ja:)

ann pisze...

Dołączam do grona chętnych :>

Bluejanet pisze...

zglaszam sie

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział :)

http://anek73.blox.pl/2012/02/Candy-candy-6.html

Stayrude pisze...

Ja również się zgłaszam:)

Kalisz made pisze...

Poproszę bardzo :)

bestyjeczka pisze...

Ja też, ja też!!!!!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się !

Kathinna pisze...

to i ja tradycyjnie ;)

Mariola pisze...

Zgłaszam się

Ula pisze...

Zgłaszam się! :)

Czytelniczka pisze...

Zgłaszam się, może być ciekawa!

Rybiooka pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :D

Alina pisze...

Zgłaszam się ^^.

Weronika pisze...

zgłaszam się:)
wiki03@gmail.com

pesymistka13 pisze...

zgłaszam się :) zapraszam również na candy do siebie :)

syvella pisze...

Zgłaszam się i ja :)

nayanka pisze...

I ja się zapiszę :)

rr-odkowa pisze...

A nuż mi się poszczęści :))

kalioppe pisze...

ja też spróbuję szczęścia :)

Musta pisze...

W takim razie ja też staję w ogonku :D

Coral- inn pisze...

Książeczkowy Potwór też się zgłasza, najważniejszym kryterium jest zapach i smak książki;)

ashess pisze...

zgłaszam się ; )

Ruczek pisze...

Zagadki, tajemnice... Coś dla mnie :)
Zgłaszam się! :)

Pozdrawiam! :)

ROMA pisze...

Z przyjemnością przygarnę:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

PannaP pisze...

zgłaszam się:)

Izzi pisze...

Chętnie :) do tego akurat dzisiaj zrobiłam sobie zakładkę czytelniczą :)

Dorfi pisze...

Też chętnie wezmę udział w losowaniu
Dorfi

sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

Sara Deever pisze...

Na thriller zawsze chętna.
Zgłaszam się.

ewarub pisze...

Ostatnio mi się szczęści tu i ówdzie, więc i teraz spróbuję :-)

carse pisze...

Również się zgłaszam :)

Agni pisze...

Sprobuje i ja !
Czy wiesz ,ze masz weyfikacje slowna? Lubie pisac komentarze, ale te weryfikacje psuja cala przyjemnosc !

Gosia pisze...

Piszę się :)

Edith pisze...

zgłaszam się

Dorota pisze...

To i ja, może wreszcie i mnie się uda?

ktrya pisze...

zgłaszam się :)

milqin pisze...

Hmm, ciekawie brzmi.

Agaton pisze...

Zapisuję się :)
Pozdrawiam

Maciej Piątkowski pisze...

Również się zgłaszam :)

barbaratoja pisze...

Ja również spróbuję szczęścia!
Nawet słowna weryfikacja mnie nie zniechęci, pragnienie posiadania książki jest większe niż niechęć do tych literek bez sensu;-)

Joanna pisze...

ustawiam się w kolejce, żadnemu konkursowi z książką nie odpuszczę.
Pozdrawiam

Marta pisze...

Piszę się, piszę się :)

anek7 pisze...

Ja też się zgłaszam:)

zaba233 pisze...

I ja zgłaszam swój udział :)

Bahari pisze...

Zgłaszam się z chęcią ;)

Helena pisze...

chętnie przyłączę się do zabawy

justysias7000 pisze...

Próbuję;)

obelle pisze...

mmm, thriller, chętna! :)

LavInArt pisze...

Uwielbiam takie książki :) Zapisuje się i pozdrawiam serdecznie

Dizzy pisze...

Zgłaszam się! x3
alcia1993@op.pl

Ryan pisze...

Zgłaszam się. Książka bez wątpienia jest ciekawa...
ryan_ryan@op.pl

Kasmatka pisze...

Chętnie:D

Latarnik pisze...

Jeszcze zdążyłem przed północą :)

chaga pisze...

Okładka bardzo zachęcająca :), też chcę.

elima pisze...

W takim razie ja również się zgłoszę. Może dopisze mi szczęście...

dziurka pisze...

zdążyłam :)
może na coś się zda!

Edyta pisze...

Staję i ja na końcu kolejki :-)

Ignam pisze...

Zgłaszam się!
Chyba zdążyłam :)