sobota, 30 czerwca 2012

585. Losowanie nr 55


To już ostatni dzień miesiąca czerwiec – ależ ten czas leci! – czas na losowanie książek z konkursu nr 55. Na powyższej fotce widać już, kto wygrał :-) Dla formalności jednak poniżej podaję nicki, wraz z linkami do blogów zwycięzców:

- - - Alojka
- - - Dizzy
- - - nataliehelfire

Gratuluję serdecznie! :-)
Dodaję jak zawsze obowiązkowy dopisek: „Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki wraz z nickiem - koniecznie! Jak zawsze solennie zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie - nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Do następnego razu - lipcowego konkursu z powieścią grozy! A co! ;-) Niech nam trochę w środku upalnego lata zmrozi krew w żyłach! Zapraszam!

14 komentarzy:

alison2 pisze...

serdecznie gratuluję!

a tak przy okazji sugeruję wyłączenie weryfikacji obrazkowej komentarzy w ustawieniach - niewiele daje a skutecznie zniechęca do pisania komentarzy... pozdrawiam!

natanna pisze...

Gratuluję serdecznie.)

Alojka pisze...

Aj! aż nie mogę uwierzyć że padło na mnie!
Bardzo się cieszę i ślicznie dziękuję!

Alojka pisze...

Dane adresowe właśnie wysłałam
Pozdrawiam

Edyta pisze...

Gratulacje !

barbaratoja pisze...

Gratuluję szczęściarom, ja mam jeszcze co czytać. Kupiłam kilka książek;-)

Chabrowa pisze...

Gratuluję ;)

Dizzy pisze...

Ojej! Nie wierzę! Dziękuję ;3

cecyliarodzinaidom pisze...

Gratulacje .Pozdrawiam.

JustMe pisze...

Gratuluję szczęściarzom :)
Piękna filiżanka!

Aneta pisze...

gratuluję i pozdrawiam

Sabbath pisze...

Gratuluję! Książki to taki piękny łup...

kasandra_85 pisze...

Gratuluję:))

Zacisze wyśnione... pisze...

Raz jeszcze dziękuję za jak zawsze liczne uczestnictwo!

alison2: wyłączyłam :-) [wciąż mam problemy z przyzwyczajeniem się do nowego pulpitu bloggera :-/ ]

JustMe: to wielki półlitrowy kubek z Duka ;-)