poniedziałek, 28 maja 2012

582. Irysy - cz. 3

Fotki © moje :-) Olympus E-510 z krótkim kitem.

10 komentarzy:

majowa babcia pisze...

przepiekne te irysy.

Aurelia pisze...

Przecudne, można sobie tylko wyobrazić, jaki zapach roztaczał się po tej alejce...
Ten rok sprzyja kwitnieniu irysów, podobnie jak wszelkich krzewów,drzew.
Gorąco pozdrawiam:)

Alegria pisze...

Piękne fotografie. Uwielbiam irysy za ich kolory i zapach

IVONNA pisze...

Uwielbiam irysy! Nie mam aż tylu pięknych odmian, ale też nacykałam mnóstwo zdjęć.Zapraszam do mnie:)
Piękne fotografie!

carse pisze...

Moje ulubione kwiaty - smukłe, wysokie, dostojne, delikatne... Piękne :)
Pozdrawiam :)

JustMe pisze...

Uwielbiam irysy, są fantastyczne :) Takie secesyjne :)
Piękne zdjęcia.

Pozdrawiam,
JustMe

Agni pisze...

Przepiekne zdjecia zrobilas . Jestem zachwycona bordowym ! Na dzialce mialam miec fioletowe, ale wyszly...biale...

http://kubek-agnicy.blogspot.com/2012/05/to-nie-kicz-to-maj.html

Piuma (Asia) pisze...

Irysy cudne. paczuszka do mnie dotarła, dziękuję za dodatki. Pozdrawiam :)

nunachopin pisze...

Eh... Szkoda, że jestem uziemiona. Chętnie poszłabym poszukać podobnych okazów.

Florentyna pisze...

Piekne odmiany tego dostojnika posiadasz:)))