poniedziałek, 26 sierpnia 2013

646. Konkurs nr 69 - lato po raz drugi!

Zgodnie z obietnicą w rozpoczynającym się właśnie konkursie nr 69 ciąg dalszy letniego kuszenia! :-) Do rozlosowania mam kolejne dwa tytuły, każdego po trzy egzemplarze, autorstwa Debbie Macomber. Tym razem są to:

- - - Hotel na rozdrożu
- - - Skrawki życia

Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Macie czas do piątkowej północy, losowanie tradycyjnie w sobotę. :-) Start!


= = = = = =
I jeszcze mała prośba: Jedna osoba - Szara - nie zgłosiła się po odbiór książki z poprzedniego konkursu. Proszę o kontakt mailowy.

63 komentarze:

Maya pisze...

Zgłaszam się. :)

Alojka pisze...

zgłaszam się :)

weronka pisze...

Zgłaszam się :)

Dorfi pisze...

Wpisuję się na listę chętnych :)

ABily pisze...

zgłaszam sie;)

Ola_83 pisze...

I ja się zgłaszam!

skrzatka pisze...

Zgłaszam się po raz kolejny <3

Kasiek pisze...

zgłaszam się:)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

magdalenardo pisze...

Zgłaszam się :)

P.S. Jeśli Szara się nie zgłosi to ja Ci chętnie podam maila :p

Karina pisze...

zglaszam siee

Kasia Roszczenko pisze...

Zgłaszam się :)

Janola Aleksandra pisze...

13-ka na szczęście ;-) z przyjemnościa ustawiam się

natanna pisze...

Zgłaszam się.

aeljot pisze...

Zgłaszam się :)

Scathach pisze...

Zgłaszam się ;)

Natalia H. pisze...

Zglaszam sie:)

Joanna pisze...

Dołączam :)pozdrawiam

Agnieszka pisze...

Zgłaszam się do zabawy :-)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Zgłaszam się. Nie wiem, czy można wpisać preferowaną książkę, ale gdyby było można to mnie bliżej do Skrawków życia:-)

shiraja pisze...

Zgłaszam się z chęcią ogromną :)

pomieszane-poplątane pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja:)

Marzena pisze...

Kusisz straszliwie tymi książkami :)
To próbuję ponownie :)

ovillo pisze...

To ja w kolejce po "Hotel..."
Pozdrawiam!

Bluejanet pisze...

zglaszam sie :D:D

ktrya pisze...

Zgłaszam się :)

ashess pisze...

zgłaszam się : )))

ewarub pisze...

Mnie nie może zabraknąć :-)

Pozdrawiam!

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

Avrea pisze...

i ja spróbuję szczęścia :)
pozdarwiam

Szara pisze...

zgłaszam się :)

Szara pisze...

i właśnie zobaczyłam że wygrałam w lipcu :)))) i z tego wszystkiego nie mogę znaleźć Twojego maila... podaję swój: szarutka@tlen.pl

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
z pozdrowieniami , Ewa
http://skoknaszafe.blogspot.com/

ma ra pisze...

Oczywiście się zgłaszam :)
Pozdrawiam!

Anek73 pisze...

Zgłaszam się :)

http://anek73.blox.pl

J. pisze...

Zgłaszam się :)

Faledor pisze...

Zgłaszam sie również :)

Edyta pisze...

I ja staję w kolejeczce, cichutko jak myszka :-)
Dziękuję za te konkursy - jest Pani niesamowita !

justyna kułak pisze...

Zgłaszam się:)

PannaP pisze...

Zgłaszam się i ja:)

Monika pisze...

Witam:)
cóż za piękne książki tutaj widzę,choć reguła mówi,że nie powinno się oceniać książek po okładce..ale te są naprawdę urocze i takie bardzo w moim guście.

zgłaszam się i ja:)

pozdrawiam!
m.

chaga pisze...

To ja też :)

Ruczek pisze...

I ja się zgłaszam ;)

Leacathy pisze...

Zgłaszam się do losowania :)
Pozdrawiam leacathy5@gmail.com

Leacathy pisze...

Zgłaszam się do losowania :)
Pozdrawiam leacathy5@gmail.com

iwjardim pisze...

To na końcówce lata ustawiam się i ja :-)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)
Pozdrawiam serdecznie

Nataliya pisze...

Z chęcią się zapisuję

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :) i pozdrawiam

Kropelka pisze...

Zglaszam sie!Obie ksiazki zapowiadaja sie ciekawie:-)

Weronika pisze...

Ja też się zgłaszam.

cecyliarodzinaidom pisze...

Uwielbiam ta autorkę.Piszę się na jej książkę.Pozdrawiam.

Kasmatka pisze...

zgłaszam sie :)

Kasmatka pisze...

zgłaszam sie :)

eniutek pisze...

Ja też się melduję gotowa do konkursu :)

Helena pisze...

chetnie wezmę udział w losowaniu :)

barbaratoja pisze...

Oczywiście zapisuję się!

Coral- inn pisze...

zgłaszam się

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam!

Jomo pisze...

Pędzę, takie białe żeliwne krzesła to moje marzenie.

elima pisze...

Ojojoj
Chyba zdążę :) Też się zgłaszam :)
Lubię Debbie Macomber :D

ROMA pisze...

Dołączę do towarzystwa!

Melania K. pisze...

Jeszcze zdążyłam :)
Zgłaszam się

melak@onet.eu