sobota, 27 lipca 2013

644. Losowanie nr 68

Kolejny nadzwyczaj gorący i parny dzień za nami. Ledwie „zipię” z powodu tych wysokich temperatur ;-D i, gdyby nie obowiązki, w ogóle bym nosa za drzwi nie wyściubiała! Ale z drugiej strony, warto, bo... uśmiech na twarzy wywołują baraszkujące i radośnie bawiące się w miejskich fontannach dzieciaki czy też widok roześmianej beztroskiej młodzieży w kolorowych letnich ciuszkach... Rozczulają mnie z kolei, okupujące ławki niczym kwoki grzędy i komentujące mijające je osoby, starsze panie w słomkowych kapeluszach i w ażurowych rękawiczkach, machające dla ochłody wachlarzami... ;-) Jak za (bardzo) dawnych lat, ale jakże to piękny i jednocześnie zabawny widok, prawda? :-)

Po długim i wyczerpującym spacerze po pracy, gdy już doczłapałam do chłodnego domku i wypiłam dwa litry wody jednym duszkiem ;-D , rozporządziłam losowanie książek. Moja droga Mama znów popukała się w czółko ;-) [„Że też ci się chce, takiej starej babie... ;-D Choć z drugiej strony: wreszcie znikną te słupki książek, o które wiecznie się potykam, i będę mogła normalnie posprzątać dom...” itp. itd. ;-D ], ale posłusznie czarodziejsko pomachała rączką i wylosowała sześć karteczek. Oto wyniki:

- - - Domi
- - - Edyta
- - - Kardamonowa
- - - ROMA
- - - barbaratoja
- - - Szara

Zwycięzcom serdecznie gratuluję!!! :-)
Obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

W sierpniu ciąg dalszy letniego rozdania: kolejne dwie książki Debbie Macomber, którą zdaje się, że lubicie! :-) Zapraszam już dziś!

15 komentarzy:

eniutek pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom :) Pozdrawiam

shiraja pisze...

gratulacje szczęściary :)

ROMA pisze...

Ślicznie dziękuję, bardzo mila to niespodzianka!

Marzena pisze...

To gratuluję dziewczynom i czekam na sierpień :)

barbaratoja pisze...

Cieszę się bardzo.
Już biegnę napisać adresik do wysyłki;-)

Melania K. pisze...

Gratuluję dziewczyny:) i zazdroszczę wam :)

cyrysia pisze...

Gratuluje!!!

Edyta pisze...

Wygrałam - jupiiiiiiii :-))
Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom.
buziaki
E.

magdalenardo pisze...

Gratulacje dziewczyny, zazdroszczę!

Ja dziś w ogóle nie wychodziłam z domu, bo jak otwarłam balkon i zawiało dusznym powietrzem to stwierdziłam, że nie dam rady.

aldia arcadia pisze...

gratuluję :) dzięki za zabawę.
zapraszam przy okazji do mnie na CANDY :)

Kasia Roszczenko pisze...

Gratuluję serdecznie!

Monia Fioletowa pisze...

Gratulacje ;)))

Kardamonowa pisze...

O Losie - dzięki Ci! Co za niedzielna radość! ;))))))))

Koraliki Beaty pisze...

buu szkoda- moze nastepnym razem :P

gratuluje wylosowanym

dziekuje za zabawe

Domi pisze...

A to zaskoczenie :) Bardzo mi miło :)