sobota, 31 sierpnia 2013

647. Losowanie nr 69

Tydzień konkursowy szybko minął, jak i całe wakacje... błyskiem wręcz! :-/ Smutno, co? I gdzie ten czas ucieka, się pytam? ;-) Ale na osłodę już losuję książeczki! Jak widać na obrazku u góry, szczęście sprzyjało tym razem:

- - - Kasia Roszczenko
- - - shiraja
- - - ovillo
- - - Kasiek
- - - pomieszane-poplątane
- - - Joanna

Zwycięzcom gratuluję!!! :-)
Dołączam obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

A we wrześniu do rozlosowania zaproponuję... hmm... no nie wiem, nie wiem... chyba jeszcze nie mam konkretnego pomysłu, ale dawno nie było krwistych horrorów, a przecież idzie najprawdziwsza fala zombie, jak po premierze World War Z wydawcy reklamują! ;-D Ani książek młodzieżowych, a skoro rok szkolny, to może jest dobry trop... Poezji chyba też wam jeszcze nie proponowałam, prawda? Ani reportaży... No trudny orzech do zgryzienia! ;-D Pomyślę i dam wam znać za miesiąc. Zapraszam! :-)

14 komentarzy:

natanna pisze...

Łezka mi z oka spadła, że się nie znalazłam w grupie szczęściarek, ale gratuluje serdecznie.

Kasia Roszczenko pisze...

Gratuluję szczęśliwcom a ja dziękuję za szczęśliwy los. Już maila wysłałam.

shiraja pisze...

O Rany!!!! ależ się cieszę i jeszcze uwierzyć nie mogę :)
Dziękuję ślicznie. Pędzę wysłać maila. Pozdrawiam cieplutko.

Marzena pisze...

To ja gratuluję dziewczynom szcześcia

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!
a ja bardzo lubię wrzesień, może dlatego że do pracy ani do szkoły nie chodzę ;-)

Agnieszka pisze...

Szkoda, że to nie ja...
Gratuluję zwycięzcom i czekam na swoją kolej ;-)

Faledor pisze...

Gratuluję szczęściarzom! War world Z widziałam i chętnie przeczytałabym książkę, choć ogólnie zombie mnie raczej mało pociągają :)

aeljot pisze...

Gratuluję wylosowanym :)

Też tak teraz myślę, że wakacje minęły za szybko.

Esa Czyta pisze...

Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga :) Jest naprawdę sympatyczny :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie - blog ubogacam o krótkie vlogi :)

magdalenardo pisze...

Gratulacje dla dziewczyn :)

pomieszane-poplątane pisze...

Wspaniale:) Bardzo się cieszę:) Już lecę pisać meila:)
i oczywiście gratulacje dla dziewczyn:)

elima pisze...

Dziękuję za zabawę :)

pomieszane-poplątane pisze...

Książka już do mnie dotarła:) Mąż przyniósł mi dziś do szpitala, więc miałam wspaniałą niespodziankę:)
Była tak ślicznie zapakowana, że poczułam się jakbym dostała prezent od Mikołaja:) Aż mi żal było ją rozpakowywać:) więc zostawiłam i rozpakuję jak już będziemy w domu:)
Bardzo, bardzo dziękuję:)
Iwona

Joanna pisze...

dziękuję, mail wysłany :)