niedziela, 10 lutego 2013

626. Konkurs nr 63 - walentynkowy

Większość licznych powieści Nicholasa Sparksa została przeniesiona na duży ekran. Co ciekawe, większość tych filmów jest uwielbiana przez rzesze fanów, i młodszych, i starszych. To dość niezwykłe :-) zwłaszcza, że to po prostu... albo „aż”... romanse, najprawdziwsze „wyciskacze łez”. A co sprawia, że są aż tak lubiane – zarówno książki, jak i filmy? Prawdziwość tych historii, jak twierdzi moja dobra przyjaciółka, wielka fanka twórczości Sparksa :-)

Dlatego właśnie z okazji nadchodzących Walentynek chcę podarować jednej osobie, czytającej mojego bloga od dawna i mającej własny blog, pierwszą powieść Sparksa pt. Pamiętnik – z małym dodatkiem: delikatnie liniowanym notatnikiem w twardej „motylkowej” oprawce, zamykanym na gumkę, oraz zestaw piszący [nie ma na zdjęciu].

Notka o książce ze strony wydawcy: „W starym wytartym notatniku kryje się kronika pewnej miłości, która rozkwitła po zakończeniu drugiej wojny światowej gdzieś w Karolinie Północnej. Noah Calhoun odczytuje ją wieczorami w domu opieki starszej kobiecie cierpiącej na chorobę Alzheimera. Dzięki sile uczucia przeżywa na nowo cudowne chwile swojej wielkiej miłości. Przypomina sobie, kiedy w 1932 roku po raz pierwszy zobaczył Allie Nelson - ich potajemne spotkania, wspólne wakacje i trudny okres rozstania, gdy zniknęła z jego życia na czternaście lat...”.

Sponsorem podarunku jestem ja! :-) Konkurs zaczyna się teraz. Proszę wpisywać się w komentarze do czwartku do godziny 18.00, czyli do dnia Walentynek. Losowanie odbędzie się tego właśnie dnia późnym wieczorem. Zapraszam!

55 komentarzy:

marysza pisze...

oj chetnie przygarne taki zestawik :D obserwuje od dawna :D

Faledor pisze...

Oglądałam film, który poruszym mnie do łez! Chętnie przeczytałabym książkę, dlatego szybciutko się dopisuję :)
Pozdrawiam!

Anne18 pisze...

Sparksa biorę w ciemno . Obserwuję od dawna jako Anne18 . Mój e- mail (tak w razie gdyby dopisało mi szczęście). ania.glod@amorki.pl

Gwinoic pisze...

Nie wiem ile to jest od dawna ale może zaliczam się;) film widziałam książki jeszcze nie miałam szansy przeczytać, a że film był cudowny to książka będzie jeszcze lepsza! Ach może znowu uda mi się poznać ich miłość od początku i płakać do samego końca;)

Terra pisze...

Festem fanką Sparksa, ale "Pamiętnika" nie znam. Chętnie przygarnę, bo lubię czasami popłakać. Mam nadzieję, że znowu wygram:) Pozdrawiam:)

Dizzy pisze...

Ojejku! Zgłaszam się! To byłby wspaniały prezent dla tak upierdliwej singielki jak ja. Może w końcu Sparks przekona mnie do miłości ;)
Obserwuję od dawna ^^

Kardamonowa pisze...

Ha - notatniki i książki to coś, co Kardamonowe lubią bardziej, niż bardzo ;)

Alina pisze...

Wczoraj właśnie oglądałam film :). Książkę czytałam dawno temu i świetnie byłoby ją mieć! :). Notatnik jest tak piękny, że ach!
Zgłaszam się.

nayanka pisze...

Z chęcią bym przeczytała :)

sardegna pisze...

Zgłaszam się! Może tym razem dopisze mi u Ciebie szczęście :)
sardegna@poczta.onet.eu

Pendragon pisze...

Zapisuję się :)
Pozdrawiam serdecznie

barbaratoja pisze...

Z przyjemnością przeczytam!

Bewix - Bea pisze...

...kocham tego autora, pięknie pisze, chętnie przygarnę pamiętnik, jest super :-)
pozdrawaim cieplutko...

sabinka.t1 pisze...

Uwielbiam, zatem zgłaszam się i ja :)

ABily pisze...

i ja:)

Agni pisze...

Ja tez !!!!

Musta pisze...

Milutko! Chyba właśnie tego mi potrzeba w tej chwili :D

Janola Aleksandra pisze...

Wspaniały walentynkowy upominek, nie mogę sobie odmówić tej szansy...
Pozdrawiam

Nyx pisze...

Jakie boskie <3 Chcę, chcę, chcę ;) <3
Film jest cudowny, a książka pewnie jeszcze lepsza. No i pamiętnikiem nigdy nie pogardzę, mój mi się prawie kończy XD

Nataliya pisze...

