wtorek, 15 maja 2012

575. Konkurs nr 54 - rękodzieło! :-)


Dość niespodziewanie, ale z radością, ogłaszam kolejny konkurs książkowy! Edycja z numerem 54 jest na konkretny temat - który bardzo bardzo lubię [tylko szkoda, że nie mam za wiele czasu, by się w nim ćwiczyć ;-D ]: rękodzielnictwo :-) Otóż dzięki szczodrości zaprzyjaźnionego wydawnictwa z Poznania - Replika [dziękuję jak zawsze!] mam dla was trzy egzemplarze książki Mimo wszystko Wiktoria. Do każdego egzemplarza dodam kilka gadżetów-niespodzianek przydatnych miłośniczkom prac ręcznych.

Wszystkich chętnych zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem do piątku do północy. Losowanie tradycyjnie odbędzie się w sobotę :-) Zapraszam!


Patronat medialny nad tytułem objęła Pakamera.

104 komentarze:

aeljot pisze...

Coś typowo dla mnie :)

Rossnett pisze...

zgłaszam się :)
hiszpanskadelicja@tlen.pl

Weronika pisze...

zgłaszam się:) jak zwykle...

Joanna pisze...

to i ja ustawię się w kolejce, po raz pierwszy z przyjemnością wezmę udział w takim konkursie :) a może szczęście dopisze :)

JUKA pisze...

Kolejna do kolejki :D

Piuma (Asia) pisze...

zgłaszam się z radością... :)

Soulmate pisze...

Zgłaszam się :) A rękodzielnictwem zdarzało mi się parać :) Marzę o nauczeniu się sutaszu, co by robić ładne kolczyki ^^

alison2 pisze...

Zgłaszam się :-)

izusr pisze...

Zgłaszam się :)

dżinka pisze...

Witam się, i swoje zgłoszenie wysyłam :)

anioleczek20@wp.pl

Janola pisze...

OJ, no rękodzieło, to i moja pasja...
Pozdrawiam

Goldfinch Mom pisze...

Ja również chętnie przygarnę ja pod swój dach :)

schizma pisze...

Ja też się zgłaszam :)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się.

Edyta pisze...

Zgłaszam się i ja .
serdeczności ślę
Edyta

incognito pisze...

zgłaszam swój udział :)

Inviernita pisze...

I coś dla mnie:) Właśnie wracam do zarzuconych krzyżyków
agnzimka@wp.pl

Dorfi pisze...

Udziału w losowaniu po TAKĄ książkę nie mogę sobie odmówić :)

http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

Bluejanet pisze...

zglaszam sie rowniez!!

Hordubal pisze...

Kusisz kolejnym konkursem,aż trudno się oprzeć. Zgłaszam się :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

elima pisze...

Ja też się zgłaszam ;)

Monika pisze...

I ja się zgłaszam, może przekonam się do prac ręcznych (do książki jestem na 100% przekonana)
m_olasek@tlen.pl

kasandra_85 pisze...

Z wielką chęcią wezmę udział w losowaniu. A nuż się uda:)
kasandra_85@wp.pl

ABily pisze...

jestem ciekawa książki:)

Paulina pisze...

Tak tak tak! Ja chcę! :D Rękodzieło to idealny temat dla mnie :)

222shift pisze...

Ja też się zgłaszam :)

222shift@gmail.com
Zbyszek

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam

AniaM pisze...

przygarnę chętnie:)

anna-mienko@wp.pl

Trabska pisze...

Zgłaszam się ;)

trabska131@o2.pl

Gosia pisze...

Jak rękodzieło, to coś dla mnie. Zgłaszam się ochoczo :)

Kalisz made pisze...

Poproszę :)

Katjen pisze...

Jestem chętna :)

katarzyna.michalowicz@gmail.com

Ulkaaz pisze...

I ja się muszę skusić,więc się zapisuję ;)

Alegria pisze...

Nie mogę przegapić takiej okazji, rękodzieło to mój świat :)

Anna pisze...

Zgłaszam się :)
markietanka@op.pl

i zapraszam do mnie na bloga http://markietanka-mojeksiazki.blogspot.com/

Emi pisze...

Zgłaszam się :)))

kalioppe pisze...

takiej gratki nie mogę przegapić :)

Nutinka pisze...

Coś do poczytania i coś robótkowego razem to nieodparta okazja do zgłoszenia się. :)
Pozdrawiam

ines321 pisze...

Zgłaszam się:)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Zgłaszam się:-)

Książkowe zauroczenie pisze...

zagłaszam się

Izzi pisze...

ojej zgłaszam się i ja :)

Evita pisze...

Długa kolejka :)

Zgłaszam się!
smosar4@wp.pl

Ellie pisze...

zgłaszam się;)

cecyliarodzinaidom pisze...

Tematyka mi bliska dlatego staę w kolejce.Pozdrawiam.

,,Znam wszystkich w tym mieście... pisze...

Zapisuję się :)

Ana pisze...

W sam raz dla mnie :)
http://sztukaikunszt.blogspot.com/

zorganizowany chaos pisze...

