poniedziałek, 20 maja 2013

636. Konkurs nr 66 - dla dzieci... i nie tylko! ;-)


Ilustracja z Wierszyki domowe, Michał Rusinek, Znak Emotikon 2012.

Czas już na cykliczny konkurs książkowy Zacisza wyśnionego...! :-) Zgodnie z zapowiedzią sprzed miesiąca tym razem prezentem będzie książeczka dla dzieci... choć moim zdaniem - nie tylko! Sama zaśmiewałam się do łez, czytając błyskotliwe rymowanki o najzwyklejszych przedmiotach codziennego użytku! :-D

„Próg ciągle podkłada ci nogę? Wyprowadzasz klucz na smyczy? Lubisz śpiewać do prysznica? Oglądasz kręcące się w pralce pranie? Nasze domowe przedmioty prowadzą w ukryciu podwójne życie. Sprawdź, co robią, kiedy na nie nie patrzysz” - jak zachęca do sięgnięcia po tę właśnie książeczkę krakowski wydawca.

Uwaga, uwaga! :-) Dla jednego zwycięzcy mam nowiutki, pachnący drukiem egzemplarz tej cudownie ilustrowanej książeczki, pięknie wydanej w twardej oprawie, w pełni kolorowej, z mnóstwem literek małych i dużych... ;-) Będzie i drugi prezent - mały upominek-niespodzianka [fotka w sobotę - ciut, ciut cierpliwości, moi mili! ;-D Ostatnio wracam z pracy prawie że w nocy :-/ zatem nie mam warunków, jeśli chodzi o światło, by wykonać w miarę choćby czytelne zdjęcie...].

Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Losowanie odbędzie się tradycyjnie - w najbliższą sobotę!

42 komentarze:

Renata pisze...

Moje przedszkolaki byłyby szczęśliwe, uwielbiają słuchać czytanych książeczek :)

Kardamonowa pisze...

Ustawiam się w kolejce z radością ;)

eniutek pisze...

To ja również staję w ogonku :)

skrzatka pisze...

Bardzo chętnie przeczytam!

Dizzy pisze...

Bardzo ładnie poproszę! Dla bratanków w sam raz będzie, bo tylko rymowane wierszyki lubią :)

Alina pisze...

Poproszę :)).

elima pisze...

Muszę się ustawić w kolejce ;) Jest komu czytać takie rymowanki :D

misiaq pisze...

Zgłaszam się!! :-)

Weronika pisze...

zgłaszam się wraz z moimi dzieciakami

Faledor pisze...

Ja również się dopiszę, moja młodsza córcia byłaby zainteresowana :)

czacha_yoricka pisze...

Zgłaszam się! :)

Avrea pisze...

i ja staje w szranki ;)))

Bewix - Bea pisze...

...mam komu czytać, chętne przygarnę :-)

sonia pisze...

Razem z córcią uwielbiamy wierszyki! dlatego też staję w ogonku ;)

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę :)

Pozdrawiam!

Anna pisze...

Zgłaszam moje dzieci:)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Tradycyjnie zapisuję się na konkurs, niebawem przecież Dzień dziecka :)
pozdrawiam, Ewa

aeljot pisze...

I jak tu nie stanąć w kolejce i szczęścia nie spróbować ? :)

Kasmatka pisze...

ustawiam sie w kolejce:)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

KolorowyŚwiat pisze...

My także zgłaszamy się z nadzieją na super książkę :) Pozdrawiamy

barbaratoja pisze...

Przeczytam i oddam jakiemuś dziecku ;-)

muka pisze...

Zapisuje sie.Mam nadzieje,ze bede mogla wprowadzic moja dwuletnia coreczke w swiat ksiazek...

Jomo pisze...

Zapisuję się w imieniu moich Pocieszek :)

ROMA pisze...

Przedłużam kolejkę w nadziei na ciekawą książkę dla wnuczka.

Ewelina P pisze...

Ja również chcę:) haftyline.blogspot.com

poczytajka pisze...

Tradycyjnie zgłaszam się, może tym razem mi się poszczęści :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się

Bluejanet pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bluejanet pisze...

zglaszam sie i ja

ewarub pisze...

I ja się wpiszę, choć to powoli zakrawa na bezczelność ;-)

vivi22 pisze...

nie słyszałam o tej książeczce ale jestem jej ciekawa. Proszę więc mnie również wziąć pod uwagę w zabawie :)

Małgosia pisze...

Bardzo bym chciała wygrać książeczkę.

Małgosia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
KarolinaCh pisze...

Zaglądnęłam już do tej książeczki i muszę przyznać, że jest superaśna :) Oczywiście się zgłaszam.

Hordubal pisze...

No dobra,próbujemy :)

May pisze...

Zgłaszam się ;)

Edith pisze...

zgłaszam się ;)

AsiaB pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce:)

Helena pisze...

zgłaszam się :)

Alojka pisze...

tym razem, chyba nie zdązyłam się zgłosić, szkoda
pozdrawiam

dziurka pisze...

Chętna jak zawsze!