wtorek, 25 grudnia 2012

621. Konkurs nr 61 - jubileuszowy!

Pięć lat temu założyłam bloga... :-) Tak, ależ ten czas leci! Raz pod górkę z depresją, raz z górki z euforią, ale staram się cały czas zaciekawiać was moimi pasjami. Mam nadzieję, że mimo tych wzlotów i upadków wciąż warto tu do mnie zaglądać. Oczywiście, tradycyjnie z tej okazji ogłaszam kolejny, tym razem jubileuszowy konkurs!

Słowem wstępu... Od kilku lat trwa zauroczenie polskich czytelników literaturą ze Skandynawii, którą tak bardzo kocham [tak naprawdę, to kolejna fala, tyle że teraz królują kryminały :-) a kiedyś do zdobycia w księgarniach i bibliotekach były jedynie sagi i frapujące mroczno-melancholijne opowieści społeczne]. Osobiście, jak wiecie, również lubię „te klimaty” i to od dawien dawna. Jedną z pierwszych książek była „Krystyna, córka Lavransa” – wspaniała dwutomowa saga norweskiej pisarki Sigrid Undset.

Ale podążając za czytelniczymi i nie tylko trendami ;-D chcę w jubileuszowym konkursie nr 61 zaproponować coś właśnie z tamtych skandynawskich regionów.

Camilla Läckberg jest Szwedką, której powieści kryminalne osadzone w jej rodzinnym mieście – porcie rybackim Fjällbacka – zawojowały polskich wielbicieli gatunku. Proponuję jednak jej pięknie wydaną na przyjaznym papierze, w twardej oprawie i w kolorze książkę kucharską, którą napisała wraz z przyjacielem, mistrzem Christianem Hellbergiem, również urodzonym w tym mieście. Oraz nowy szwedzki kryminał pt. „36 tydzień” autorstwa Sofie Sarenbrant, którą Camilla promuje i poleca. Taki właśnie pakiecik – jak na fotce u góry – trafi do jednego czytelnika mojego bloga. Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Konkurs trwa tradycyjnie do piątku do północy, losowanie w sobotę.


- - - - - - - - - - - - - - -
PS. Laxman i Faledor – to dwie osoby, które nie odebrały swoich wygranych z poprzedniego konkursu książkowych sierotek. Bardzo proszę o kontakt. Zgodnie z regulaminem konkursów na moim blogu czekam do trzech miesięcy od losowania. Po tym czasie książki trafią... hmmm... do „książkowego nieba”! ;-)

81 komentarzy:

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Sagi skandynawskie czytam bardzo chętnie, a teraz z przyjemnością poznałabym kryminały :)
Miłych Świąt, Ewa

barbaratoja pisze...

Pogoda byle jaka, z przyjemnością poczytałabym :-)
Życzę, by dni świąteczne mijały Ci tak jak sobie wymarzyłaś!

JUKA pisze...

Na świąteczne lenistwo lektury w sam raz... Leniwie staję na końcu kolejki :)

Emi pisze...

Wpisze się i ja 
Wesołych Świąt!

Agnieszka pisze...

Zapisuję się jak najbardziej :-)

mia.vico pisze...

Zapisuje się.:)
Wesołych świat.
ewelinajamrozik11@wp.pl

Bewix - Bea pisze...

wow, kryminał, uwielbiam je - może w końcu mi sie poszczęsci???
pozdrawaim cieplutko i swiatecznie

Isabelle pisze...

Gratuluję pięciu lat i życzę kolejnych, równie owocnych :)

A pakiet chętnie przygarnę!

Pozdrawiam... I Wesołych Świąt!

Leoncja pisze...

I ja również się zapisuję;)
Wesołych Świąt!
antonia84@gazeta.pl

Patka pisze...

Kocham kryminały!
Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu.
patrycjakuchta@onet.pl
(Patka)

sardegna pisze...

Zgłaszam się po te świetne nagrody!
sardegna@poczta.onet.eu

incognito pisze...

Chętnie przygarnę:)

Evita pisze...

Świetne książki do zdobycia ;)
Zgłaszam się z przyjemnością!
Wesołych Świąt!

natanna pisze...

