sobota, 26 stycznia 2013

625. Losowanie nr 62

Prawie na ostatni moment, ale zdążyłam! ;-)
Na początek jednak podziękowania! Bo bardzo się cieszę, że o mnie wciąż pamiętacie i tak licznie wpisujecie się w komentarze. Aż żałuję, że nie mam więcej książek do rozlosowania, ale... nic straconego, bo za miesiąc będzie następny konkurs! ;-) Dziś jednak najważniejszy jest zwycięzca konkursu nr 62, a jest nim...

- - - Chabrowa

...której serdecznie gratuluję! :-D
Obowiązkowy przypis: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, dwukrotnie podkreślając, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich czytelników - wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

A za miesiąc... Walentynki ;-) zatem konkurs odbędzie się nieco wcześniej niż zwykle. Mam dla Was prawdziwy „wyciskacz łez" wraz z miłym dodatkiem nie-książkowym. Zapraszam! :-)

12 komentarzy:

marysza pisze...

gratulacje dla Chabrowej:D szczesciara:D

Sara Deever pisze...

Gratulacje :)
swoją drogą ładne zdj. wyszło z tego losowania.

barbaratoja pisze...

Gratuluję Chabrowej szczęścia w losowaniu.

magdalenardo pisze...

Gratulacje :)

eniutek pisze...

gratuluję!!!!!

shiraja pisze...

gratulacje Chabrowa :)

Ania Papierkiewicz pisze...

Gratulacje

cyrysia pisze...

Gratulacje.

Chabrowa pisze...

O boże! Dziękuję, dziękuję :) Nawet nie wiecie jak się cieszę. Zawsze chciałam je przeczytać. Już wysyłam adres

Evita pisze...

Gratuluję! :)

Anne18 pisze...

Gratuluję zapraszam na mojego bloga

ABily pisze...

gratuluje:)