poniedziałek, 23 kwietnia 2012

569. Konkurs nr 53 - wiosenny!


O la la! ;-D Znów bym przegapiła ostatni tydzień miesiąca, czyli tradycyjny już na blogu Zacisze wyśnione... moment na konkurs, tym razem z numerem 53! ;-) A zatem ogłaszam kolejne rozdanie czytadełek – jak w tytule postu – wiosennych i całkiem niezobowiązujących!

A do rozlosowania mam – dzięki uprzejmości poznańskiej Repliki, której niezmiennie serdecznie dziękuję za wielkie serce! – pięć książek Lucyny Olejniczak pt. Wypadek na ulicy Starowiślnej. Do każdej przesyłki dodam drugą książkę – niespodziankę!

Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem, do północy w piątek. Losowanie w sobotę! Zapraszam!

85 komentarzy:

Scathach pisze...

Zgłaszam się:)

PS urodzaj DZIŚ na konkursy:) ŚDK mobilizuje;d

elima pisze...

Ja też z wielką chęcią zapiszę się ;)

Emily pisze...

również sie zapisuję :)) Emi

Ruczek pisze...

Również z wielką chęcią się zgłaszam! :)

Pozdrawiam wiosennie! :)

reala pisze...

Bardzo potrzebuję czegoś wiosennego i niezobowiązującego :)

PAKMA pisze...

Ja tez chetna jestem na jedna z ksiazek :)

clevera pisze...

Ustawiam się w kolejce chętnych. :)

Agaton pisze...

Zapisuję się, uwielbiam Twoje konkursy :)

j. pisze...

Z radością:) serdeczności dla Ciebie:)

Anek73 pisze...

Z przyjemnością :)

http://anek73.blox.pl/2012/04/Candy-candy-3.html

Ulkaaz pisze...

No to sie ustawiam grzecznie w kolejce czekając na losowanie ;)

eniutek pisze...

Obecna i gotowa do wzięcia udziału w konkursie :)

Werus pisze...

Ja też się zapisuję :)

Bewix - Bea pisze...

...chetnie poczytam :-)

sardegna pisze...

Zgłaszam się z ochotą :)

Janola pisze...

Z przyjemnością staję w kolejce
Pozdrawiam serdecznie

ovillo pisze...

Jestem!

ovillo pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ABily pisze...

Chętnie wezmę udział:)

marysza pisze...

zglaszam sie! zglaszam! :D
jaki mily prezent by byl z okazji swiatowego dnia ksiazki :D (wczorajszego, no ale nie wazne:D)

Magalita pisze...

jestem tu pierwszy raz i może się załapię? zapisuję się a co :D

ika pisze...

Chętnie, chętnie :)
tym bardziej, że czytałam recenzję i książka zapowiada się ciekawie :) no i jeszcze mój ulubiony Kraków w tle! czegóż chcieć więcej? no może tego by szczęście się do mnie uśmiechnęło ;)
Pozdrawiam wiosennie!

malgorzata-p17 pisze...

Bardzo chętnie poczytam:):):)
pozdrawiam

Gosia
www.haftymalgosi.blox.pl

cyrysia pisze...

ZGŁASZAM SIĘ:-)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

Dorfi pisze...

Bardzo chętnie przeczytam :)

aeljot pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)

Bluejanet pisze...

zglaszam sie do losowania!

ewarub pisze...

Proszę mnie wrzucić do maszyny losującej :-)

Alina pisze...

Zgłaszam się :)).

Hordubal pisze...

To się zapisuję.Pozdrawiam

Anne18 pisze...

ja też się zgłaszam.

Marzena pisze...

Kolejny raz liczę na odrobinę szczęścia :)

paula_71 pisze...

Z przyjemnością po raz kolejny wezmę udział w konkursie :)

Pozdrawiam serdecznie.

Aspartate pisze...

chętnie wezmę udział :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się

Inviernita pisze...

Zgłaszam się :)
agnzimka@gazeta.pl

Evita pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Agni pisze...

Znow mam nadzieje , bo ksiazkowy prezent to jest TO !

shiraja pisze...

ach po książeczki zawsze!!!!!!! Ustawiam się w kolejce i ja :) Pozdrawiam wiosennie

sabba pisze...

jestem niniejszym zapisana!

kot&malenstwo pisze...

