sobota, 28 kwietnia 2012

570. Losowanie nr 53


Słoneczna wiosenna sobota za oknem, ostatnia w kwietniu... zatem najwyższy czas na losowanie numer 53! :-D A jak widać na załączonej u góry fotce - jest już nawet po losowaniu! Na początek jednak podziękuję wszystkim za jak zawsze liczny udział w kolejnym konkursie książkowym. Miło Was tu widzieć! Dziękuję!

A oto nicki osób, do których polecą książeczki:

- paula_71
- ewarub
- rr-odkowa
- 222shift
- szajajaba

Wszystkim serdecznie gratuluję! :-)
Obowiązkowy dopisek: „Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki wraz z nickiem - koniecznie! Jak zawsze zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie - nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego konkursu”.

W konkursie majowym do wygrania będą... Eee! ;-D Chyba nie sądziliście, że zdradzę moją małą słodką tajemnicę? ;-D Musicie cierpliwie zaczekać... Zapraszam za miesiąc!


- - - - - - - -
PS. I jeszcze słówko o nowej „maszynie losującej”! ;-) Okrągłe „pudełko” własnymi rączkami zrobiła dla mnie utalentowana, droga memu sercu przyjaciółka El., której bardzo bardzo dziękuję!!! Całość jest lekko usztywniona, zrobiona na szydełku i wyhaftowana koralikami. Dziękuję!

11 komentarzy:

justysias7000 pisze...

Gratulacje!!!;) Dziękuję za świetną zabawę;)

kasandra_85 pisze...

Gratuluję:))

Ruczek pisze...

Gratuluję! :)

barbaratoja pisze...

Gratulacje dla Szczęściar!

eniutek pisze...

ja też gratuluję :)

ewarub pisze...

A ja dziękuję! Żadna to moja zasługa, że zostałam Szczęściarą, ale cieszę się bardzo! :-)

Izzi pisze...

Gratuluję zazdrośnie, a maszyna losująca super :)

szajajaba pisze...

O jak miło! dziękuję i gratuluję pozostałym fuksiarzom :)

Marzena pisze...

Gratuluję dziewczynom

marysza pisze...

o tak! nowa maszyna losujaca jest piekna!!

paula_71 pisze...

Po raz kolejny mi się udało!Cudnie,już się nie mogę doczekać książek,ich zapachu...Na pewno umilą mi nie jedno popołudnie z kawką.