niedziela, 21 października 2012

596. Konkurs nr 59

Ponieważ w najbliższą środę wybywam do Krakowa na targi książki i przez około tydzień nie będę miała dostępu do Internetu [przede wszystkim z racji absorbującej pracy od rana do wieczora na jednym z targowych stoisk], konkurs październikowy ogłaszam już dziś! :-) Od teraz do poniedziałkowej północy 29 października można się wpisywać w komentarze. Losowanie tym razem nietypowo, bo we wtorek 30 października. Zapraszam!

I oczywiście najważniejsze – zwycięzca będzie tylko jeden ;-D a nagrodą jest wydana w Polsce w tym roku ostatnia powieść amerykańskiego pisarza i scenarzysty Paula Austera pt. Sunset Park.

67 komentarzy:

natanna pisze...

Chętnie przygarnę.
Też miałabym ochotę pojechać na Targi, ale nie wiem czy będzie to możliwe.
gut.anna1@gmail.com

blannche pisze...

zgłaszałam się i ja :)

Kardamonowa pisze...

ja ja też ;)

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się
chabrowacczytelniczka@gmail.com

incognito pisze...

Z chęcią przygarnę :D

Wiewióra pisze...

to w takim razie i ja ustawię się w kolejce :)

Piotrek pisze...

Aaa! Uwielbiam tego faceta, wybornie byłoby wygrać. Zgłaszam się.
spokowap@o2.pl

marysza pisze...

oj chetnie chetnie :)

Alina pisze...

Zgłaszam się także :).

Sara Deever pisze...

Na targach niestety nie będę, bo już swój limit w tym roku wyczerpałam.
Zgłaszam się więc po książkę:)

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę :)

Scathach pisze...

Bardzo chętnie przygarnę, a więc zgłaszam się!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i życzę miłego pobytu na Targach

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!

cyrysia pisze...

Również się zgłaszam Pozdrawiam.

Dominika Fijał pisze...

To ja się również zapisuję na listę. Pozdrawiam :)

boena pisze...

Zgłaszam się

katja pisze...

obecna

Soulmate pisze...

Zgłaszam się :)

I co to za stoisko? ja też będę na targach ale jako zwykły odwiedzający :)

weronka pisze...

Zgłaszam się i ja :)

JustMe pisze...

Ja też się zgłaszam :)
Napisz proszę, na którym będziesz stoisku, to wpadnę, żeby Cię poznać :) Targów nie przepuszczę.

Pozdrawiam,
JustMe

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

zgłaszam się i życzę samych miłych wrażeń na targach :), Ewa

barbaratoja pisze...

Po książkę zawsze się zgłaszam!

sardegna pisze...

Zgłaszam się i przyłączam do pytania o numer stoiska, bo na TK mam zamiar się pojawić w sobotę :)

obelle pisze...

zgłaszam się :)

Edyta pisze...

Z ogromną przyjemnością stanę na końcu kolejki.
pozdrawiam
Edyta

ivon777 pisze...

Zmęczona łapka w górę się podnosi . Gorąco pozdrawiam !

ABily pisze...

zgłaszam się, zycze udanej wyprawy:)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Bluejanet pisze...

Zglaszam sie

nayanka pisze...

Zapisuję się z przyjemnością :)

vivi22 pisze...

nie czytałam jeszcze nic Paula Austera. Może więc moja przygoda zacznie się od "Sunset Parku"? Proszę wziąć mnie pod uwagę w losowaniu. Na Targi się nie wybiorę bo za daleko. Szkoda bo tam gdzie książki to ja czuję się jak ryba w wodzie...

Alojka pisze...

również się zapisuję z prz6yjemnością!

Bewix - Bea pisze...

i ja i ja staje po ksiązkę, chetniue cos poczytam...

Kropelka pisze...

Ja bardzo chetnie dopisze sie na liste:)

Piuma (Asia) pisze...

Zgłaszam się. Udanych targów.

alison2 pisze...

Czytałam bardzo pozytywne opinie do tej książki, podobno może nawet uzależnić... Dlatego bardzo chętnie bym przygarnęła :-) Pozdrawiam!
alison2

alison2blog@gmail.com

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Weronika pisze...

zgłaszam się

Szacowanie MSU pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Joanna pisze...

Dołączam :)

Evita pisze...

Ojej, kolejka ogromna, ale i ja się ustawię :)
Zgłaszam się :)

kalioppe pisze...

grzecznie ustawiam się w ogonku :)

ktrya pisze...

Jestem chętna :)

weisse_taube pisze...

Proszę o dopisanie i mnie do listy chętnych :)

PannaP pisze...

zgłaszam się jak zwykle:))

Rybiooka pisze...

Zazdroszczę CI Krakowa , ja co najwyżej do Łodzi wybędę :) i może coś się znajdzie :)
Oczywiście bardzo chciałabym abyś mnie wylosowała- bardzo :)

Ula pisze...

Tradycyjnie ustawiam się w kolejce! :)

Ula pisze...

Tradycyjnie ustawiam się w kolejce! :)

,,Znam wszystkich w tym mieście... pisze...

Zapisuję się :)
aggaton@gmail.com

Elenoir pisze...

Nie spodobała mi się "Trylogia nowojorska", ale dałabym autorowi jeszcze jedną szansę. Zgłaszam się.

misiaq pisze...

Może akurat mi dopisze szczęście?

PAKMA pisze...

Chetnie przeczytam :)

kultur-alnie pisze...

Zgłaszam się, Austera uwielbiam:)

Sharona pisze...

Zgłaszam się z wielką chęcią :)

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

Marzena pisze...

Kolejny raz spróbuję szczęścia :)

eniutek pisze...

Jasne, że biorę udział :) Pozdrawiam

Faledor pisze...

Dołączam sie do kolejki!
Zazdroszczę pracy na Targach :)
beataalfa@wp.pl

ashess pisze...

to i ja się chętnie zgłaszam : )

aszaszka pisze...

chętnie bym ją przeczytała dlatego się zgłaszam :D
agn.ciu17@op.pl

monina pisze...

ach targi...marzenie..i ksiązka również:):)zgłaszam się wobec tego:)

asymaka pisze...

też się zgłaszam asymaka@o2.pl

artesania-1 pisze...

Pozdrowienia z Krakowa :)

Knight pisze...

Też się zgłaszam. Książka będzie pasowała na czyjąś półkę.

RubiLisewska pisze...

Zgłaszam się :)
dogier5000@gmail.com

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się!