Zgłaszam się i ja.

Radosnego czasu świątecznego życzę.)

misiaq pisze...

Oto i ja się ustawiam w kolejce.

Pysznych Świąt!

Alegria pisze...

Mniej trosk i więcej radości z okazji urodzin bloga :)
Ustawiam się w kolejce fanów skandynawskiej literatury z nadzieją na szczęśliwy los

weronka pisze...

Zapisuję się i ja.Wesołuch Świąt

Gosia Szczecin pisze...

O RANY! Prawdziwa gratka Kubusia Puchatka. Zgłaszam się oczywiście po taki "garnczek miodu". Pozdrawiam

anek7 pisze...

Gratulacje z okazji pięknej rocznicy:)

I grzecznie ustawiam się w kolejce;)

Gwinoic pisze...

Wesołych Świąt:) książki zapowiadają się całkiem całkiem;)

Dizzy pisze...

Ja chcę, ja chcę, ja! ;3
Pozdrawiam serdecznie!

cyrysia pisze...

Zgłaszam się.
Wesołych Świąt życzę.

justyna.t pisze...

kolejna pozycja do książkowego stosiku, chętnie!

ABily pisze...

a ja wlaśnie zaczęłam czytać pierwszą ksiązkę Camilli Läckberg, chętnie się zapisuję na proponowany zestaw:)

ovillo pisze...

Ze świątecznymi pozdrowieniami- jestem.

Dorota pisze...

Wesołych Świąt życzę i grzecznie w kolejce po książkowe prezenty się ustawiam!

Szara pisze...

Skandynawię uwielbiam, chętnie przeczytam coś z tamtych stron :) staję więc w kolejkę, ale przede wszystkim gratuluję Ci, że to już 5 lat! A także życzę Ci wszystkiego Dobrego na Święta!

NERUDA pisze...

Pogodnych świąt :*

Caitri pisze...

Gratuluję pięciu lat, życzę wielu następnych i zgłaszam się do losowania :)

ROMA pisze...

Kolejnych lat pasjonującego blogowania życzę!
Każda książka znajdzie u mnie swoje miejsce. Zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Chabrowa pisze...

Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy
Po książkę się zgłaszam :)

Musta pisze...

Aaale super! :D W sam raz na zimowe wieczory :)

Alojka pisze...

Zgłaszam się!! jakbym mogła nie,szczególnie że mikołaj w tym roku ksiązkowo marnie się spisał, jeśli chodzi o czytanie

Janola Aleksandra pisze...

Z przyjemnością ustawiam się

Kaś pisze...

między jedną, a drugą sałatka, ciastem, barszczykiem i gołąbkiem...zgłaszam się machając otłuszczoną łapką, że chętnie przygarnę:)

Aggaton pisze...

Zapisuję się :)
aggaton@gmail.com

Ania pisze...

Zgłaszam się.
Gratulacje z okazji Urodzin Bloga!
Życzę radosnych Świąt!

antoninadz@wp.pl

niebieskości pisze...

TO ja także dołaczam do zabawy :)
Gratuluję rocznicy!
Pozdrawiam

ashess pisze...

5 lat ! Pogratulować tylko : )
To i ja się zgłoszę : )

Margot pisze...

I ja w kolejce stanę.
Gratuluję wytrwałości!

Zuzanka pisze...

Nawet jak z depresją, to i tak lubię czytać :-)

Wesołych!

Mariola pisze...

Zgłaszam się . Mariola

Miłośniczka Książek pisze...

Kryminały uwielbiam, więc bardzo chętnie się zgłoszę :) A i ta książka kucharska mnie zaciekawiła ^^
Wesołych Świąt!

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością, może będzie kolejny prezent:)

PannaP pisze...

Wytrwałości w prowadzeniu bloga:) Wesołych Świąt i oczywiście zgłaszam się

Renata pisze...

Rocznicowo pozdrawiam. I świątecznie również:) I zgłaszam swój akces.

Malineczka74 pisze...

Wesołych Świąt - zgłaszam się

Amagerka pisze...

