niedziela, 24 listopada 2013

654. Konkurs nr 72

Jest dopiero godzina 16.30, a za oknem robi się coraz ciemniej, szaro-buro, nieprzyjemnie wręcz... Jesień bywa mało przyjazna, prawda? :-/ Żeby zatem trochę choć rozpromienić tę przedwieczorną szarugę za oknem, ogłaszam kolejny konkurs! Miesiąc temu, po powrocie z targów w Krakowie, obiecałam na listopadowe rozdanie znaleźć ciekawą nowość [z racji braku „sierotek” ;-) ]. Oto ona: Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa autorstwa popularnego i lubianego w Polsce japońskiego pisarza i eseisty, Haruki’ego Murakamiego. Książka jest nowa, w twardej oprawie. Sponsorem listopadowego konkursu nr 72 jestem ja ;-) Jako dodatkowy upominek wyślę do zwycięzcy różowiutki notatnik z karteczkami w nietypowe kropeczki, zamykany na gumkę, z tasiemkową zakładką plus [nie ma na fotce] również oryginalną „pętelkę” na długopis do wklejenia na tylną wewnętrzną okładkę. Notatnik jest produkcji niemieckiej firmy papierniczej z Hamburga – Leuchtturm1917. Również przywieziony z targów krakowskich ;-) prosto z firmowego stoiska.

Zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem wszystkie osoby, które chciałyby brać udział w losowaniu. Macie czas tradycyjnie do piątkowej północy. Losowanie w sobotę, ostatniego dnia miesiąca listopad.

46 komentarzy:

incognito pisze...

jakie kąski niebywałe :) ... z ogromną chęcią przygarnę :)

Avrea pisze...

i ja stanę w kolejeczce , może się poszczęści ;)))

Janola Aleksandra pisze...

Z przyjemnością :-) i jeszcze notatnik...
Pozdrawiam

Moje książki pisze...

Bardzo, bardzo chętnie :-) Piękne nagrody :-)

Gwinoic pisze...

Jako że nie lubię tej pory roku z przyjemnością usiądę przy zapalonej lampce i poczytam książeczkę :)

Karina pisze...

fajnie by bylo, jakby mi sie poszczescilo :-)

Gia Stembeck pisze...

Jakie ładne rzeczy losujesz :). Chętnie wezmę udział. Pozdrawiam :) P.S A choć za oknem już ciemno i pada deszcz, to można zapalić lampkę, zaparzyć pyszną herbatę i z książką schować się pod kołdrą. Ja tam jesień lubię ^^.

Natalia H. pisze...

I ja się zgłoszę:)

Alina N. pisze...

Cuuuda! Poproszę!

Nutinka pisze...

Brzmi ciekawie. Chętnie się zgłaszam. :)

Kardamonowa pisze...

Ustawiam się w tej zacnej kolejce ;)

przynadziei pisze...

pierwsza wizyta podobno jest szczęśliwa. Więc ustawiam się w kolejce z dużą nadzieją i pozdrawiam.
Robert

Edyta Kondrat pisze...

zgłaszam się ;)) pozdrawiam :)

Lirael pisze...

Z przyjemnością dołączam do pełnych nadziei kolejkowiczów. :)

misiaq pisze...

Melduję się!!!

NERUDA pisze...

Murakami:) Tak mnie ostatnio zauroczył, że ustawiam się w kolejce by przeczytać kolejną jego książkę:)

buziaki:*

Scathach pisze...

Ojeje, może tym razem!:) Zgłaszam się!

Coral- inn pisze...

zgłaszam się :)

eniutek pisze...

Zgłaszam swój udział :) i wyczekuję piątku

Alegria pisze...

Oj, niech się uda :) niech się uda czekam na losowanie i czaruję los :)

aeljot pisze...

Staję w kolejce :)

Jomo pisze...

Tradycji musi stać się zadość, stoję i ja :)

Edyta pisze...

Z przyjemnością staję w kolejce :-)

barbaratoja pisze...

Jak napisała jedna z wyżej komentujących, to już tradycja - zapisuję się.
serdecznie pozdrawiam Basia

Olajda pisze...

ustawiam sie w kolejce rowniez ja :-)
pozdrawiam serdecznie -
- Ola

ROMA pisze...

Dołączę do tego zacnego grona: epokapapierowa.blogspot.com

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! Spadł pierwszy śnieg, a choć nieco już rozmyty — optymizm mi dopisuje. A nóż-widelec tym razem... ;)

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Zgłaszam się:-)

Chabrowa pisze...

Ja też się zgłaszam:)

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się!Pozdrawiam.

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

PannaP pisze...

oczywiście zgłaszam się:)

Gosia Szczecin pisze...

O jaaaaaa! Zgłaszam się!

Agni pisze...

Ja tez.

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)

Nataliya pisze...

Zapisuję się:))

Weronika pisze...

Bardzo się zgłaszam!

Anita M pisze...

Ja również się zapisuję:)

ewarub pisze...

Nagrody, jak zwykle, super!
Pozdrawiam!

natanna pisze...

Może tym razem, więc sobie cichutko staję w kolejeczce.

zbyszek pisze...

Zgłaszam się.

Kasmatka pisze...

chętnie :)

KarolinaCh pisze...

Ja również się zgłaszam :)

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się ;)

Mag de Lena pisze...

Zgłaszam się ;)

Wetka pisze...

Zgłaszam się