poniedziałek, 14 października 2013

651. Konkurs nr 71 - bajkowy!

Jak co miesiąc, zapraszam na konkurs książkowy! :-D To już 71. edycja mojej zabawy, tym razem przygotowana z myślą o dzieciach! Do rozlosowania mam trzy komplety:

- - - L. Frank Baum CZAROWNIK Z KRAINY OZ [Wydawnictwo Vesper 2013 – pięknie wydana w twardej oprawie opowieść o przygodach Dorotki, jej pieska Tota i całkiem nowych przyjaciół w krainie wielkiego czarownika Oza. To zupełnie nowe tłumaczenie, okraszone oryginalnymi ilustracjami Evelyn Copelman]
- - - stempelek z rysunkiem szmacianej laleczki + poduszeczka tuszu [nie ma na zdjęciu]

Sponsorem nagród jestem ja :-)
Można się od teraz wpisywać w komentarze pod tym postem. Macie czas – tradycyjnie już – do piątkowej północy. Losowanie odbędzie się w sobotnie popołudnie. Zapraszam!

58 komentarzy:

Weronika pisze...

Ja, ja!

weronka pisze...

Może uda mi się tym razem :)
Pozdrawiam.

Nataliya pisze...

Zapisuję się i ja

Anna Kozak pisze...

Ustawiam się w kolejce :D

AniaZosia pisze...

spróbuję szczęścia :)

aeljot pisze...

I ja się zapisuję :)

Mamalu pisze...

u mnie zawsze jest miejsce dla kolejnej książki :)
dopisuję się do listy.

Anna Ania pisze...


Ustawiam się w kolejce:)

Lenalee pisze...

Zgłaszam się. :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Zapisuję się :) piękna nagroda!
z pozdrowieniami, Ewa

Scathach pisze...

Jak co miesiąc - zgłaszam się:))

Inviernita pisze...

O, ja bym bardzo chciała! Bajka mojego dzieciństwa:)
agnzimka@gazeta.pl

Agnieszka pisze...

jakie śliczne!
Zgłaszam się :)

violka pisze...

I ja się ustawiam - znam kogoś, kto byłby bardzo zadowolony z tych książek... Pozdrawiam :)

Marietta pisze...

Zgłaszam się do konkursu i pozdrawiam:).

Bewix - Bea pisze...

oj, dawno się w Wami nie bawiłam, może sie poszczęsci?

Avrea pisze...

staję grzecznie w kolejce
pozdarwiam

Sardegna pisze...

Zgłaszam się

Kardamonowa pisze...

Zgłaszam się i ja ;)

Alegria pisze...

Och może się uda, ustawiam się w kolejce :) Piękna jesien za oknem mam nadzieję ,że u wszystkich którzy tak jak ja liczą na odrobinę szczęścia. Pozrdrawiam jesiennie :)

Edyta pisze...

Cudowne !!! Staję w kolejce i liczę na łut szczęścia, mój Kubuś byłby zachwycony...
Serdeczności przesyłam i dziękuję za kolejny, wspaniały konkurs.
Edyta

Kasmatka pisze...

zgłaszam sie :)

Anita M pisze...

Ja również się przyłączę:) wspaniałe nagrody:)

kultur-alnie pisze...

Ponadczasowa opowieść, po którą chętnie ustawię się w kolejce:)

Aleksandra pisze...

Ohhhh! fajnie by było :)

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Dizzy pisze...

Poproszę dla chrześniaka :3

dziurka pisze...

Z miłą chęcią się zapisuję.

Alojka pisze...

już tradycyjnie zgłaszam się i ja

Maniaczytania pisze...

Bardzo dawno się nie zgłaszałam, ale tym razem chętnie zawalczę :)

Domma79 pisze...

z chęcią się ustawię w kolejce :)
wczoraj miałam urodziny ,może dopisze mi szczęście :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się wespół z moją dziatwą. ;-)

Hordubal pisze...

No to się ustawiamy w kolejce :)

Alina N. pisze...

Zgłaszam się :).

ewarub pisze...

Od miesiąca jestem babcią, to i książeczki dla dzieci mnie interesują :-)

Pozdrawiam!

Dorfi pisze...

Zapisuję się. To była jedna z ulubionych bajek mojego dzieciństwa (też jestem Dorotka) a nigdy nie miałam swojego egzemplarza :)

StronaHanki pisze...

Zgłaszam się.

Miłego dnia

Małgosia pisze...

ja też chcę!!!!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się!!!

elima pisze...

Koniecznie się zgłoszę :)
I będę trzymała kciuki za powodzenie :)

weisse_taube pisze...

Proszę o wpisanie mnie na listę chętnych

KarolinaCh pisze...

Ja również się zgłaszam :)

Coral- inn pisze...

Zapisuję się:)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Renata pisze...

Moja przedszkolna ferajna byłaby szczęśliwa, staję w kolejce i liczę na pomyślne losowanie :)

Missy pisze...

Byłaby wspaniałym prezentem dla chrześniaka;)Pozdrawiam.

iwjardim pisze...

Ach 71 to mój rocznik ;-) więc się ustawiam .Może szczęście się uśmiechnie .

Zuzanka pisze...

Piękne wydanie, również liczę na szczęście w losowaniu :-)

barbaratoja pisze...

To jest klasyka, a klasyka jest dla wszystkich, więc ja dorosła też się zapisuję.
robi się, to co ma się robić ;-)

zbyszek pisze...

Zgłaszam się :)

Melania K. pisze...

Bardzo chętnie przygarnę jedną z książeczek :)

Jomo pisze...

Ściskam kciuki...

el pisze...

to ja chcę , jeszcze tego córci nie czytałam

Małgorzata C. pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Piękna książeczka:) Pozdrawiam gorąco:)

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się :)

Nati B pisze...

Właśnie tu trafiłam,więc tez stanę na koniuszku;)

Nati B pisze...

Już po losowaniu ale i tak zostaje bo bardzo mi przyjemnie tutaj;)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

地區貨倉設施葵芳儲存倉idc中國linux網頁寄存註冊防毒軟體開倉地區網頁中文代理