Chętnie się zapisuję.
Pozdrawiam

cecyliarodzinaidom pisze...

Chętna jestem na Sparksa.Pozdrawiam.

pisanyinaczej.blogspot.com pisze...

Filmu nie widziałem, a Nicolasa Sparksa b. cenię :-)

zaczytana-w-chmurach pisze...

Zgłaszam się :) Pamiętnik od dawna chcę przeczytać, a notatnik jest ładny :)

ktrya pisze...

Widziałam dwukrotnie film, to chętnie przeczytam książkę.

oliwkowe pasje pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jak ja strasznie chcę tej książki!!!!! aż wstyd się przyznać, ze jeszcze jej nie czytałam, ale film oglądałam i kocham go bardzo, a Nikolasa Sparksa również znam z innych tytułów i należy on do moich ulubionych pisarzy. Mam nadzieję, że mi się poszczęści, tak bardzo bym tego chciała... :)
pozdrawiam cieplutko

busiova pisze...

Walentynek nie obchodzę ale książkę chętnie przeczytam, pozdrawiam justyna.t

Mag de Lena pisze...

Obserwuję od dawna, bloga własnego nie prowadzę, ale się wpisuję:)

Enthia pisze...

książka idealna na walentynki. chętnie przygarnę. :)

elima pisze...

"Pamiętnik" był drugą ekranizacją książek Sparksa, którą pooglądałam i która bardzo mnie wzruszyła. Zgłaszam się :D

Ruczek pisze...

Uwielbiam "Pamiętnik", ale swojej książki jeszcze nie mam, zatem oczywiście, że się zgłaszam! :)) Warunki, mam nadzieję, spełniam, więc teraz tylko pozostało liczyć na szczęście ;)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Książki ani filmu nie znam...chętnie to nadrobię :) Ewa

Chabrowa pisze...

Sparks to jeden z moich ulubionych autorów. Nie zgłaszam się jednak, ponieważ wygrałam ostatnio. Życzę powodzenia innym :)

j. pisze...

Z radością ustawiam się w kolejce:)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się. Nie oglądałam ani nie czytałam "Pamiętnika".

Pozdrawiam :)

natanna pisze...

Zgłaszam się. Sparksa mało znam.)

Dbająca pisze...

Zapisuję się :)

Dbająca pisze...

Zapisuję się chętnie :)

boena pisze...

Zgłaszam się.
Pozdrawiam

cyrysia pisze...

Zgłaszam się również.
Pozdrawiam.

shiraja pisze...

romantycznie zapisuję się i ja. Pozdrawiam cieplutko :)

Alojka pisze...

tradycyjnie zgłaszam się

ewarub pisze...

Mam nadzieję, że spełniam warunki uczestnictwa :-)
Pozdrawiam!

chaga pisze...

Parę razy ostatnio oglądałam film w telewizji, cudowny :)
Bardzo jestem ciekawa książki, zapisuję się i liczę na szczęście w losowaniu :)))i ten śliczny pamiętnik, ech.

Weronika pisze...

Czytam od dawna, ale bloga nie prowadzę, więc pozdrawiam tylko:)
Weronika

Viconia pisze...

Chętnie przygarnę :)

kalioppe pisze...

Chętnie ustawię się w kolejce :) I życzę morza miłości, bo czegóż innego można by życzyć z okazji Walentynek?

Iluzjonistka pisze...

Aż wstyd się przyznać, ale nie czytałam jeszcze żadnej książki Sparksa.

Zgłaszam się. :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! "Zacisze" obserwuję od dłuższego czasu(ze dwa lata chyba, jeśli nie dłużej) jako nunachopin. Własny blog natomiast założyłam w sierpniu ubiegłego roku i bardzo powoli się rozkręcam... ;)

Coral- inn pisze...

wyśniony prezent dla mojej mamy, która nie miała nawet szansy oglądać filmu-czego jej zazdroszczę, bo wolałabym przeczytać przed obejrzeniem...

Obsesja Kasiulka pisze...

O tego tytułu Sparksa nie znam. Chętnie bym przeczytała.

NERUDA pisze...

Oglądałam film kilka razy. Wstyd się przyznać ale książki nie czytałam.

ashess pisze...

Uwielbiam film, książki jeszcze nie miałam okazji przeczytać dlatego i ja się po nią zgłaszam : D

Avrea pisze...

Ustawię się w kolejce , bo chętnie przeczytam książke film uwielbiam i zawsze na nim sie wzruszam
pozdrawiam
Ag

Kasmatka pisze...

chętnie sie zapisuje:)

Emi pisze...

Fantastyczny zestaw :)
Dopisuje się
Pozdrawiam :)