niedziela, 1 lipca 2012

586. Botanik


Fotki © moje - Olympus E-510 + długi kit.

Wrzucam słoneczne fotki z zeszłotygodniowego porannego spaceru w Ogrodzie Botanicznym w Poznaniu. Bardzo ostre promienie słońca niestety uniemożliwiły mi zrobienie dobrych zdjęć, ale co nieco się udało! :-) Uchwyciłam pasikonika w przepięknym kwitnącym na niebiesko lnie i wygrzewającą się nieruchomą żabę. Na jej widok przypomniało mi się, jak za czasów mojego dzieciństwa Tato, gdy spędzaliśmy czas w ogrodzie, wołał, żebym zamknęła usta, bo żaba policzy moje zęby i będą po kolei wypadać... ;-) Eh! Do tej pory to robię ;-D tak mi to ostrzeżenie utkwiło w pamięci! ;-)

8 komentarzy:

Szara pisze...

piękne zdjęcia :) aż dzisiejsze burze dołują :P

shiraja pisze...

cudna przyroda. Pozdrawiam niedzielnie

Paula pisze...

Śliczne fotografie, super żaba :)

Sabbath pisze...

Fantastyczna jest ta "pasiastość" drugiego zdjęcia. Mocne barwy, wyraźne kontrasty, zdecydowane, ostre linie. Widzę galbanum i imbir. Zapachowo widzę. ;)

sabinka.t1 pisze...

Moje ukochane liliowce, mam na ogrodzie kilka odmian, są moją największą dumą :)

Chabrowa pisze...

Piękne zdjęcia ;)

Alojka pisze...

Cudowne kwiaty, aż chce sie je wziąc do ręki

enoug pisze...

piękne zdjęcia. Ja też interesuję się fotografią, jeżeli masz ochotę to wpadnij i oceń moje zdjęcia:)
I ogólnie to bardzo ciekawy blog.
PS: NIE SPAMUJĘ ! ; - )