Wszystkiego naj z okazji jubileuszu ... pamiętam jak pierwszy raz trafiłam na Twój blog , to było ponad 4 lata temu, wpis z frapującymi zdjęciami- to była chyba fotografia okienkowa... Dzisiaj zaglądam rzadko ale zawsze u Ciebie ciekawie.
Chętnie wezmę udział w losowaniu.

Marta pisze...

Piszę się :)

ewarub pisze...

I mnie tu nie może zabraknąć :-)

Wesołych Świąt!

kamkap pisze...

Kolejka długa, ale ustawiam się grzecznie w ogonku :)

Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga !!!!

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział :)
Wesołych Świąt!

http://anek73.blox.pl

Oleander pisze...

Och, ustawiam się po wygraną :)
Pozdrawiam serdecznie.

dziurka pisze...

Podziwiam za wytrwałość i życzę kolejnych nie pięciu a pięćdziesięciu lat blogowania. Czytałam Księżniczkę z lodu - super to mało powiedziane, nie mogę doczekać się przeczytania kolejnych części. Zapisuję się więc i pozdrawiam

Jasmine pisze...

Również spróbuję. Tak więc zapisuję się i ja :)
aga18ilm@interia.eu

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! :)

Anna Derri pisze...

Ja również chętnie przygarnę książeczki. Pozdrawiam. Ania

malgorzata-p17 pisze...

dawno nie trafiłam na dobra książkę - więc mam nadzieję że te takie są:)

Gosia
www.haftymalgosi.blox.pl

poczytajka pisze...

Gratulacje, 5 lat to piękny "wiek" :) Życzę kolejnych satysfakcjonujących lat w blogosferze!
PS. Do konkursu się zgłaszam.

Inviernita pisze...

I ja chętnie spróbuję szczęścia:)
agnzimka@wp.pl

Bluejanet pisze...

zglaszam sie rowniez

Paula pisze...

Również spróbuję - a co!
Życzę radosnej końcówki Świąt :)

magdalenardo pisze...

Pięć lat to imponujący czas, jak na okres prowadzenia bloga - zwłaszcza, że w takim czasie życie może nam się nie raz odmienić :)
Mój ma 1,5 roku, ale bez niego odczuwałabym teraz wielką pustkę...

Zgłaszam się z wielką nadzieją, że to ja okażę się tym szczęśliwcem :)
Banerek na blogu książkowym tj: biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com

Pozdrawiam świątecznie :)

Kasmatka pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu:)

Weronika pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia:)

aeljot pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)

Słonecznik pisze...

Witaj, życzę tobie jeszcze wielu lat pisania bloga, spowolnienia w czasie, zdrowia i wszystkiego najlepszego!
Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam ciepło

Dominika Fijał pisze...

To i ja się piszę... Życzę jeszcze wielu lat z blogiem :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Ja też się zgłaszam.Pozdrawiam

222shift pisze...

Zgłaszam się!

kultur-alnie pisze...

Jako fanka literatury skandynawskiej i Camilli Lackberg muszę się zgłosić! Pozdrawiam:)

Dbająca pisze...

Zapisuję się z chęcią :)

Soulmate pisze...

5 lat! Mistrzostwo! Gratuluję :)

Co do skandynawskiej literatury, dopiero przede mną te doznania więc się zgłaszam :)

MamaKini pisze...

Od kryminałów raczej stronię ale i żadnego chyba jeszcze nie czytałam...;)
Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych i najserdeczniejsze życzenia Świąteczne i Noworoczne składam :)

boena pisze...

Zapisuje się.

kasandra_85 pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam:))

asymaka pisze...

zgłaszam się, ponieważ nie znam i nic mi nie mówią tego typu książki, za to wyglądają na ciekawe i inne od tego, co czytuje, a przyda mi się odmiana
asymaka@o2.pl

ameise pisze...

Zgłaszam się bo bardzo lubię taką literaturę :)

Gratuluję takiego długiego blogowego stażu i życzę kolejnych wspaniałych blogowych latek :)

raeszka pisze...

Prawie na ostatnią chwilę i ja przyłączę się do zabawy :).

nayanka pisze...

Uwielbiam literaturę skandynawską :)
Ustawiam się w kolejce :)

jolajka pisze...

che tnie ustawię się w ogonku, pozdrawiam:)