poniedziałek, 23 września 2013

648. Konkurs nr 70

Oj, nie rozpieszczam was ostatnio... Żadnych postów, notatek, recenzji... nawet fotek nie wrzucam... :-/ Eh! Paskuda ze mnie... Ale książki na konkurs jak zawsze mam! A nawet i mały dodatek będzie w tym miesiącu - patrz: fotka u góry! :-) Mam nadzieję, że się spodoba.

Ale więcej szczegółów: mam trzy komplety do rozdania - książka Kobieta z bursztynowym amuletem autorstwa niemieckiej pisarki Heidi Rehn + stempelek z kwiatkami + poduszeczka z kolorowym tuszem [nie ma na zdjęciu]. Sponsorem jestem ja :-)

Kilka słów od wydawcy o historii pięknej Magdaleny [i już wiecie, czym mnie „skusiła” ta książka ;-D - bohaterka ma takie same imię jak ja]: „Skomplikowane dzieje zakazanej miłości na tle krwawej wojny trzydziestoletniej. Podczas wielkiego pożaru i rzezi w Magdeburgu sześcioletnia dziewczynka zostaje cudem uratowana przez kilkunastoletniego Erika. Odtąd nie rozstaje się ze wspomnieniem o nim i bursztynowym talizmanem, który dostała od chłopca. Po latach ich drogi znów się łączą, a młodzi zakochują się w sobie. Niestety, dawna waśń, która poróżniła ich ojców, sprawia, że nie mogą być razem. Tylko czy można uciec przed miłością? Wojenne pożoga, rozstania i przeciwności – niezapomniana odyseja odważnej dziewczyny, niosącej pomoc chorym i rannym, i szukającej ukochanego w wojennym zamęcie...”.

Wot, czytadło ;-D ale jak sądzę w sam raz na coraz chłodniejsze ranki w drodze do pracy w autobusie... ;-)

Konkurs zaczyna się teraz i trwa tradycyjnie do piątkowej północy. Losowanie w sobotę. Zapraszam! :-)

64 komentarze:

Agnieszka pisze...

Zgłaszam się :)

skrzatka pisze...

Zgłaszam się!

natanna pisze...

Zgłaszam się.

Ewa Ryszawa pisze...

Zglaszam się! Po raz pierwszy :)

Lenalee pisze...

Zgłaszam się. :)

Zuzanka pisze...

Bardzo chętnie, nawet sam stempel :)

Mariola pisze...

Zgłaszam się

Dizzy pisze...

Zgłaszam się! Te stempelki są prześliczne! :3

ktrya pisze...

Zgłaszam się. Chyba stempelki bardziej kuszą niż książka ;-)

ABily pisze...

zgłaszam sie:)

ABily pisze...

zgłaszam sie:)

eniutek pisze...

Zgłaszam się z największą przyjemnością :)

Kasia Roszczenko pisze...

Zgłaszam się :)

Scathach pisze...

Zgłaszam się:)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się

Isabelle pisze...

Chętnie przygarnę :)

Pozdrawiam!

iwjardim pisze...

ciekawie się zapowiada , ustawiam się w kolejce

Alina N. pisze...

Zgłaszam się!!!

Pewien Pan pisze...

Zgłaszam się uprzejmie. :)

zaczytana-w-chmurach pisze...

Zgłaszam się :)

pomieszane-poplątane pisze...

Ojej:) ile chętnych. oczywiście i ja zajmuję miejsce w kolejce:)

Edyta pisze...

Z przyjemnością staję w kolejce :-)

Joanna pisze...

Jako szczęśliwa wygrana w ostatnim konkursie u Ciebie próbuje po raz kolejny :)

Dorfi pisze...

Też się zgłaszam :)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się i ja :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Sabbath pisze...

Ja się nie zgłaszam, ale cieszy mnie znak życia od Ciebie. :)

Janola Aleksandra pisze...

Uwielbiam takie historie... i te stempelki... więc z przyjemnością ustawiam się :-)

Hordubal pisze...

No to ustawiam się do walki o ten stempelek :)

Joanna pisze...

Zgłaszam się. Pozdrawiam

Faledor pisze...

Zgłoszę się i ja :)

Ita pisze...

Łykam ostatnio każdą książkę jaka w rękę mi wpadnie , znak ,że jesień bo pod kocykiem z książką najprzyjemniej. Nie przegapię okazji na coś nowego .
Pozdrawiam.

Kasiek pisze...

Zgłaszam się. :)

Marietta pisze...

Wojna trzydziestoletnia była krwawa i strasznie skomplikowana, ale dla tych opowieści, które czerpią z tego czasu garściami (a Gra o tron czerpie bardzo) warto było wykuć wiele lat temu jej dzieje na lekcje historii. Po książkę osadzoną w tych czasach zgłaszam się do konkursu jak najbardziej:).

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Brzmi intrygująco, ustawiam się w kolejce :)

Kathinna pisze...

próbuję jak zawsze :)

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

weisse_taube pisze...

Zgłaszam się do losowania

ma ra pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam :)

Nataliya pisze...

Zgłaszam się i ja:))

KarolinaCh pisze...

Ja również mam chrapkę na z amuletem babkę ;) Pozdrawiam

Alojka pisze...

rewelacja
dlatego zgłaszam się i pozdrawiam

Kasiek pisze...

chcę bardzo chcę toteż zgłaszam się :))

dziurka pisze...

Zima wielkimi krokami się zbliża i czas przygotować sobie stosik książek do przeczytania. Może ta będzie pierwsza w kolejce?

aeljot pisze...

Oj paskuda jesteś bo zawsze wynajdujesz takie cudne zdjęcia, które można oglądać i oglądać w kółko. Mam nadzieję, że się poprawisz i dalej będziesz nimi rozpieszczać :)

I oczywiście spróbuję szczęścia w konkursie :)

Agni pisze...

Ja tez ....

Mag de Lena pisze...

Magda się zgłasza :)

ROMA pisze...

Ja również jestem chętna: epokapapierowa.blogspot.com

elima pisze...

Zgłaszam się ;)

Anek73 pisze...

Bardzo bym się ucieszyła z wygranej :)

http://anek73.blox.pl

PannaP pisze...

Zgłaszam się :)

Anita M pisze...

Bardzo chętnie biorę udział, pozdrawiam serdecznie:)

ewarub pisze...

Na nadchodzącą jesień lektura jak znalazł :-)

Pozdrawiam!

kalioppe pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce, książka na pewno się przyda w jesienne wieczory :)

Agnieszka pisze...

Melduję swój udział w zabawie :-)

barbaratoja pisze...

Jak zawsze zgłaszam sie ;-)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! Stempelki to ostatnio u nas temat z czołówki. :)

Weronika pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział

Ania pisze...

Zgłaszam się!
antoninadz@wp.pl

justyna kułak pisze...

Zgłaszam się:)

zbyszek pisze...

Zgłaszam się:)

el pisze...

to na koniec i ja chętna

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się.Pozdrawiam.

agaczyta pisze...

I ja się zgłaszam! Pozdrawiam ciepło :)