niedziela, 23 czerwca 2013

639. Konkurs nr 67 - filmowy

Przez kilka dni będę bez dostępu do netu, a nie chcąc zawieźć wiernych moich Czytelników :-) , konkurs nr 67 - filmowy [zgodnie z obietnicą sprzed miesiąca] zacznę już dziś! Do wygrania jest jeden komplet: książka oraz jej ekranizacja na płycie DVD - Droga do przebaczenia. Nie będę opowiadać szczegółowo, o czym jest ta historia, by lektura czy seans filmowy nie straciły na uroku, powiem tylko, że to opowieść o dramacie dwóch rodzin - tej, która w tragicznym wypadku straciła syna, i tej, której głowa rodziny przyczyniła się do tej śmierci. O konsekwencjach podjętej decyzji, o rozpaczy, o wspieraniu się bliskich sobie osób... Czyli o tym, co zwie się po prostu „życiem”. Kino poważne, podejmujące temat trudny, ale - jak sądzę - film wart jest poświęconego wieczoru. Autor, a jednocześnie scenarzysta filmu - John Burnham Schwartz jest bystrym obserwatorem i komentatorem sytuacji trudnych, relacji międzyludzkich, i tylko szkoda, że to jedyna jego powieść przetłumaczona na język polski. Do filmu mam nadzieję, że przekonają was reżyser - Irlandczyk Terry George, znany choćby z przejmującego Hotelu Ruanda, oraz wybitni aktorzy - odważny i bezkompromisowy Joaquin Phoenix oraz niesamowity [ ;-D ...Hulk ] Mark Ruffalo.

Zapraszam wszystkie osoby zainteresowane do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Konkurs trwa tradycyjnie do piątkowej północy, losowanie w sobotę 29 czerwca. Powodzenia!

51 komentarzy:

clevera pisze...

Oglądałam "Hotel Ruanda" wiec ustawiam się w kolejce, bo warto. :)

Alojka pisze...

nie spotkałam się jeszcze z tą historią dlatego zgłaszam się
pozdrawiam

Kardamonowa pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce ;)

cyrysia pisze...

Bardzo bym chciała poznać tę historię, dlatego zgłaszam się do konkursu.
Miłego dnia życzę!

Scathach pisze...

Oczywiście zgłaszam się:)

JUKA pisze...

Jestem i ja :D

Jomo pisze...

Mnie też nie może zabraknąć :)

Latarnik pisze...

Hmm... To może i ja się zapiszę :)

Nutinka pisze...

Brzmi bardzo ciekawie, więc też się zgłaszam. :)

ABily pisze...

Chętna:)

ktrya pisze...

Zgłaszam się!
I pozdrawiam serdecznie!

incognito pisze...

... chętnie przygarnę i skonfrontuję słowo pisane z obrazem okiem filmowca widzianym ...:)

Vampire_Slayer (Magda Saczuk) pisze...

Zgłaszam się :)

Weronika pisze...

Zgłaszam się:)

rozalia sz. pisze...

To zgłoszę się i ja :D
http://oazarozalii.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie

Avrea pisze...

Chetnie przeczytam i obejrzę :) ustawiam sie w ogonku :)

Chabrowa pisze...

Ja też się zgłaszam :)

kasjeusz pisze...

To i ja stanę w kolejce. ;) Historia zapowiada się interesująco.

Alina pisze...

Zgłaszam się:).

chaga pisze...

To ja też staję w kolejkę :)

barbaratoja pisze...

Też chciałabym ;-)

Inviernita pisze...

Trzeba mi takiego dobrego filmu:)

eniutek pisze...

Biorę udział jak najbardziej :)
Lubię życiowe filmy .

Coral- inn pisze...

dziś znalazłam pięciolistną koniczynę, może przyniesie mi farta na ten tydzień. Staję w kolejce!

kultur-alnie pisze...

Z przyjemnością dopisuję się do listy potencjalnych szczęściarzy:)

ROMA pisze...

Zgłaszam się!
Lubię takie duety, chętnie porównuję książkę z adaptacją filmową.

MyBooks - Nasze recenzje pisze...

Chętnie wezmę udział w konkursie. Ksiązka i film wydają się ciekawe i będzie można porównać książkę z filmem :)
Mail: my.books.1220@gmail.com
Bannerek na blogu

Kropka pisze...

Baardzo chętnie zawalczę o film. Zapowiada się ciekawie. ;)

Domma79 pisze...

z chęcią się zapiszę :)

szczęśliwy zakątek pisze...

To i ja się przyłączam do zabawy i ustawiam w kolejce:)Pozdrawiam:)

Joanna pisze...

Dołączam :)

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę!
Pozdrawiam :)

Nely pisze...

Z chęcią się zgłaszam :)
mail olunia1881@wp.pl

Magdalena B pisze...

hmm a co mi szkodzi- zgłasza msię;D
lady1307@interia.pl

zla wampirzyca pisze...

Zgłaszam się z miłą chęcią lubie czytać książki...

kasiaparkview pisze...

Ja też się zapisuję na losowanie, bo opis brzmi ciekawie.

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Pendragon pisze...

Zapisuję się :)

Kasia Przepiórka pisze...

zgłaszam się :>

Aneta pisze...

Z chęcią obejrzę :)

Marta i Alicja pisze...

chętnie się zapisuję ;)

Kasmatka pisze...

zapisuję się z ogromną chęcią !:)

Emi pisze...

zapisuję się :-)
pozdrawiam :-)

elima pisze...

Ja też się skuszę :D
Ustawiam się w kolejce...

Zuzia pisze...

Proszę mnie dodać do kolejki!

Małgorzata Chrobak pisze...

Z przyjemnością się zapisuję:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mojej zabawy na blogu:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

Edyta pisze...

Staję grzecznie na koncu kolejeczki i pozdrawiam serdecznie.

ashess pisze...

oo to musi być ciekawe. i ja się zgłaszam .

Monia Fioletowa pisze...

Chętnie przeczytam i równie chętnie obejrzę ;) Buziaki ;)

fiolety.blogspot.com

Anna Kozak pisze...

Bardzo chętnie przygarnę :>

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)