sobota, 25 sierpnia 2012

591. Losowanie nr 57

Trochę się dziś do południa leniłam, tzn. unikałam prac domowych typu sprzątanie ;-) ale to mój pierwszy wolny od pracy redakcyjnej weekend od kilku tygodni! Na aukcji upolowałam niezwykłą książkę - Drzewoznawstwo pod redakcją Stefana Białoboka i Zygmunta Hellwiga, bardzo wiekowy już podręcznik [wydanie z 1955 roku], no ale cóż miałoby się radykalnie zmienić w przyrodzie, by nie skorzystać z tak świetnie przygotowanego przewodnika po drzewach, które można spotkać w Polsce? Nic! Książka jest wartościowa i arcyciekawa również dziś! :-) Polecam!

Ale, ale... wróćmy do książkowego konkursu ;-) Jak widać na fotce u góry, już po losowaniu. Oto osoby, do których powędruje opowiastka dla dzieci autorstwa Joyce’a wraz z drugą książką-niespodzianką:

- - - chaga
- - - Olajda
- - - May

Gratulacje! :-)
Doklejam tradycyjną formułkę: „Poproszę o przesłanie na mój mail [jest u dołu strony] podstawowych danych pocztowych do wysyłki wraz z nickiem. Jak zawsze solennie zapewniam, że Wasze adresy są bezpiecznie - nigdy nikomu ich nie przekazuję, a wykorzystam je jedynie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.


Za miesiąc w puli książek do wygrania będą... Hmmm... Tak naprawdę, to jeszcze nie mam pomysłu ;-) ale coś na pewno będzie! Już dziś zapraszam!

4 komentarze:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym.
Sprzątanie, tego chyba nie musimy, gdy nie chcemy robić;-)))

Olajda pisze...

Ojej!! Szczescie sie do mnie usmiechnelo! :)) Niesamowite, ale sie ciesze :))
Serdecznie dziekuje i pozdrawiamy -
- Ola, Bianca i Antoni

Chabrowa pisze...

Gratuluję ;)

Olajda pisze...

Dzisiaj dostalam przesylke :))

jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam serdecznie -
- Ola