sobota, 29 grudnia 2012

622. Losowanie nr 61

Na początek chciałabym podziękować za to... że jesteście! :-) Oraz za wszystkie życzenia! Cieszę się, że mnie wspieracie i komentujecie posty, i to od pięciu już lat! Bardzo Wam za to dziękuję!!!

A wracając do comiesięcznych przyjemności... ;-) Jak widać na załączonym obrazku, losowanie już się odbyło. Pakiecik jubileuszowych książek poleci do..

- - - Bewix - Bea

Serdecznie gratuluję! :-)
Obowiązkowy przypis: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, dwukrotnie podkreślając, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich czytelników - wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Rok 2012 nieuchronnie i w tempie dość zabójczym ;-) zbliża się do końca. Nowy, mam nadzieję, będzie jeszcze ciekawszy i obfitszy w konkursy książkowe. Mam już dla was niezły stosik... ale cicho, sza!, o tym za miesiąc! ;-D

10 komentarzy:

Słonecznik pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. W Nowym Roku życzę zdrowia i wszelkiej pomyślności. Pozdrawiam

magdalenardo pisze...

Gratulacje dla szczęściary :)

Evita pisze...

Gratuluję! :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję szczęściarze, która w nadchodzący rok wchodzi zaopatrzona w książki;-)

Chabrowa pisze...

Gratuluję :)

niebieskości pisze...

Gratuluję! Dziekuję za zabawę :)
Chaberek za chaberkiem :)
pozdrawiam

dziurka pisze...

i ja również gratuluję!

Ania pisze...

Gratuluję! Dziękuję za zabawę.
Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym 2013 Roku!

Bewix - Bea pisze...

dziekuje bardzo, ale jestem szczesliwa, tak dawno nic nie wygrałam
pozdrawiam cieplutko...

Miłośniczka Książek pisze...

gratulacje :)