poniedziałek, 30 kwietnia 2012

571. Kórnik - cz. 1: Magnolie

Fotki © moje: Olympus E-510.

Korzystając z wolnego od pracy dnia, z samego rana wybrałam się PKS-em do Kórnika [ok. 25 km pod Poznaniem] do arboretum przy zamku na przed-majówkę z magnoliami... a raczej powinno być na „Majówkę z magnoliami”... bez magnolii! ;-D A to dlatego, że do jutra wszystkie kwiatki już opadną – a przynajmniej tak to wygląda: biało-różowy dywan z płatków ścieli się bowiem gęsto na alejkach pod drzewkami... Ale trochę fotek ustrzeliłam! :-D

7 komentarzy:

cecyliarodzinaidom pisze...

Nie byłam jeszcze w Kórniku.Pięknie.Pozdrawiam.

incognito pisze...

uwielbiam magnolie :)możesz zlikwidować weryfikacje słowną ...

natanna pisze...

świetne fotki, u mnie dopiero rozkwita magnolia , ale nie wiem czy będzie miała więcej kwiatów, gdyż mróz jej dokuczył.)))

Aurelia pisze...

Oj , byłam raz w Zamku, w Kórniku .
Fotograf był tam super.
Potrafił rzucać kawałami.
A przy tym robił zdjęcia.
Z tamtąd mogę śmiało powiedzieć mamy najlepsze, klasowe, zdjęcie.Choć minęło tyle lat...25.Pozostały wspaniałe wspomnienia.:)

Gorąco pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu.:)

Monika pisze...

i cieszę się ogromnie,że mogę te wiosenne fotki podglądać;)

Hordubal pisze...

Uwielbiam odwiedzać arboretum w Kórniku. niestety teraz nie mieszkam już w Poznaniu,więc mam dość długa drogę ze Szczecina. Cieszę się,że mogę chociaż pooglądać Twoje zdjęcia.Pozdrawiam.

kasandra_85 pisze...

Uwielbiam magnolie. Wraz z jaśminem są dla mnie najpiękniejszymi krzewami/drzewami:)
Piękne zdjęcia!!