poniedziałek, 23 lipca 2012

588. Konkurs nr 56 - powieść grozy!


Zwykle lipiec jest miesiącem rekordowych letnich temperatur, lenistwa na plaży, „cukierkowych” przebojów sączących się z radia i prostych, lekkich lektur... Chyba ten rok jest nieco inny ;-) dlatego zaproponuję Wam też coś na przekór. Zgodnie z zapowiedzią, przedstawię historię, która ma za zadanie między innymi zmrozić krew w żyłach! I mam nadzieję, że się uda!

Do rozlosowania jest pięć egzemplarzy powieści grozy Rafała Kotomskiego pt. Ostrze.

Jak zawsze dziękuję poznańskiemu Wydawnictwu Replika za szczodrość. A swoją drogą... zerknijcie na nowe nowoczesne logo Repliki! :-) I to tyle reklamy! Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Czas do piątkowej północy, losowanie tradycyjnie w sobotę. Powodzenia!

61 komentarzy:

Bluejanet pisze...

tradycyjnie sie zglaszam :D

marysza pisze...

oj bardzo chetnie :))

Musta pisze...

Ja także zgłaszam się po te chwile grozy :)

Alina pisze...

Zgłaszam się :).

anek7 pisze...

Się zgłaszam:)

zaczytana-w-chmurach pisze...

Zgłaszam się :)

Bewix - Bea pisze...

...i ja jak zawsze staje do ogonka...

sardegna pisze...

Zgłaszam się

poczytajka pisze...

Zgłaszam się.

ROMA pisze...

Bezapelacyjnie - zapisuję się!

,,Znam wszystkich w tym mieście... pisze...

Zapisuję się :)

Stayrude pisze...

Ja również się zgłaszam:)

Rybiooka pisze...

Chętnie przeczytam i uwolnię dalej

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce
mariolag@op.pl

Anek73 pisze...

Z chęcią przygarnę :)

http://anek73.blox.pl/2012/07/Rozdanie-w-Zaciszu-Wysnionym.html

Makartina pisze...

o nie, tej książki nie chcę :P

Gwinoic pisze...

Po raz pierwszy zgłaszam się:)

boena pisze...

Zgłaszam się.

Sara Deever pisze...

Na horror zawsze chętna ;)

KiciKici pisze...

Oj tak.:D zdecydowanie się zgłaszam. :D

Oleander pisze...

Nie mogę się oprzeć i zgłosić:)

Alojka pisze...

Oczywiście zgłaszam się! super książka!

Kalisz made pisze...

tym razem nie może mnie tu zabraknąć:)

Piotrek pisze...

Zgłaszam się, zgłaszam! :)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się

Hordubal pisze...

Zgłaszam się :)

chaga pisze...

Ja też oczywiście bardzo chętnie :)

Janola pisze...

O zgrozo! i ja chętnie ;-)
Pozdrawiam wakacyjnie

ABily pisze...

zglaszam się;)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Joanna pisze...

Ja też się zgłaszam :)

kalioppe pisze...

ustawiam się w kolejce :)

Iza pisze...

Zgłaszam się:). Pana Kotomskiego kojarzę raczej z działalności dziennikarskiej, pora go poznać od innej strony.

Faledor pisze...

Zgłaszam się chętnie :)

reala pisze...

Uwielbiam takie klimaty, staję w kolejce :)

Chabrowa pisze...

A więc zgłaszam się znów

Edyta pisze...

Bardzo chętnie przeczytam tą powieść.

ktrya pisze...

Zgłaszam się ;-)

kamkap pisze...

zgłaszam się
kamkap@gazeta.pl

cecyliarodzinaidom pisze...

Ja również chętna.Pozdrawiam.

Ula pisze...

Zgłaszam się! :)

Ula pisze...

Zgłaszam się! :)

Coral- inn pisze...

Zgłaszam swoją kandydaturę na posiadacza książki pt. "Ostrze"

Shyvana pisze...

Zgłaszam się :)

zaba233 pisze...

Również się zgłaszam:)

nunachopin pisze...

I ja. Zgłaszam się. Koniecznie. Nawet bardzo koniecznie, ech...

Ania pisze...

Zgłaszam się.
antoninadz@wp.pl

Kathinna pisze...

poczytałabym :D

artesania-1 pisze...

A może właśnie mnie dopisze szczęście?
Ola

ameise pisze...

Zgłaszam się po tę grozę :)

ewarub pisze...

O jejku, jejku! Strach się zgłaszać! Mimo to, zaryzykuję ;-)

Soulmate pisze...

Zgłaszam się też :)

ines321 pisze...

Zgłaszam się! I pozdrawiam

ashess pisze...

zgłaszam się :)

barbaratoja pisze...

jeszcze tak nie było, żeby mnie tu nie było!
Zgłaszam się!!!

Dominika Fijał pisze...

Jeśli do piątku, to śpiesznie się zgłaszam.

Dizzy pisze...

Zgłaszam się ;3

PannaP pisze...

zgłaszam się!!!

obelle pisze...

ja również się zgłaszam :)

Maleństwo pisze...

Zgłaszam się :-)))

Zirtael pisze...

Brrr książka zapowiada się nieźle ;))
Pozdrawiam!