poniedziałek, 22 lipca 2013

643. Konkurs nr 68 - lato po raz pierwszy!

Czas na kolejny konkurs, tym razem w dwóch letnich odsłonach – lipcowej i sierpniowej! ;-) Miesiąc temu obiecałam lekką i przyjemną lekturę, taką w sam raz na leniwe słoneczne popołudnie na plaży czy na poobiedni odpoczynek w leżaku rozstawionym na trawce przydomowego ogródka... itp. Moja propozycja na dwa najbliższe konkursy – nr 68 i 69 – to cztery tytuły Debbie Macomber, bestsellerowej pisarki z pierwszych miejsc list sprzedażowych „New York Timesa” i „USA Today” [pewnie to niewiele mówi polskiemu czytelnikowi, poza tym, że jest... znana i czytana w Stanach Zjednoczonych! Ale nie tylko! Również i u nas, w Polsce, zdobyła sobie grono wiernych czytelniczek – cóż, przyznaję, to babska lektura ;-) – zatem myślę sobie, że i wam się spodoba].
A zatem... w lipcu do rozlosowania są pierwsze dwa tytuły:

- - - Słoneczny zakątek
- - - Wiktoriańska herbaciarnia

Każdego tytułu mam po trzy egzemplarze, więc zwycięzców będzie sześciu! ;-) Zapraszam do wpisywania się w komentarze od teraz do piątkowej północy. Losowanie tradycyjnie w sobotę.

68 komentarzy:

Margot pisze...

Zgłaszam się:)

magdalenardo pisze...

O rany, od kilku miesięcy nie brałam udziału w Twoich konkursach, ale tym razem nie mogę przejść obojętnie, bo akurat te tytuły chciałabym bardzo, bardzo, bardzo!

Zgłaszam się :)

incognito pisze...

Chętnie przygarnę :)

Ola_83 pisze...

Już sama okładka jest bardzo zachęcająca:-) pozdrawiam!

Sardegna pisze...

Zgłaszam się, nie ma opcji żebym odpuściła Debbie Macomber!

Alojka pisze...

czytałam kilka jej pozycji i byłam nimi zachwycona dlatego ustawiam się w kolejce

Melania K. pisze...

Obowiązkowo się zgłaszam, takie książki - nie można odpuścić :)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się;-)
Pozdrawiam!!!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Wydają się idealne na wakacje! Ustawiam się w kolejce!

eniutek pisze...

Obecna i oczywiście chętna do wzięcia udziału :) Pozdrawiam

Kardamonowa pisze...

Pragnę być jednym z tych 6 szczęśliwców, albowiem książki przyłóżkowe, czytane "do snu" nieuchronnie się kończą... ;)Losie - działaj!

Janola Aleksandra pisze...

:-) - bardzo chętnie

Edyta pisze...

Może szczęście się w końcu do mnie uśmiechnie ?
serdeczności przesyłam
Edyta

vivi22 pisze...

jestem i ja bo lubię twórczość tej autorki:lekki, pogody i zawsze z happy endem :)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)
Pozdrawiam,
kwiatusia1@gmail.com

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę!

Pozdrawiam :)

skrzatka pisze...

Żeby wygrać trzeba grać,
kuszę więc los,
by nagroda moją mogła się stać,
by móc cieszyć się w głos!

Agnieszka pisze...

to i ja się zgłaszam :)

JUKA pisze...

Na letnie leniuchowanie lektura w sam raz - ustawiam się :D

Mili pisze...

Lubię czytac i tym samym zapisuję się na małe rozdanie.
Dawno juz nie brałam udizalu w tych konkursach.
pozdrawiam ciepło Dorota

Scathach pisze...

Zgłaszam się oczywiście;))

Hordubal pisze...

To ja tez ustawiam się w kolejce i licze na szczęście :)

ABily pisze...

chętna:)

natanna pisze...

Zgłaszam się. Jeszcze nie czytałam książek tej autorki.

Marzena pisze...

To ja spróbuję kolejny raz.
Banerek tutaj
http://www.chwilewobrazkach.blogspot.com/

Szara pisze...

I tym razem ustawię się w kolejce, może tym razem się uda? :)

Kasia Roszczenko pisze...

Uwielbiam Macomber więc chętnie się ustawiam w kolejeczkę :)

ktrya pisze...