Nieee! To już kolejny znak, że trzeba rzucić studia i zająć się rękodziełem! Nie mogę, nie mogę... Albo zrobię tak: skończę studia a rękodzieło na nudnym wykładzie z makroekonomii :P. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu, zamierzam się uśmiechnąć do szczęścia - dla odmiany, bo pewnie je już mięśnie twarzy bolą od szczerzenia się :D.

urojona@gmail.com

marysza pisze...

nigdy nie slyszalam o tej ksiazce ale bardzo chetnie ja przeczytam, temat jak dla mnie trafiony w 10 :)) trzymam kciuki zeby mi sie udalo :D

Kathinna pisze...

z chęcią, z chęcią przygarnę książeczkę, no i gadżeciki :D

sardegna pisze...

Zgłaszam się obowiązkowo :)

natanna pisze...

I ja się zgłaszam, nie opuszczę takiej okazji.)))

Chabrowa pisze...

To ja też się zgłaszam ;)

poczytajka pisze...

To ja też się zgłoszę :)

ovillo pisze...

Jestem!

Edith pisze...

zgłaszam się :))

♥poczwarka♥ pisze...

OOOOO!!! A to ja bardzo chętna jestem;-)

Bahari pisze...

Zgłaszam się jak najbardziej ;)

ktrya pisze...

zgłaszam się :D

eniutek pisze...

To ja też bardzo chętnie zapiszę się na udział w tym konkursie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia

Barbara pisze...

Również się zgłaszam :).

Enthia pisze...

Oby szczęście dopisało mi w losowaniu. ;)

Czytelniczka pisze...

Zgłaszam się;-)

Agni pisze...

Tez bym chciala....

ROMA pisze...

Przeglądałam ja w księgarni i zachęcona treścią i zniechęcona ceną ustawiam się w nadziei na upolowanie jednego z egzemplarzy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Ola pisze...

Mam nadzieję że mi się uda bo z chęcią bym poczytała:D

OliwkaEwka :) pisze...

zgłaszam się : a banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
pozdrawiam :)

Terra pisze...

I mnie się ta książka marzy. Zapisuję się do losowanki.
Pozdrawiam:)

Paweł M pisze...

może mi się poszczęści ;)

Dzieciologia pisze...

Jako miłośniczka rękodzieła nie mogę się nie wpisać :)
Poprzednia przesyłka dotarła, z powodu przeprowadzki nie mogę czytać :(

dzieciologia vel szajajaba :)

Alina pisze...

Zgłaszam się :D.

JustMe pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Katarzyna pisze...

yAch, jestem wprost pasjonatką rękodzieła! Zgłaszam się, a nuż...:)

Dominika pisze...

z wielką nadzieją i ja się zgłaszam :)
jana204@o2.pl

Dorota pisze...

Ja też jako rękodzielniczka z zamiłowania zgłaszam się do losowania książki!

Bewix - Bea pisze...

i ja jak zwykle staje do ogonka...

Musta pisze...

Ojej ojej! Idealna książka dla mnie :D Już gdzieś mi się przewinęła przed oczami, chętnie przygarnę i poczytam :)

Matt pisze...

Zgłaszam się również. Książka w sam raz dla mojej dziewczyny. :)

summer21 pisze...

chetnie sie zapisuje:)

sabinka.t1 pisze...

Aaaaa z rękodziełem to ja zaprzyjaźniona jestem i nie potrafię przejść obok takiego konkursu obojętnie :)

Coral- inn pisze...

Nie ma dla mnie bardziej relaksującego zajęcia niż rękodzieło, choć słowo "dzieło" rzadko się do mnie wkrada. Zgłaszam się i zaciskam mocno kciuki...inspiracji nigdy za wiele :)

Lavande pisze...

klikam do konkursu:)

Ania pisze...

Zgłaszam się.
antoninadz@wp.pl

Joanna pisze...

Ta książka za mną chodzi już od jakiegoś czasu ...

Oleander pisze...

Zapisuję się i ja:) Pozdrawiam

ewarub pisze...

Mnie też nie może zabraknąć :-)

Iwona Rutkowska pisze...

Zgłaszam się :) Pozdrawiam

Książkozaur pisze...

Ja też się zgłaszam :)

Julie Stranger pisze...

Zgłaszam się.:D

Sharona pisze...

Zgłaszam się :)

latarnia pisze...

Rękodziełuję i czytam, więc coś bardzo dla mnie :D Oj chciałabym bym wylosowana :)

Pozdrowienia!

Nataliya pisze...

Och jaka fajna książka;)

barbaratoja pisze...

Ja też z chęcią przeczytam tę książkę.

Ula pisze...

I ja!

carse pisze...

Dopisuję się!
I pozdrawiam serdecznie :)

chaga pisze...

Jak najbardziej to coś dla mnie więc zapisuję się :)

Tami pisze...

Zgłaszam się, może los się do mnie uśmiechnie :)

ashess pisze...

i ja się zgłaszam : ))

PannaP pisze...

oj tak tak zgłaszam się:) to może być baaaardzo ciekawe

obelle pisze...

ja również się zgłaszam! :)

Kardamonowa pisze...

Wspaniała okazja! Nie mogę nie dać szczęściu szansy!

raeszka pisze...

w sobotę 19 maja mam urodziny, a ta książka byłaby idealnym prezentem :).
Skakałabym z radości do samego nieba :).

Zapisuję się z wielką nadzieją na wygraną :).

Jolinka pisze...

Kochani jeśli komuś nie poszczęści się w tym losowaniu zapraszam na swój blog, mam również jeden egzemplarz tej książki do oddania :)
Z całego serca