wtorek, 30 października 2012

597. Losowanie nr 59

Ledwie, ledwie - bo wciąż i wszędzie jestem spóźniona z racji kończącego rok wydawniczy nawału pracy - ale jednak zdążyłam dziś zgodnie z obietnicą rozlosować książkę Paula Austera Sunset Park :-) Na załączonym u góry postu obrazku widać już, że powieść trafi w ręce...

- - - blannche

Serdecznie gratuluję wygranej! :-)
Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy, na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich czytelników - wykorzystam go wyłącznie do wysyłki książki z tego jednego konkursu.



= = = = = = =
PS 1. Wszystkich zainteresowanych przepraszam, że nie podałam numeru stoiska na Targach Książki w Krakowie, na którym „urzędowałam”, ale – niespodziewanie również dla mnie ;-D – się ciut zawstydziłam... Jakoś tak chyba wolę pozostać anonimowa – stara marudna redaktorka, co to za papierzyskami się chowa... Może następnym razem się odważę... A do jak zawsze świetnej foto-relacji z bardzo udanych targów książki zapraszam na stronę Ani i spółki z Dziennika Literackiego -> KLIK! [na jednym ze zdjęć nawet jestem uwieczniona, ale dobrze, że z daleka i mocno rozmazana! ;-D Nikt - mam nadzieję - nie rozpozna!].

PS 2. Za miesiąc, w późnojesiennym listopadowym konkursie z numerkiem 60, tak jak obiecywałam jakiś rok temu, do rozlosowania będzie słupek książek różnych – część to „sierotki” pokonkursowe, których nikt nie odebrał oraz książki z różnych półek i gatunków literackich. Istny miszmasz! ;-D Zapraszam!

8 komentarzy:

alison2 pisze...

W Krakowie niestety nie byłam więc pędzę oglądać fotorelację ;-) Ale zanim to nastąpi oczywiście serdeczne gratulacje ;-)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej!

Lavande pisze...

:)

marysza pisze...

szkoda ze sie nie ujawnilas hhehe :) chociaz moglby byc to troche ucizaliwe jakby do ciebie podbilo mase nieznanych ci ludzi z blogow :D

Rybiooka pisze...

Gratuluje :)

Marzena pisze...

Gratuluję i juz czekam na następny:)

Evita pisze...

Gratuluję :)

blannche pisze...

dziękuje, bardzo się cieszę z tej książeczki :)