niedziela, 24 czerwca 2012

584. Konkurs nr 55


Nie, nie jestem fanem piłki nożnej ;-) choć taki wniosek można by wysnuć na podstawie mojego milczenia od dłuższego czasu. „Ot, życie” - chciałoby się filozoficznie powiedzieć, by usprawiedliwić gapiostwo, przez które prawie że przespałam końcówkę miesiąca - czyli czas na cykliczny konkurs książkowy :-) Zatem nadrabiam czym prędzej i ogłaszam kolejną zabawę, tym razem z numerem 55.

Dzięki wydawnictwu Replika mam dla Was trzy egzemplarze książki Iwony J. Walczak pt. Złocista Dolina.

Jak zawsze poproszę o wpisywanie się chętnych na książkę w komentarze pod tym postem. Czas: od teraz do najbliższej piątkowej północy. Losowanie tradycyjnie w sobotę, ostatniego dnia czerwca.

85 komentarzy:

natanna pisze...

Wyrażam chęć przygarnięcia jednej z nich.)

Anne18 pisze...

Zgłaszam się.

marysza pisze...

bardzo chetnie znowu sie zglaszam :))

alison2 pisze...

I ja z chęcią się zgłaszam :-)

Anek73 pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział :)

http://anek73.blox.pl/2012/06/Candy-candy-4.html

dziurka pisze...

a ja mecze oglądam i książki też czytam :)

Edyta pisze...

Bardzo bym chciała tą książkę ... Może szczęście się do mnie uśmiechnie.
Buziaki

Szara pisze...

po raz kolejny ustawiam się po książkę :D może tym razem... :P

Dominika Fijał pisze...

A może mi się uda? Pozdrawiam

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Alina pisze...

Zgłaszam się :).

chaga pisze...

Ja też bardzo chętnie :)

Olajda pisze...

Zglaszam sie do zabawy i pozdrawiam -
- Ola

boena pisze...

Zgłaszam się.

nayanka pisze...

I ja się zapisuję :)

Makartina pisze...

Dzisus, cóż za cudna okładka! Poproszę :)

Piuma (Asia) pisze...

Książki u Ciebie to zawsze smakowite kąski. Zapisuję się z radością.

Bluejanet pisze...

bardzo sie zglaszam!

PAKMA pisze...

Chetna jestem!!!

ameise pisze...

Chętnie przygarnę... :)

Kropelka pisze...

JA bardzo chetnie sie dopisze!
Serdecznie pozdrawiam:)

Soulmate pisze...

Zgłaszam się :)

Dorfi pisze...

Dopisuję się do listy chętnych :)

Alojka pisze...

Również się zgłaszam :)

elima pisze...

Ja też się zgłaszam ;)

Dorota pisze...

Jaki smakowity kąsek! Bardzo by mnie ucieszyła ta książka!

Musta pisze...

Myślę, że mogłaby spodobać się mojej mamie :)

JUKA pisze...

Ustawiam się w ogonku :D Pozdrawiam cieplutko!

MamaKini pisze...

tradycyjnie sie zapiszę

kasandra_85 pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu:))

,,Znam wszystkich w tym mieście... pisze...

Zgłaszam się :)
aggaton@gmail.com

JustMe pisze...

Ja też się zgłaszam :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się zawsze chętna na książkę.Pozdrawiam.

Barbara pisze...

Wszyscy się zgłaszają, zgłaszam się i ja :).

Ula pisze...

To ja chcę! :)

ABily pisze...

chętna:)

obelle pisze...

ja również jestem chętna :) pozdrawiam!

Kaś pisze...

to i ja sie zgłaszam:) też ostatnio przespałam parę konkursów...:) i końcówek miesiąca;)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się i ja. :)

Weronika pisze...

zgłaszam się

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się ;)

Emi pisze...

Zgłaszam się :)

Paula pisze...

Jestem chętna :)

222shift pisze...

Z chęcią się zgłoszę

Joanna pisze...

Staję w kolejce :)

ewarub pisze...

Zaglądam, zaglądam i w końcu jest ;-)

Pozdrawiam!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

a nuż się uda :) zapisuję się...

