poniedziałek, 24 września 2012

592. Konkurs nr 58 - jesienny

Przyszła jesień – za oknem zmienił się kolor światła słonecznego na złoty, niesamowity, taki niemal ciepło bursztynowy... Zaczynają się też przebarwiać liście na drzewach, zbierałam już pierwsze lśniące brązowe kasztany, obserwowałam wczesnym rankiem, w drodze do pracy, przecudnej urody mleczną mgłę snującą się nad rzeką i przyległymi łąkami, spacerowałam lasem i wdychałam zapach opadłych liści i grzybni... Powoli, coraz chętniej, zatapiam się w fotel, otulam ciepłym pledem i nasłuchuję bębniącego o parapet deszczu... Czego chcieć więcej? :-) Jesień jest magiczna!

A żebyście nie myśleli, że o Was zapomniałam ;-) otwieram kolejny konkurs książkowy – to już 58 w kolejności. Dla miłośników magicznych opowieści, i tych czytanych, i tych opowiadanych, proponuję barwną, pasjonującą opowieść libańskiego pisarza i malarza, Alameddine Rabih, pt. Hakawati. Mistrz opowieści. Mam do rozlosowania jeden nowy egzemplarz pierwszego wydania, w takiej okładce jak na fotce u góry.

Można się już wpisywać w komentarze. Konkurs trwa tradycyjnie do północy w piątek, losowanie w sobotę. Zapraszam serdecznie!

66 komentarzy:

elima pisze...

W takim razie ja się zgłaszam :D
Pozdrawiam ;)

Sylwuch pisze...

Również zgłaszam się. :)

aileen pisze...

I ja się zgłaszam.
Opis brzmi zbyt smakowicie, żeby oprzeć się pokusie ;)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ja też :) chciałabym przeczytać tę magiczną książkę, może mi się w końcu uda ją upolować ... teraz czytam Dom błękitnych mango :) miłego dnia, Ewa

obelle pisze...

cóż może być lepszego niż magiczna opowieść czytana w jesienny wieczór, dlatego chętnie się zgłaszam :)

Ruczek pisze...

Zgłaszam się z wielką chęcią!
Pozdrawiam! :)

Scathach pisze...

Zgłasza się, zgłaszam:)

Joanna pisze...

Ja również

summer21 pisze...

A bardzo chętnie się zapiszę:)Pozdrawiam, Ewa

Missy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Missy pisze...

Witam.Książka w sam raz na Jesienny Wieczór z książką...Pozdrawiam i zgłaszam się.

ewarub pisze...

Pozdrawiam jesiennie :-)

Faledor pisze...

Zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

Maya pisze...

Zgłaszam się z wielką nadzieją. :D

Hordubal pisze...

To miłe,że pamietasz o nas.Biore udział.

Alina pisze...

Zawsze chciałam go mieć, szczególnie po przeczytaniu :)).
Zgłaszam się oczywiście.

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział:)

http://anek73.blox.pl/2012/09/Rozdanie-w-Zaciszu-Wysnionym.html

Alegria pisze...

Fragment zachęcający bardzo i magiczny jak jesienne poranki, może szczęście mi dopiszę :)

kamkap pisze...

Zawsze chciałam przeczytać te książkę.
Oczywiście sie zgłaszam
kamkap@gazeta.pl

Agnieszka pisze...

zapisuję się jak najbardziej. Już od dawna chciałam przeczytać tę książkę :)

kultur-alnie pisze...

Spróbuję, takie opowieści nadają się na długie jesienne wieczory:)

PannaP pisze...

Zgłaszam się:)

Bewix - Bea pisze...

staje do ogonka...

Dizzy pisze...

Kocham magiczne opowieści *O* Zgłaszam się bez wahania ;3

,,Znam wszystkich w tym mieście... pisze...

Zapisuję się :)
aggaton@gmail.com

JUKA pisze...

Opis brzmi bajecznie - ustawiam się :)))

incognito pisze...

chętnie przygarnę :)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się.
Pozdrawiam.

Chabrowa pisze...

A więc zgłaszam się ;)

Gwinoic pisze...

Hmmm intryguje mnie tytuł, ustawiam się zatem w kolejce;)

ameise pisze...

Ja też się zgłaszam, opis bardzo mnie zaciekawił :)

Alojka pisze...

równiez sie zgłaszam :)

Inviernita pisze...

To próbuję:)Książka już od dawna na mojej liście.
agnzimka@wp.pl

Edyta pisze...

Ja bardzo, bardzo chętnie stanę na końcu kolejki ponieważ książka mnie zaintrygowała...
Serdeczności jesienne
Edyta

ROMA pisze...

Zapoluję chętnie!

poczytajka pisze...

Nie czytałam, więc się zgłaszam :)

Bluejanet pisze...

zglaszam sie

sardegna pisze...

Zgłaszam się

Soulmate pisze...

Dopisuję się do listy chętnych :) O autorze pierwsze słyszę ^^

Piuma (Asia) pisze...

Uwielbiam jesień. Do konkursu zgłaszam się z prawdziwą przyjemnością. Pozdrawiam

lena pisze...

Zgłaszam się :)

JustMe pisze...

I ja też się zgłaszam :)
Życzę duuuuużo zdrowia i radości jesiennych :)

pasiakowa pisze...

Uhuhu.. jaka długa kolejka.. w sumie się nie dziwię i sama w niej sobie przytupuję - na jesienne wieczory książka jak znalazł ;)
Pozdrawiam ciepło!

Musta pisze...

Z wieeelką chęcią! Fantastyczna okładka :)

dziurka pisze...

zimno, zima już blisko, oj! a sezon czytelniczy u mnie już tuż tuż, więc jedną więcej do kolejki książkę mogłaby mieć, zapisuję się.

Janola Aleksandra pisze...

Ustawiam się grzecznie w ogonku :-)
POzdrawiam jesiennie

morsia pisze...

To i ja się dopisuję. :)

nunachopin pisze...

Ja też się zgłaszam! Straszliwie. :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się, bo jeszcze nie czytałam, a mam na liście :)

Pozdrawiam!

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się do konkursu! Pozdrowionka jesienne :)

oliwkowe pasje pisze...

zgłaszam się! :) i pozdrawiam!
http://oliwkowepasje.blogspot.com/

Ula pisze...

Tradycyjnie się zgłaszam! :)

Ula pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marzena pisze...

Cóż,może tym razem los będzie dla mnie łaskawy :D

Ola_83 pisze...

I ja się zapisuję!pozdrawiam!

Aurinka pisze...

Z ogromną przyjemnością wezmę udział w konkursie :)
Pozdrawiam i przy okazji zapraszam także na candy do siebie.
Aurinka :))

barbaratoja pisze...

Ja też chciałabym ja przeczytać!

May pisze...

I ja się zgłaszam.

Sharona pisze...

Zgłaszam się z chęcią :)

Kropelka pisze...

I ja bardzo chetnie:-)

brzydula pisze...

Chętnie bym przeczytała... zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

Mariola pisze...

Zgłaszam się . Mariola
mariolag@op.pl

Olajda pisze...

MOja ulubina pora roku to jesien :) ..zapisuje sie do konkursu.
pozdrawiam -
- Ola

Oleander pisze...

Zapisuję się w kolejce. Może ponownie uśmiechnie się do mnie szczęście :)
Pozdrawiam :)

Dominika Fijał pisze...

To i ja się zapiszę w kolejce :) Nieco długa, ale wiadomo, że po najlepsze rzeczy jest zawsze niezły ogonek.
Pozdrawiam :)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się :)