Zgłaszam się!

aeljot pisze...

Stanę w kolejce :)

Avrea pisze...

Koniecznie musze wziąć udział ;)

Dorfi pisze...

Też się zgłaszam :)

weronka pisze...

Oczywiście ja też bym chciała :)

Alina N. pisze...

Zgłaszam się :).

shiraja pisze...

........i ja się zgłaszam z ogromną chęcią. Pozdrawiam słonecznie :)

ma ra pisze...

Zgłaszam się!
mara180893@gmail.com

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Pozdrawiam!

Danuta Popowicz pisze...

Pierwszy raz tu zaglądam, pewnie teraz będę to robić coraz częściej i to nie z powodu konkursu. Autorkę znam, ostatnio czytałam "Skrawki życia" i chętnie sięgnę po kolejne pozycje, zwłaszcza przy letniej aurze. :) Serdecznie pozdrawiam.

Emi pisze...

Zgłaszam się :-)
Pozdrowionka :-)

Aspartate pisze...

bardzo chętnie :)

ashess pisze...

oo idealne dla mojej mamy : D to i ja się zgłoszę : )

Leacathy pisze...

Zgłaszam się, bo chętnie przygarnę Macomber :) Kasia

Dorota pisze...

To i ja cichutko stanę w kolejce :)

barbaratoja pisze...

Jak zawsze , zapisuję się!!!

Mama Mi pisze...

I ja zasilam grono walczących;-)

Joanna pisze...

Oczywiście dołączam :):)

nunachopin pisze...

Zaglądam po długiej nieobecności, a tu niespodzianka. :) Nie czytałam niczego Macomber ale mam chrapkę na coś lekkiego. Lato mam pracowite, więc przyda się relaks. Zatem: zgłaszam się! :)

KarolinaCh pisze...

I ja z chęcią przyjrzałabym się tym książkom z bliska :)

Missy pisze...

Witam,stanę sobie w kolejce,bo fajne książeczki na letnie czytanie.

ewarub pisze...

Lektura na lato pod gruszą w ogrodzie - poproszę :-)

Agnieszka Marchel (Ona_i_ja) pisze...

Ja też się ustawiam :)

ROMA pisze...

Zapisuję się od dwóch lat do każdego konkursu i.. fiasko kompletne. Być może tym razem się uda!
Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

Pendragon pisze...

Zapisuję się :)

aldia arcadia pisze...

oo ale się cieszę, że do Ciebie trafiłam.
Uwielbiam książki i latarnie morskie ;)
Chętnie zapisuje się u Ciebie :)
ps. zapraszam Cię przy okazji do mnie na Drewniane Candy :) Pozdrowienia ciepłe!

aldia arcadia pisze...

zapisuje sobie Twojego bloga u mnie, by nie zgubić już.
:>

Eryk Cholewa pisze...

Jak ja bym chciała wygrać :) zapisuję się :)

nayanka pisze...

Ustawiam się w kolejce :))

PannaP pisze...

i ja i ja zgłaszam się:D

Domi pisze...

To zgłaszam się i ja :)
domka0808@gmail.com

Czarna dama pisze...

O rany, ale cudnie. Ja pomału kolekcjonuje całą serię książek wydawnictwa New York Times, mam już kilkadziesiąt tytułów w tym 5 książek Debbie, a tych właśnie nie, więc taka wygrana jest spełnieniem marzeń :) Dlatego z ogromną radością i nadzieją się zapisuje :)

Małgorzata Chrobak pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)

iwjardim pisze...

Może się uda :-)

Monia Fioletowa pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział ;) Buziaki ;)

fiolety.blogspot.com

Kasmatka pisze...

zapisuję sie :)

Dizzy pisze...

Zgłaszam się! :3

Anko pisze...

Leżak mam, słonko świeci, jest tak gorąco, że nic się nie chce robić, książka byłaby jak znalazł. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam i zapraszam na moje Złote Candy

Koraliki Beaty pisze...

mol ksiazkowy w mojej postaci nie moze ominac takiego candy a ze ostatnio codziennie to czytam bajki dzieciom to wreszcie przydaloby sie usiasc do czegos innego :P

Anita M pisze...

Bardzo kuszące tytuły:) z przyjemnością wezmę udział:)

Wetka pisze...

Zgłaszam się, tak na ostatnią chwilę. Interesujące nagrody. :)