sobota, 28 lipca 2012

589. Losowanie nr 56


„Dźiń-dobry!”, jak mawia mój sąsiad. ;-D Wolę tak, niż przekleństwa, jakie dziś od rana rzucałam na komputer [a może na własną głupotę?]. Otóż postanowiłam ułatwić sobie sprawę i ściągnąć z netu jakiś darmowy programik do losowań [tak, tak, wiem, to zwykłe lenistwo ;-) ]. Znalazłam prosty programik z zabawną grafiką [losy wyciąga się tak, jak magik wyczarowuje królika z cylindra], zaczęłam ściąganie na dysk... i klops! Jakiś program się zainstalował, a i owszem, ale nie ten, który klikłam... :-/ Tak to jest, jak się nie czyta wszystkich komunikatów... No i teraz, od ponad trzech godzin, usiłuję usunąć z dysku ten fake. Z mizernym skutkiem... Eh! Co za życie! ;-D

Ale do rzeczy – sobota mija, a ja jeszcze nie podałam nicków zwycięzców letniego konkursu z dreszczykiem. Poniżej lista osób, do których polecą książeczki:

- - - reala
- - - ABily
- - - nunachopin
- - - Musta
- - - Chabrowa

Gratuluję szczęściarzom! :-D
Doklejam tradycyjną formułkę: „Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki wraz z nickiem - koniecznie! Jak zawsze solennie zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie - nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Za miesiąc zaproszę do konkursu dzieci i ich rodziców też... ;-) Dawno nie rozdawałam bajek, zatem czas to nadrobić! Zapraszam w sierpniu! :-)

12 komentarzy:

Chabrowa pisze...

Wygrałam? Nie mogłam uwierzyć. Dziękuję, dziękuję. Już wysyłam adres

nunachopin pisze...

Dziękuję serdelecznie!

ABily pisze...

ojej, bardzo się ciesze:)

Czytelniczka pisze...

Gratulacje:)

reala pisze...

Ja też wygrałam, ale radość.
Gratuluje pozostałym osobom i dziękuję za losowanie :))))

Piotrek pisze...

Gratulacje dla zwycięzców :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!

Rybiooka pisze...

Szczęściary :) gratulacje

Kalisz made pisze...

I ja gratuluję!

Musta pisze...

Dziękuję bardzo! :) Gratulacje dla pozostałych szczęściarzy :D

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Gratulacje dla zwycięzców :) ewa

Weronika pisze...

Tak rzadko ostatnio Pani pisze...brakuje mi wpisów takich jak dawniej. Pozdrawiam i trzymam kciuki za powrót...