sobota, 30 marca 2013

631. Losowanie nr 64


Dzień dobry wszystkim w tę zimową, śnieżną sobotę... o, pardon - kalendarzowo wiosenną! ;-D Co za aura za oknem, prawda? Chyba w całej Polsce tak wygląda - „zabielony” pochmurny dzień... Ale nie damy się! Nie takie przeciwności pokonywaliśmy! ;-)

Na początek jak zawsze serdecznie chcę podziękować, że do mnie na blog zaglądacie. Nie piszę już tyle, co kiedyś, brak mi wciąż sił i weny, a jednak o mnie pamiętacie, za co bardzo bardzo raz jeszcze dziękuję! A jeśli chodzi o konkurs... Jak widać na załączonym u góry obrazku, losowanie już się odbyło. Prezenty - powieść Elizabeth Kostovej oraz komplet stempelków i tuszy - powędrują do:

- - - Coral- inn
- - - ewarub
- - - PannaP

Gratulacje! :-D
I jeszcze obowiązkowy przypis: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, dwukrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich czytelników - wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

10 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym, mnie zajączek ominął dużym łukiem ;-)

ewarub pisze...

Ojejku, jejku ;-) Miałam wypożyczyć z biblioteki, ale coś kazało mi się wstrzymać :-) Dziękuję bardzo!!!

Adres wyślę po świętach.

Marzena pisze...

Gratuluję

PannaP pisze...

Ale niespodzianka na święta!!! dziękuję:) Pozdrawiam i Wesołych Świąt

Faledor pisze...

Gratulacje!

Avrea pisze...

Gratuluję !

Słonecznik pisze...

Gratuluję wspaniałej wygranej. Wszystkiego dobrego po świętach:)

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje:)

ewarub pisze...

Zapraszam: http://zapiskizdrogimlecznej.blogspot.com/2013/04/ile-dni-do-wiosny.html

Coral- inn pisze...

Ojej! dziękuję, adres już poszedł :) Gdybym zajrzała wcześniej miałabym przebogatego zająca na święta, ale niespodzianka i tak udana :D