wtorek, 31 grudnia 2013

685. Losowanie nr 74 - jubileuszowe

Chyba nasze chóralne okrzyki usłyszała sama Pani Zima ;-) bo dziś od rana utrzymuje się temperatura minus trzy stopnie Celsjusza, a ziemia, samochody na parkingach, drzewa... są oszronione białym pyłem [choć niestety nie śniegiem ;-) ]. Byłam już z samego rana na dłuższym spacerze i muszę powiedzieć, że powietrze, aura, ciśnienie... no po prostu wszystko gra dziś w idealnej harmonii! Pięknie i dobrze się szło, cudownie rześko oddychało lekko tylko zmrożonym powietrzem, a niebo – czyste, bez chmurki, delikatnie osnute zimową mgiełką, choć jednocześnie osłonecznione... Eh! Żyć nie umierać, chciałoby się rzec! :-D

Po powrocie, rozgrzana gorącą herbatką z miodem i cytryną, zrobiłam uroczyste jubileuszowe losowanie. Na zdjęciu u góry możecie zobaczyć nicki na wyciągniętych losach. Poniżej, dla formalności, podaję listę zwycięzców:

- - - aeljot
- - - Gwinoic
- - - Tomasz Maciejewski
- - - Lenalee
- - - Malineczka74
- - - PannaP
- - - Magnitudoa
- - - Karolina Kielpin
- - - zaczytana-w-chmurach
- - - ashess

Serdeczne gratulacje!!!
Dołączam jak zawsze, obowiązkowy przypisek ode mnie: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, jak zawsze wielokrotnie podkreślając!, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.


Naj-naj-najważniejsze :-) co dziś chciałabym powiedzieć [prócz życzeń noworocznych, ale to za parę godzin] to gromkie „Dzię-ku-ję!!!” za to, że jesteście ze mną już sześć lat! Niektórzy od samego początku obserwują to moje małe miejsce w sieci, inni dołączyli „po drodze”. ;-) Serdecznie Wam wszystkim dziękuję! Za wsparcie i siłę, jakie mi ofiarowujecie, za dobre słowa, za wspaniałe komentarze, kolorowe kartki pocztowe i promienne maile, za inspirację... a czasem i za kopniaka ;-) bym wzięła się wreszcie za regularne pisanie! Za wszystko raz jeszcze mocno, mocno Wam dziękuję!!!

15 komentarzy:

Scathach pisze...

Gratuluję szczęśliwym zwycięzcom!:))

pomieszane-poplątane pisze...

Nie poszczęściło mi się tym razem:(
Ale składam serdeczne gratulacje wylosowanym:)
W takim razie powiedz mi tylko gdzie mogę nabyć takie cudne śnieżynki, bo wpadły mi oko strasznie i siedzą tam i nie kują i kują:D

Malineczka74 pisze...

Jejku Mój nick na liście zwycięzców. Bardzo dziękuję i strasznie się cieszę. Moja buzia tak się śmieje. Adres podeślę na Twojego maila.
A Tobie składam życzenia Wspaniałego Nowego Roku !!!

Chabrowa pisze...

Gratuluję

Chabrowa pisze...

Gratuluję

aeljot pisze...

Dziękuję :)
Miła wiadomość na ostatni dzień roku :)

Kasia Roszczenko pisze...

Gratuluję serdecznie! A Tobie życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

ewarub pisze...

Zdrowego Roku, M.! :-)))

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!
Życzę Ci byś miała chęci częściej pisać. Cudownie się czyta Twoje pisanie i chciałoby się częściej!
serdecznie pozdrawiam Basia

nunachopin pisze...

Cóż - gratulacje. ;)

Lenalee pisze...

Dziękuję pięknie (co za cudowne zwieńczenie 2013 roku!) oraz gratuluję pozostałym. :)

niebieskości pisze...

Gratuluję!
i dziękuję za zabawę :)

Aleksnadra pisze...

Gratulacje :)

aldia arcadia pisze...

dzięki za zabawę.
gratuluje zwycięzcom.
pozdrawiam i zyczę naj najlepszego w Nowym 2014 Roku!
aldia

Gwinoic pisze...

Ale cieszę się że jestem jedną z wylosowanych szczęśliwych osób :) Dziękuję za zabawę :)