poniedziałek, 19 listopada 2012

599. Konkurs nr 60 - Sierotki!

Listopad to miesiąc książek-sierotek ;-) Cały słupek ich się zebrał przez rok. Zatem w konkursie o równym numerku 60 do wylosowania będą pakiety po dwie książki, „zmiksowane” według receptury pewnego szaleńca ;-) czyli mnie. Książki są bardzo różne, dla dziewczyn i dla chłopaków, dla tych dużych i tych nieco mniejszych, niektóre straszą, a inne rozweselają, są i mądre, i trochę mniej... ;-D A oto lista [do obejrzenia na fotkach u góry]:

- - - Rękopis znaleziony w Saragossie + Wielki sen o niebie
- - - Snajper + Krwawy śnieg
- - - Ofiara + Raport Brodecka
- - - Ofiara + Duch Wielkiej Ławicy
- - - Komplikacje + Ucho od śledzia w śmietanie
- - - Attyla + Chirurg
- - - Opowieści miłosne + Spójrz na mnie

Zwycięzców będzie, jak widać, siedmiu. Wysyłka pakietów odbywać się będzie losowo. Można się już wpisywać w komentarze. Konkurs trwa tradycyjnie do piątkowej północy, losowanie w sobotę. Zapraszam! :-)

107 komentarzy:

natanna pisze...

Nie ma dla mnie znaczenia jak są zmiksowane zgłaszam się po jeden komplet.

Edyta pisze...

Świetne tytuły ... Staję nieśmiało w kolejce.

Anek73 pisze...

Z chęcią :)

http://anek73.blox.pl

incognito pisze...

chętnie przygarnę :)

JUKA pisze...

Dobre choć dwie z imponującego stosiku sierotek :D Ustawiam się!

Rybiooka pisze...

Ustawię się i ja :)

Gwinoic pisze...

Jako że mam w końcu dużo miejsca na książki to z chęcią ustawiam się w kolejce:) może poszczęści mi się i moja kolekcja książek powiększy się:)

Marzena pisze...

Ech!To spróbujemy kolejny raz :)Mam nadzieję na szczęśliwy tym razem los :)

ashess pisze...

oo . z chęcią i ja się zgłoszę :)

elima pisze...

To ja w takim razie ustawię się w kolejce :)
http://elima-elima.blogspot.com

ameise pisze...

To i ja staję w kolejce.
http://ameise.blox.pl

Alegria pisze...

Ale gratka, trzymam za siebie kciuki w losowaniu :)

anek7 pisze...

To i ja się zgłaszam:)

Nutinka pisze...

Wygląda to bardzo ciekawie, więc też się zgłaszam. :)

Edith pisze...

zgłaszam się :)

pozdrawiam serdecznie.

Dominika Fijał pisze...

To ja się wpisuje w kolejkę. Może los sie uśmiechnie :)

Alojka pisze...

Również się zgłaszam :)

Ruczek pisze...

O mamusiu! Książka Poego jest do wygrania! Nie ma opcji, trzeba spróbować szczęścia! Zatem trzymam kciuki i zgłaszam się! :))

ABily pisze...

zgłaszam się:)

kot&malenstwo pisze...

A to ja chętnie się zgłoszę. :) Jesienią cierpię na niedobór lektur a wieczory długie... :) Pozdrawiam Serdecznie! K.

sardegna pisze...

Zgłaszam się :) Mam swoją wymarzoną parę, ale właściwie żadną nie pogardzę :)

sardegna@poczta.onet.eu

Dizzy pisze...

Edgar *O* Niech siła mojej miłości wylosuje "Opowieści miłosne..."dla mnie, a jeśli nie to... jakiś inny zestaw :3 Zgłaszam się! ^^

Bluejanet pisze...

zglaszam sie rowniez ;)

shiraja pisze...

i ja z chęcią sierotkami się zaopiekuję, mam ostatnio niedosyt czytelniczy :P Pozdrowionka cieplutkie.

Ola_83 pisze...

To ja też:-)

niebieskości pisze...

Ostatnimi czasy polubiłam czytanie i dziwię się , dlaczego dopiero teraz? Wcześniej czytałam, ale mniej... Dołączam do zabawy. Pozdrawiam

Zuzanka pisze...

O, miło bardzo. Chętnie bym wylosowała zwłaszcza Yrsę :-)

Dorfi pisze...

Zgłaszam się z wielką przyjemnością

Caitri pisze...

Zgłaszam się z dużą przyjemnością :)

Małgorzata B. pisze...

O rany julek! Zgłaszam się oczywiście :-)

Aggaton pisze...

Ja również się zapisuję :)
aggaton@gmail.com

Kathinna pisze...

oj tu się można obłowić!:D
Ja chcę!:)

Domma79 pisze...

chciałabym przygarnąć jedną sierotkę :)

kasandra_85 pisze...

Z przyjemnością wezmę udział:)

maiglockchhen pisze...

Ja teeż bym chciała ;)

eniutek pisze...

Ja też bardzo chętnie startuję w Twoim konkursie :)

PAKMA pisze...

Chetna staje w kolejce!!!!

chaga pisze...

To ja też :)

Emily pisze...

o ja również się zapisuję Emilaa:)

alison2 pisze...

Tyle wspaniałych książek i wystarczy się po nie zgłosić? W takim razie oczywiście się zgłaszam :-)

Hordubal pisze...

