sobota, 25 maja 2013

637. Losowanie nr 66


Na początek pozwólcie, że wszystkim wiernym Czytelnikom mojego bloga serdecznie podziękuję, że wciąż tu są! :-) Wiem, że nie rozpieszczam Was ostatnio nowymi postami, zdaję sobie sprawę, że nie zaglądam na Internet tak często jak jeszcze rok temu, ale pamiętam o Was! :-) Stąd konkursy, których organizowanie sprawia mi ogromną radość - bo czyż książka nie jest najpiękniejszym prezentem pod słońcem? :-D A zatem...

...jak widać na załączonej fotce - losowanie odbyło się. Książka Wierszyki domowe wraz z pluszową przytulanką - śpiącym niedźwiadkiem [który jeszcze nie dostał imienia ;-) ] - trafia w ręce:

- - - poczytajka

Gratuluję wygranej i życzę radosnej lektury!
Obowiązkowy przypis ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książkowego prezentu. U dołu strony znajduje się adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę go podesłać. Jednocześnie zapewniam, dwukrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z tego jednego konkursu”.

Zapraszam już dziś do konkursu w czerwcu - nazwę go roboczo: „Filmowy”, a to dlatego, że prezentem będzie książka w formie papierowej plus jej wersja na płycie DVD.

8 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej!

dziurka pisze...

Wciąż tu są i raczej nie odejdą :)
Gratulacje dla zwyciężczyni!

eniutek pisze...

Ja też przyłączam się do gratulacji :)

Chabrowa pisze...

Gratuluję :)

Avrea pisze...

Gratuluję!

Faledor pisze...

Gratuluję! Słodki misio :)

poczytajka pisze...

Wspaniale, już piszę maila :)

zuza j. pisze...

Świetna książeczka! Kupiłam ją synkowi kuzyna i zanim ją dałam w prezencie zatopiłam się w niej i przeczytałam jednym tchem od deski do deski :)
Polecam!