niedziela, 20 stycznia 2013

624. Konkurs nr 62

Czas na konkurs nr 62. Śnieżna i mroźna zima, panująca od kilku już dni za oknem, zapowiada ekscytujące ferie dla dzieci i młodzieży. Przyda się nam zatem, tym nieco starszym, trochę akcji ;-) żeby się rozgrzać przed na przykład saneczkowymi zawodami z najmłodszymi... Chociaż oczywiście i młodzież do konkursu zapraszam! :-)

Nagroda - trzytomowa seria Igrzyska śmierci autorstwa Suzanne Collins, wydana przez poznańską oficynę wydawniczą Media Rodzina - trafi do jednego szczęściarza.

Sponsorem konkursowej nagrody jestem ja! :-D Konkurs trwa tradycyjnie do piątkowej północy, losowanie w sobotę 26 stycznia. Zapraszam! :-)

72 komentarze:

marysza pisze...

O chętnie chętnie :) Dużo osób chwali te książki, a ja stwierdziłam że filmu nie obejrzę aż książki nie przeczytam a jakoś co chwilę biorę się za książki, które mam u siebie w domu :) może się uda! trzymam kciuki :D

Dorfi pisze...

Zapisuje się. Do tej pory nigdy nie udało mi się wygrać. Może tym razem będzie inaczej?

Monika Zbozień pisze...

Miałam okazję czytać tylko pierwszy tom więc też się zgłaszam :))

Alegria pisze...

Jestem z przyjemnością zasiądę z kubkiem zielonej herbaty do lektury, jeśli tylko uda mi się ją wylosować :)

Bewix - Bea pisze...

...staje po raz kolejny :-)
może się znów poszczęsci, pozdrawaim cieplutko

Alina pisze...

Ojej, bardzo się zgłaszam! Bardzo, bardzo! Obejrzałam film, przeczytałam drugi tom i zdecydowanie chcę trzeci, a tak w ogóle chcę je mieć!

Seso pisze...

O, fantastyczna nagroda. Już wprawdzie mam za sobą pierwszy tom, ale chetnie bym skonsumowala calosc, tym bardziej ze ekranizacja blisko:-)

Alicja Szerment pisze...

zgłaszam się :)

Pendragon pisze...

Zapisuję się :)
Pozdrawiam serdecznie

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Proszę o dopisanie mnie do listy:-)

incognito pisze...

Chętnie przygarnę:)

poczytajka pisze...

Ale nagroda! A ja dawno nic nie wygrałam :) Zgłaszam się!

eniutek pisze...

Ja również jeśli można :) to się zapisuję do konkursu. Pozdrawiam

PannaP pisze...

Oczywiście zgłaszam się!!

Alojka pisze...

oczywiście że się zgłaszam! od obejrzenia filmu jestem wprost zakochana w tej serii, wiele bym dała by ją mieć
pozdrawiam

Emi pisze...

Zapisuję się :)
Pozdrawiam serdecznie

cyrysia pisze...

Również się zgłaszam.
Pozdrawiam.

Justyna Chaber - jusssi pisze...

Nie darowałabym sobie, gdybym nie spróbowała. Zgłaszam się :)

Viconia pisze...

Ja bardzo chętnie się zgłoszę!! :)

Bluejanet pisze...

zglaszam sie

Dominika Fijał pisze...

I ja się zgłaszam. POzdrawiam serdecznie

natanna pisze...

To i ja się zgłaszam.)

obelle pisze...

ciągle się zastanawiałam czy warto przeczytać a tu proszę, taka okazja...czyżby to znak? heh, jestem chętna :)

Dbająca pisze...

Zgłaszam się oczywiście :)

Ruczek pisze...

No, nie mogę się nie zgłosić :D Ale domyślam się ilości chętnych i czuję w kościach, że i tak na mnie nie trafi ;) Ale jednak warto spróbować ;)

Zatem, oficjalnie zgłaszam się :D

ABily pisze...

ojej, tyle dobrego słyszalam o tylogi, nie moge się nie zapisac:)

Ania pisze...

Zgłaszam się. Najpierw książka potem film.
Pozdrawiam serdecznie

AsiaB pisze...

To i ja się zgłaszam:)Nie czytałam niestety, a te tytuły kuszą...

Piotrek pisze...

O rany, ależ bym chciał je wygrać! Oczywiście się zgłaszam. Szanse niewielkie, ale każdy ma te same, dlatego nigdy nic nie wiadomo, a nuż padnie na mnie :)

Piotrek

ktrya pisze...