Kolejne świetne książki,więc się ustawiam w kolejce.

cecyliarodzinaidom pisze...

Po takie rarytasy trudno się nie ustawić w kolejce.Pozdrawiam.

rr-odkowa pisze...

Najchętniej przygarnęłabym zestaw 5, ale z każdego innego też będę się cieszyć :))
Pozdrawiam :)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Zgłaszam się:-)

Anne18 pisze...

Zgłaszam się zestaw bez różnicy.

clevera pisze...

Zgłaszam się licząc na wylosowanie, a potem na Snajpera, ale będzie co ma być. :)

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się! :-)

agaciorek pisze...

Potulnie stoje w kolejce.

cyrysia pisze...

Zgłaszam się. Może i mi się wreszcie poszczęści:-)
krysia2304@buziaczek.pl
Pozdrawiam.

Seso pisze...

Ooo, to może los się uśmiechnie :)

Kropelka pisze...

i ja bardzo chetnie sie dopisze :-)

serdecznie pozdrawiam

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę :)
Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

silvana pisze...

zgłaszam się i ja :)

silvana pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alina pisze...

Zgłaszam sięęę!

ovillo pisze...

Poproszę :)

brzydula pisze...

Chciałabym :)

Evita pisze...

Zgłaszam się i ja :)

aeljot pisze...

Zgłaszam się :)

nunachopin pisze...

I ja, i ja! Zgłaszam się!

ktrya pisze...

Zgłaszam się :)

summer21 pisze...

To i ja sie zapiszę:)Pozdrawiam,Ewa

Dbająca pisze...

Zapisuję się z wielką chrapką ;-)
Pozdrawiam ciepło!

Weronika pisze...

o matko! ile smakowitych kąsków...
zgłaszam się:)

Emi pisze...

zgłaszam się :)

skrzatka pisze...

Siedmiu? to posiódma szansa! Zgłaszam się.

Anna Ania pisze...

Zgłaszam sie:)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się
malineczka74@op.pl

obelle pisze...

o rany! o rany! widzę mojego ukochanego Edgara!! :D więc zgłaszam się jak najbardziej ;)

Laxman pisze...

Zgłaszam się!:)

Soulmate pisze...

Też się piszę! :) Wpadł mi w oko komplet: Opowieści miłosne + Spójrz na mnie, ale żadnym nie pogardzę ^^

kultur-alnie pisze...

Spróbuję:)

Melania pisze...

Zgłaszam się ... bardzo chętnie przygarnę jeden zestaw.

Pozdrawiam.

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

Ja też bym chciała:)

NERUDA pisze...

Szczęśliwa siódemka :)

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się :)

Szacowanie MSU pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kalioppe pisze...

No to spróbuję przygarnąć którąś sierotkę :)

Szacowanie MSU pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Enthia pisze...

Ustawiam się w kolejce. :)

kamkap pisze...

Kolejka długa, ale ustawię się w "ogonku" :)
kamkap@gazeta.pl

PannaP pisze...

zgłaszam się!!

Jasmine pisze...

Zgłaszam się;)
aga18ilm@interia.eu

Faledor pisze...

Dopisuję się z nikłą nadzieją :)
beataalfa@wp.pl

Bewix - Bea pisze...

... i ja stane do ogonka....jak zawsze :-)

zaczytana-w-chmurach pisze...

I ja się zgłaszam :)

Nyx pisze...

Ajajaj, zgłaszam się i po cichu liczę, że jak już zostanę wylosowana to trafię odpowiednio na jeden najbardziej upatrzony tomik w tym stosie :D :D

kasia23112511 pisze...

Zapisuję się bo czytać uwielbiam! ;-)

ewarub pisze...

Ale fajnie :-) Też się zgłaszam!

JustMe pisze...

Chętnie zaopiekują się jednym z kompletów :)

Angela pisze...

Zgłaszam się :D

Agnieszka Marchel (Ona_i_ja) pisze...

Świetne tytuły... wszystkie :) Zgłaszam się i ja.

Coral- inn pisze...

Marzę o książce E A Poe

Bożena pisze...

Ustawiam się w kolejce po jeden komplet. :-) Pozdrawiam.

asymaka pisze...

ja też się zgłaszam, asymaka@o2.pl a mój blog to asymaka.blog.interia.pl

222shift pisze...

zgłaszam się

Mag de Lena pisze...

Miło mi się zgłosić do konkursu:)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się:)

Kasmatka pisze...

Chętnie przygarnę którąś z pozycji:):)
kasmatka.blox.pl

misiaq pisze...

Tak, następna szansa dla mnie ! :-)

Inegre pisze...

Chętnie któreś przygarnę :)

Elenoir pisze...

Najchętniej przeczytałabym ponownie "Rękopis", ale gdybym wylosowała coś innego, to też by było miło:).

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)

Pozdrawiam,
kwiatusia1@gmail.com

Obsesja Kasiulka pisze...

Zapisuję się!!!

May pisze...

Z chęcią przygarnę jeden z pakietów.

poczytajka pisze...

Poe!?!?!?! :)
Zgłaszam się, zgłaszam się!

Desert Fox pisze...

Bardzo podobają mi się Twoje pomysły. W tym roku skorzystam z nich i sądzę, że uszczęśliwię nie tylko siebie (przy tworzeniu) ale i adresata prezentu :)