sobota, 31 marca 2012

566. Losowanie nr 52


Na początek dziękuję wszystkim za udział w kolejnym konkursie. Miło mi bardzo, że tu zaglądacie! :-)

Zaraz potem – przepraszam, jeśli kogoś uraziłam swoim stwierdzeniem, że nie ma osoby, który by nie znała już tej książki. Dla nas, ludzi świata książki: księgarzy, wydawców i drukarzy, to taka „oczywista oczywistość” ;-) – to myślenie o niektórych tytułach na rynku księgarskim. Było już tyle wydań tych najsłynniejszych powieści, wciąż są wznawiane, i to przez różnych wydawców, i nadal chętnie kupowane przez kolejnych czytelników, że wydaje się nam, że już w każdym domu w całej Polsce przynajmniej jeden egzemplarz leżakuje ;-) Ale jeśli udało mi się jednak Was zaskoczyć konkursową książką, to bardzo mnie to cieszy i każe wierzyć, że: „Znają – nie znają, ale czytać chcą!”.

Ale już nie marudzę i przechodzę do losowania! Jak widać na załączonej u góry fotce, wylosowałam trzy karteluszki z nickami:

--- Kardamonowa
--- milqin
--- Hordubal

Gratuluję zwycięzcom serdecznie!
Obowiązkowy dopisek: „Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki wraz z nickiem - koniecznie! Jak zawsze zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie – nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego konkursu”.




- - - - - - - - -
Boszszsz... Blogger zmienił swój „image” w części edytora. Dobrą godzinę zajęło mi zorientowanie się, co gdzie jest... I jeszcze HTML-a będę się musiała nauczyć... :-/ I po co to komu? Po co zmieniać coś, co dobrze działa? Eh!

11 komentarzy:

ann pisze...

Mi też nie podoba się nowy wygląd, chyba nie lubię zmian. Dlatego póki mogę trwam przy starym.

Gratulacje dla szczęściarzy :>

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym szczęścia;-)
Niektóre książki stoją na półce, inne wędrują, są też takie do których , mimo że znana często wracam. Czytam wtedy tylko fragmenty, często na chybił trafił;-)

natanna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
natanna pisze...

gratuluję szczęściarom.))))

kasandra_85 pisze...

Gratuluję:))

eniutek pisze...

Szczęściarom gratuluję :)

Kardamonowa pisze...

Bardzo się cieszę! ;)

Hordubal pisze...

Los mi sprzyja, więc może jeszcze zagram w lotka? :)Dziękuję bardzo.

bestyjeczka pisze...

Gratulacje dla szczęściarzy i dziękuję serdecznie za kolejną zabawę.

pesymistka13 pisze...

Gratulacje :)

nunachopin pisze...

Eh... Gratulacje! ;)