sobota, 19 października 2013

652. Losowanie nr 71

Późno, za co od razu przepraszam, ale już po losowaniu :-) Jak widać na zdjęciu wyżej, komplety - książka + stempelek + poduszeczka tuszu - powędrują do:

- - - Lenalee
- - - Marietta
- - - Alojka

Serdeczne gratulacje dla zwycięzców! :-)
Dołączam obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki książek. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

A w listopadzie miałam losować „sierotki” książkowe, ale szczęśliwie... nie ma „sierotek”! Wszystkie książki, które Wam proponuję w konkursach, znajdują nowy dom, co mnie bardzo bardzo cieszy! :-D Zatem na kolejny konkurs przywiozę coś nowego i ciekawego z Targów Książki w Krakowie! :-) Zapraszam!


= = = = =
PS1. uwaga: wciąż czekam na adres od Kasiek - zwyciężczyni konkursu letniego z sierpnia.
PS2. uwaga: ponieważ wyjeżdżam w środę na krakowskie targi, jeśli nie dostanę Waszych adresów przed tym dniem, przesyłki nadam dopiero 29.X. Poproszę zatem o cierpliwość!
PS3. jeśli do kogoś nie dotarły wylosowane książki, bardzo proszę o kontakt - poszukam ich na poczcie, bo ode mnie na 100% „wyleciały”.

17 komentarzy:

violka pisze...

Dzięki za losowanie - mnie się nie udało - ale dziewczynom gratuluję :)
Pozdrawiam :)

Alojka pisze...

nie mogę uwierzyć ze zostałam wylosowana. Strsznie się ciesze Bardzo dziekuję za organizacje konkursu.

cyrysia pisze...

Gratuluje!

Chabrowa pisze...

Gratuluję :)

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!

Lenalee pisze...

Dziękuję, strasznie się cieszę! :)

Anita M pisze...

dziękuję za super zabawę i gratuluję szczęśliwcom:)

niebieskości pisze...

Z dzieciństwa pamiętam, że to był czarnoksiężnik :)

Małgorzata C. pisze...

Gratuluję i pozdrawiam:)

Gwinoic pisze...

Ojej przeoczyłam taki fajne losowanie:(

elima pisze...

Gratuluję ;)

nunachopin pisze...

Nie udało mi się... ;) Ale szczerze gratuluję!

el pisze...

gratuluję

Marietta pisze...

Dziękuję:), zaraz wysyłam maila:).

Jomo pisze...

oj taki dziwny dzień...
nie chce nic uśmiechnąć się...

ale

gratuluję dziewczynom :)

buziki ślę

pomieszane-poplątane pisze...

ooo.... a ja przegapiłam.... :(
Za to serdeczne gratulacje dla wylosowanych:)
No i jestem ciekawa jak tam na tych targach było:)?

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

地區貨倉設施葵芳儲存倉idc中國linux網頁寄存註冊防毒軟體開倉地區網頁中文代理