Kinga pisze...

Powieść zbiera same pochlebne noty, że grzechem byłoby się nie zgłosić do losowania. Nie chcę grzeszyć więc oto jestem :)

poczytajka pisze...

Dołączam do grona zgłaszających się :)

Agni pisze...

No, nie widzialas ani jednego ??!! Ja widzialam jeden caly i dwa lecace o tej samej godzinie - tak sobie skakalam z jednego na drugi...
Na ksiazke sie oczywiscie zapisze!
Pa-Ag

Czytelniczka pisze...

Zgłaszam się:)

Evita pisze...

Piękna okładka :)
Zgłaszam się :)

Coral- inn pisze...

Staję w kolejce...Jeśli nie "kupię"losu nigdy nie wygram :)

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się...może szczęście dopisze książkożercom :)

Dizzy pisze...

Bardzo chętnie przygarnę ową książeczkę. Zgłaszam się! :3

Grażyna Chrapek pisze...

Zgłaszam się.

Sharona pisze...

A u Ciebie jak zwykle wielu chętnych :) Również i ja się zgłaszam :)
Pozdrawiam!

ROMA pisze...

Z uporem maniaka - po raz kolejny zapoluję na książkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Faledor pisze...

Bardzo zachęcająca, ciepła okładka, ech, chciałoby się przeczytać :)
Dołączam się do chętnych!

Katarzyna G pisze...

Nie wim czy poprzedni komentarz sie pojawil. Ja tez sie zglaszam i pozdrawiam. http://zapiskitakowe.blox.pl/html

ivon777 pisze...

Witam , pozwolę sobie dołączyć do uczestników konkursu. Okładka cieszy oczy i mam nadzieję, że treść będzie radością dla duszy ;)
Pozdrawiam bardzo serdecznie

Aspartate pisze...

Zgłaszam się :)

ktrya pisze...

Zgłaszam się :)

barbaratoja pisze...

Ja też zgłaszam się.

OliwkaEwka :) pisze...

zgłaszam sie :)
pozdrawiam :)

Pasje Celi pisze...

No tak, jak najbardziej się zapisuję!

Aneta pisze...

zapisuję się...

Janola pisze...

I ja chętnie przygarnę

PannaP pisze...

zgłaszam się z wielką przyjemnością:))

Paulinka pisze...

zgłaszam się ;))

Katarzyna pisze...

I ja swój akces deklaruję;)

AniaSKF pisze...

ja chcę książkę
11lip85@gmail.com

ashess pisze...

to i ja się zgłaszam : )

shiraja pisze...

Jako mól książkowy zapisuję się z ogromną chęcią. Książka zapowiada się super :) Pozdrawiam słonecznie4 acksrr

Helena pisze...

z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

Izzi pisze...

Nawet nie umiem wyrazić jak mi brakuje jakiejś ciekawej książki... zgłaszam się z utęsknieniem :)

Ania pisze...

Zgłaszam się.
antoninadz@wp.pl

skimmia pisze...

ja również ustawię się po książeczkę :-)
info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

Marzena pisze...

Na ostatnia chwilę,chociaż już nie liczę na wygraną,bo w tej sprawie szczęścia raczej nie posiadam.Chcę tylko dodać,że zakochałam się w widoczku na okładce.No nic tylko spakować walizki,zamknąć kolejny rozdział w życiu i poszukać podobnego miejsca do zamieszkania.Oczywiście to też rzecz nierealna jak dla mnie.
Przy okazji zapraszam do mojej wakacyjnej zabawy:)

natalihelfire pisze...

Z miłą chęcią się zapiszę ;-)

Mag de Lena pisze...

Może tym razem się uda!

Aleksnadra pisze...

Uff...Jeszcze zdążyłam :)
Zgłaszam się :)

aulik pisze...

na ostatnią chwilę i ja się chętnie dopisze do listy :)
pozdrawiam :)

Kardamonowa pisze...

Ja też się zgłaszam ;)

raeszka pisze...

Może uda mi się jeszcze załapać :).