sobota, 27 kwietnia 2013

634. Losowanie nr 65


Nadeszła – wyczekiwana przeze mnie bardzo bardzo – „odpoczynkowa” sobota, początek naprawdę dłuuuuugiego weekendu majowego ;-) – w moim przypadku wolny mam tylko ten weekend, ale za to żadnych maszynopisów na biurku!!! Hurra!!! :-D Już nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam tyle wolności bez ołówka w ręce! ;-) Ale powróćmy do nadrzędnej sprawy przewidzianej na ten dzień – losowania konkursowego nr 65. Jak widać na załączonej fotce, jest już po losowaniu :-) Pakiet książek – kryminałów Rosamund Lupton – trafi w ręce:

- - - Janola Aleksandra

Serdeczne gratulacja dla zwycięzcy!
I jeszcze obowiązkowy przypis: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, dwukrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Miesiąc temu obiecałam konkurs dla dzieci i, zupełnie nie wiem dlaczego, ale o tym całkiem zapomniałam – za co wszystkich liczących na bajeczki przepraszam... :-/ – dlatego w maju, już nieodwołalnie, zapraszam dzieci, albo rodziców i dzieci :-) do konkursu nr 66, w którym będzie można wygrać książkę z wesołymi rymowankami, pięknie ilustrowaną, cudnie wydaną! Zapraszam już dziś!

12 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej.
Tobie życzę pięknego weekendu.

natanna pisze...

Szkoda, że nie mnie przypadły, ale cóż może innym razem mi szczęście dopisze.
Serdeczne gratulacje dla szczęściary.)

Chabrowa pisze...

Gratuluję :)

eniutek pisze...

A ja znowu nic nie wygrałam :( Ale gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)

Janola Aleksandra pisze...

Kryminały... bardzo się cieszę i dziękuję :-)))

Carline pisze...

Gratuluję :)

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje:) i czekamy na następny konkursik:)
I zapraszam do mnie na konkurs:)

Ruczek pisze...

Gratuluję :))

bestyjeczka pisze...

Dziękuję za zabawę i czekam na kolejne - może coś mi się trafi ;-)

Avrea pisze...

Gratki

Avrea pisze...

Gratki

aparatka. pisze...

gratulacje :)