Z przyjemnością bym poczytała, bo akurat nie wyjeżdżam wiosennie. Pozdrawiam serdecznie :) K.

Emi pisze...

Dopisuję się do listy :)))

kalioppe pisze...

ustawiam się w kolejce i grzecznie czekam :)

Mag de Lena pisze...

zapisuję się!

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się do konkursu :)

ashess pisze...

to i ja się zgłaszam : )

rr-odkowa pisze...

Pewnie moje szanse jak zwykle są znikome, ale co tam... próbuję :))
Pozdrowienia.

Aleksnadra pisze...

Po książki zawsze chętnie staję do konkursów :)) Dlatego zgłaszam si.ę do losowania :))) Pozdrawiam wiosennie :)

poczytajka pisze...

Również się zgłaszam :)

Kasiek pisze...

Chwila wahania, czy się wpisać, ale jako mól książkowy nie mogłam się powstrzymać. Pozdrawiam:)

justysias7000 pisze...

Książki nie czytałam więc próbuję;)

CiasteczkowyPotwór pisze...

Zgłaszam się z wielką nadzieją :)

Czytelniczka pisze...

Zgłaszam się:)

Izzi pisze...

Zgłaszam się :)

PannaP pisze...

zgłaszam się

cecyliarodzinaidom pisze...

Zapisuję się również i serdecznie pozdrawiam.

Katarzyna pisze...

Ach, marzy mi się poznanie historii, która miała miejsce na ulicy Starowiślnej;)
Pozdrawiam:)

Missy pisze...

Witam jeśli chodzi o książkę i to wiosenną to ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam serdecznie.

Coral- inn pisze...

"Wiosna ach to ty!" Zgłaszam się!

Maciej Piątkowski pisze...

Oj zgłaszam się zgłaszam !!! matrik@poczta.fm

szajajaba pisze...

Zamiast iść spać to ja jakieś komentarze wypisuję... wstyd :D
Ale co mi tam, zgłaszam się :) Dobraaaaanoc!!

Weronika pisze...

Ustawiam sie w ogonku.
wiki03@gmail.com

chwilotrwaj pisze...

Książek nigdy za wiele. Chcę i ja.
chwilotrwaaj.blogspot.com

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce

Tami pisze...

Chętnie staję w kolejce :)ypea eginv

aileen pisze...

Skoro kuszenie po krakowsku - to też się zgłaszam :)

222shift pisze...

CIEKAWE CZY MI SIĘ UDA...
Zbyszek
222shift@gmail.com

Kropelka pisze...

I ja tez bardzo chetnie stane w kolejce!Serdecznie pozdrawiam:)

zbyszek pisze...

zgłaszam się:)

Ania pisze...

Zgłaszam się.
antoninadz@wp.pl

Ula pisze...

I ja się wychylam, a nuż się uda...

artesania-1 pisze...

Ha! Udało mi się nie przegapić konkursu. Dopisuję się. A nóż, a widelec - jak mawiała moja przyjaciółka. Ale lista długa, oj długa.
Pozdrawiam.

ROMA pisze...

Zapoluję z przyjemnością:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

brzydula pisze...

chętnie się zapiszę :)
Pozdrawiam!

Paula pisze...

Zgłaszam się :)
Wiosenne pozdrowienia!

Sharona pisze...

Z wielką chęcią się zgłaszam :-) Książki są idealne na wiosenny odpoczynek w ogrodzie :-)

mpiosenki@gmail.com

Oleander pisze...

Och! Oczywiście, że też się zgłaszam!

Nataliya pisze...

Zgłaszam się ;)

incognito pisze...

zapisuję się z chęcią ... pozdrawiam serdecznie :)

suiseiseki pisze...

Zgłaszam się i ja. :) Pozdrowienia dla autorki blogu.

Olenkaja pisze...

I ja też bym się z chęcią zapoznała :)

Kardamonowa pisze...

Jak dobrze, że tu zajrzałam ;)

barbaratoja pisze...

Rzutem na taśmę;-)
Zapisuję się!!!