sobota, 24 listopada 2012

600. Losowanie nr 60

Miło mi, że konkurs nr 60 przyciągnął aż tak wielu chętnych! Dziękuję, że o mnie wciąż pamiętacie! ;-)
Jak widać na fotce u góry i na liście nicków poniżej, sierotki zostały rozlosowane. Oto, do kogo polecą przesyłki z książkami:

- - - Bożena
- - - elima
- - - Marzena
- - - Laxman
- - - skrzatka
- - - Melania
- - - Faledor

Gratuluję serdecznie! :-)
Będę potrzebowała Wasze podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy, na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich czytelników - wykorzystam je wyłącznie do wysyłki książek z tego jednego konkursu.

A za miesiąc już Gwiazdka i kolejna rocznica powstania bloga Zacisze wyśnione... Przygotuję coś atrakcyjnego :-D zatem już dziś zapraszam na kolejny konkurs książkowy!

16 komentarzy:

natanna pisze...

Szczere gratulacje dla szczęściar.)

Evita pisze...

Gratuluję :)

alison2 pisze...

oj zazdroszczę :-)

serdecznie gratulacje!

Gwinoic pisze...

Gratuluję szczęściarom:)

Alegria pisze...

Za słabo te kciuki trzymałam , pozostało mi napisać list do świętego Mikołaja :)

Anne18 pisze...

Gratulacje

Jasmine pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Jasmine pisze...

Gratulacje dla zwycięzców:)

Ruczek pisze...

Gratuluję! :)

niebieskości pisze...

Gratuluję i pozdrawiam

Melania pisze...

Ale się cieszę, już wysyłam dane do wysyłki. Pozdrawiam.

Marzena pisze...

Jupi,jupi :D Wygrałam w końcu! Ależ się cieszę :)Lecę pisać maila.

elima pisze...

Dziękuję za zabawę :) Gratuluję pozostałym wylosowanym :)

Bożena pisze...

Już się cieszę ... :-)

Marzena pisze...

Książki dotarły.Pierwsza z pewnością spodoba się mojej córce.Druga będzie lekturą dla mnie :)Dziękuję jeszcze raz

elima pisze...

Informuję, że książeczki dotarły :) Dziękuję bardzo :)

P.S. Cudowne opakowanie :)