niedziela, 21 kwietnia 2013

633. Konkurs nr 65 - kryminalny!


Czas najwyższy na kolejne rozdanie książkowe! To już 65. edycja cyklicznego konkursu na moim blogu. Ależ ten czas leci... :-) Tym razem mam dla was świetnie przyjęty przez czytelników debiutancki kryminał w dwóch tomach autorstwa brytyjskiej pisarki Rosamund Lupton:

- - - Siostra
- - - Potem

Książki z konkursu nr 65 sponsoruje... ja! :-D Otrzyma je jeden zwycięzca. Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w tradycyjnie sobotnim losowaniu zapraszam do wpisywania się pod tym postem od dziś do piątkowej północy. Życzę wygranej! :-)

70 komentarzy:

dziurka pisze...

Pierwsza! Nie czytałam tego.

Chabrowa pisze...

To ja też się zgłaszam :)

chaga pisze...

Oczywiście też jestem chętna :)

Scathach pisze...

Oczywiście się zgłaszam:))

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

witam wiosenne :)
może tym razem dopisze mi szczęście \pozdrawiam, Ewa

skrzatka pisze...

Ja też startuję w konkursie!

Renata pisze...

Dołączam do zacnego grona :)

Maya pisze...

Ooo rany! Ale ekscytujące kąski! Zgłaszam się. :)

Dorota pisze...

To i ja się zgłoszę, może wreszcie uda mi się....
Pozdrawiam wiosennie. Dorota

eniutek pisze...

Zgłaszam się na tą kryminalną ucztą :)

Edyta pisze...

Staję nieśmiało w kolejce :-)

marysza pisze...

oo fajnie :D też się zapisuję! :D

ABily pisze...

chętna:)

Alegria pisze...

Oj chętnie przygarnę, kryminały wakacje się zbliżają a to moja ulubiona lektura na letnie miesiące :)

barbaratoja pisze...

Balkon, słońce, fotel na nim ja czytająca kryminały... Oczywiście zapisuję się!

Vraadzik pisze...

Również się zgłaszam :)

Alina pisze...

Zgłaszam się!

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się.

ovillo pisze...

Jestem!

natanna pisze...

Witam słonecznie i zgłaszam się chętnie.)

Kardamonowa pisze...

Ja też się z radością zapisuję ;)

Gwinoic pisze...

Spróbuję swoje szczęścia...:)

Seso pisze...

Szaleństwo jakieś - co za nagroda. Zgłaszam się bardzo ochoczo.

Dorfi pisze...

Zapisuję się :)

Rybiooka pisze...

Zapisuję się i ja :) obecnie zaczytana w szwedzkich kryminałach :D

ROMA pisze...

I ja się zgłaszam - chętnie bym je przeczytała: epokapapierowa.blogspot.com

pomieszane-poplątane pisze...

Smakowity kąsek:) Zgłaszam się:)

misiaq pisze...

Melduję się :-)

Bewix - Bea pisze...

...kocham kryminały...i chetnie je przygarnę!

Emi pisze...

Też się chętnie dopiszę :)))

Kasmatka pisze...

Chętnie ustawiam sie w kolejce:)

Kasmatka pisze...

Chętnie ustawiam sie w kolejce:)

Virgo pisze...

Wpisuję się i ja! I pozdrawiam!

Alojka pisze...

Oczywiścię wpisuję się na listę
pozdrawiam

ewarub pisze...

Może nie bardzo wypada zasadzać się na kolejną wygraną, ale trudno się powstrzymać :-) Lubię kryminały!

cyrysia pisze...

Zgłaszam się :-)

Jomo pisze...

Proszę i mnie dopisać do listy :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się.Nie czytałam a miałam w planie przeczytanie tych książek od dawna.Pozdrawiam.

Ania pisze...

To coś dla mnie. Zapisuję się.
antoninadz@wp.pl

Kalisz made pisze...

I ja poproszę :)

Agni pisze...

Kto wie ....moze tym razem....

ktrya pisze...

Zgłaszam się.

Avrea pisze...

Z miłą chęcią sie przyłączę do zabawy :))
pozdrówka
Ag

elima pisze...

Ja też, ja też! Ustawiam się w kolejce. Na razie czytałam recenzje może poszczęści mi się i będę miała okazje przeczytać książkę :)

Pozdrawiam

weisse_taube pisze...

Proszę o dopisanie mnie do listy chętnych

bestyjeczka pisze...

Kryminały pochłaniam z pasją. Chętnie poznam nową autorkę.

Czytelniczka pisze...

To i ja się zgłoszę:) Pozdrawiam.

Coral- inn pisze...

i ja chętna

Dizzy pisze...

Zgłaszam się. Kryminały po maturze w sam raz nadają się do czytania :)

Sardegna pisze...

Bardzo chcę! sardegna@poczta.onet.eu

Weronika pisze...

Zgłaszam się...

clevera pisze...

Bardzo dobra okazja, by, przy odrobinie szczęścia, mieć te tak chwalone powieści na własność, więc zgłaszam się. :)

PannaP pisze...

Zgłaszam się

kalioppe pisze...

kryminału nie mogę odpuścić, ustawiam się w kolejce :)

Oleander pisze...

Zgłaszam się!
Pozdrawiam serdecznie i niecierpliwie czekam na losowanie :)

Melania pisze...

O tak, bardzo chętnie się zgłaszam.
Pozdrawiam.

Helena pisze...

i ja się zapisuje :)

poczytajka pisze...

Ja również się zgłaszam :)

Beata Sokołowska pisze...

witaj - i ja wezmę w Twoim konkursie udział - może uda się coś zdobyć do szkolnej biblioteczki? :)

artesania-1 pisze...

Nareszcie zdążyłam (się zapisać)!
Teraz tylko krztyna szczęścia i pogrążę się w lekturze.

Pozdrawiam z Krakowa
Aleksandra

czacha_yoricka pisze...

Zgłaszam się!

Dbająca pisze...

Oj z wielką ochotą się zgłaszam :)

Edyta pisze...

I ja się zgłaszam :)

Janola Aleksandra pisze...

Bardzo chętnie jakiś kryminał poczytam :-)
Pozdrawiam

hanka-blog-handmade pisze...

Zgłaszam się :)

obelle pisze...

coś nowego dla mnie ;) zgłaszam się!

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Melon pisze...

Jeśli można to i ja się zgłoszę ;).
mejus250@interia.pl

Pozdrawiam!
Melon ;)

Ruczek pisze...

To i ja się zgłoszę ;))