Zgłaszam się :)

Gosia Szczecin pisze...

O Matko! O jeżu kolczasty! Ależ nagroda, nie szkoda Ci? Zgłaszam się rękoma i nogami swoimi, moich dzieci i każdego, kto zechce mnie wspomóc!!! (Szkoda że rybki nie mają rąk i nóg) Zgłaszam się ! Pozdrawiam.

anek7 pisze...

Zgłaszam się:)

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę ;)
Pozdrawiam!

papiórkowa pisze...

uch... no kusisz, kusisz... książki podobno świetne i co z tego, ze nastolatką nie jestem od dwudziestu lat :P
też staję w szranki :)

weisse_taube pisze...

To i ja spróbuję szczęścia :)

Joanna pisze...

Dołączam :)
pozdrawiam

Evita pisze...

Wczoraj całą naszą trzyosobową rodzinką byliśmy na sankach. A że pogoda dopisała, mieliśmy ubaw (i śniegu) po pachy ;)

Zgłaszam się do losowania :)

Dizzy pisze...

Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać ani jednej części "Igrzysk Śmierci" :( Oczywiście się zgadzam :3

kalioppe pisze...

ooo, to by było coś :) muszę spróbować!

Enthia pisze...

Marzę o tych książkach!

Caitri pisze...

O, kurczę, ale atrakcja! Ustawiam się z dużą nadzieją na wygraną :)

Pozdrawiam!

Chabrowa pisze...

Od dawna na nie poluję. Oczywiście się zgłaszam :)

lilybeth pisze...

I ja też, ja też :)

barbaratoja pisze...

Ja też jak zawsze zapisuję się po książki;-)

Melania pisze...

Czytałam pierwszą część, na pozostałe mam wielką ochotę :)

Zgłaszam się :)

Pozdrawiam.

shiraja pisze...

candy na bogato :) Książki ostatnio pochłaniam namiętnie więc zapisuję się z chęcią ogromną na taką trylogię :) Pozdrawiam cieplutko

Karina pisze...

I ja staje w kolejce!

zaczytana-w-chmurach pisze...

Zgłaszam się :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!
Moja młodsza siostra marzy o tej trylogii. A nóż widelec... ;)

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się do noworocznego konkursu, może nowy rok wywróży mi wygraną...

Weronika pisze...

zgłaszam się

clevera pisze...

Ooooo, oczywiście, ze zgłaszam chęć w losowaniu takiej atrakcji. :)

sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

Piuma (Asia) pisze...

Zgłaszam się! Może los znowu uśmiechnie się do mnie?

Patka pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam!

patrycjakuchta@onet.pl

maszyna losująca mnie generalnie nie lubi, ale jeśli jakimś cudem obdaruje mnie tym szczęściem chciałabym podzielić się nagrodą. Zależy mi na "Kosogłosie" gdyż pozostałe tomy już mam i kocham całym sercem, więc nie chcę odbierać przyjemności odkrywania, tego wspaniałego świata innym czytelnikom.
Pozdrawiam!

Lilithin pisze...

Coś czuję, że będzie to jeden z najpopularniejszych konkursów :) Zgłaszam się!

Hordubal pisze...

Ooooo i jeszcze ja stanę sobię po cichutku.

kasandra_85 pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością. Byłby to wspaniały prezent dla siostry. Na początku lutego ma urodziny:)

Kasmatka pisze...

Zapisuję się!:)

Meme pisze...

Szczęścia rzadko mi sprzyja, ale co tam! Zgłaszam się ;D

Katarzyna pisze...

Zgłoszę się, a nuż... ;)

Kropelka pisze...

I ja bardzo chetnie sie dopisze :-)
Serdecznosci sle!

222shift pisze...

Wpisuję się na listę

Ania Papierkiewicz pisze...

i ja się zgłaszam ;)

Soulmate pisze...

Zgłaszam się również, bardzo chętnie! :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Ja też chętna.Pozdrawiam.

Vampire_Slayer (Magda Saczuk) pisze...

Koniecznie trzeba się zgłosić :-)

Lena pisze...

Zgłaszam się
magkasprzak@wp.pl

Faledor pisze...

Zgłaszam się również!

saradeever pisze...

Zgłaszam się.

saradeever pisze...

Zgłaszam się.

Wetka pisze...

To jeszcze ja się zgłoszę tak na ostatnią chwilę ;) Przyda mi się lektura na ferie, a właśnie planowałam przeczytać "Igrzyska śmierci". :D