poniedziałek, 20 stycznia 2014

686. Konkurs nr 75 - pierwszy w 2014 roku :-D

Klimatyczna zimowa fotka, bardzo adekwatna do lodowej wręcz aury za oknem ;-) znaleziona w czeluściach tumblr, choć najprawdopodobniej ściągnięta od Kate z Ukrainy ;-) której to fotoblog namiętnie oglądam ostatnimi dniami i nocami ;-)


Na dobry początek życzę wszystkiego najlepszego moim drogim Czytelnikom w nowym roku 2014! Oby był równie wspaniały, a nawet i wspanialszy niż poprzedni! :-)

Konkursowo prawie na ostatnią chwilę - jak zawsze ;-D - ale zdążyłam! O Camilli Läckberg, szwedzkiej pisarce uznawanej za mistrzynię kryminału w Skandynawii, już pisałam i polecałam - wiem też, że jest lubiana i ceniona w Polsce - zatem dziś bez zbędnych słów ogłaszam pierwszy konkurs tego roku, styczniowy, z numerkiem 75. Do rozlosowania są dwa komplety nowych książek:

- - - Camilla Läckberg Niemiecki bękart [z Czarnej Serii publikowanej przez wydawnictwo Czarna Owca] + niespodzianka z poznańskiego wydawnictwa Vesper
- - - Camilla Läckberg Ofiara losu [z Czarnej Serii publikowanej przez wydawnictwo Czarna Owca] + niespodzianka z poznańskiego wydawnictwa Vesper

Fundatorem nagród jestem ja ;-) Zapraszam do wpisywania się pod tym postem do piątkowej północy. Losowanie tradycyjnie odbędzie się w najbliższą sobotę. Powodzenia!

53 komentarze:

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się :)

Chabrowa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kardamonowa pisze...

Ja też się ustawiam w kolejce ;)

dziurka pisze...

Tobie również wszystkiego dobrego w tym 2014 roku!
Zdjęcie bardzo klimatyczne. U mnie tylko deszcz pada, o śniegu nawet nie słychać.
Lackberg uwielbiam. Na urodziny syna postanowiłam, że mu kupię cała serię.Zapisuję się więc bo być może o dwie książki mniej będę miała do kupienia :)

Lenalee pisze...

Nie będę sobie żałować, zgłaszam się. :) Może mi się poszczęści i ta wygrana umili mi czas trwania sesji? ;)

jagnieszka pisze...

oj,bardzo bym chciała:) już,już stoję :)

Edyta pisze...

I jeszcze ja :-)
serdeczności
Edyta

Janola Aleksandra pisze...

kryminał w szwedzkim wydaniu...bardzo chętnie :-)
Pozdrawiam i z przyjemnością przyłączam się do zabawy

incognito pisze...

Wzajemnie do siego roku!
Tradycyjnie ustawiam się ww kolejce :)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

chaga pisze...

Pewnie, że chcę :), więc się zapisuję i spokojnie czekam :)))

weronka pisze...

Zapisuję się i ja :)

Gwinoic pisze...

Ojj przeoczyłam posta w którym pisze że zostałam wylosowana, już naprawiam błąd i zgłaszam się na maila:)

niebieskości pisze...

Nie znam :)ale skoro rekomendujesz :)to zapisuję się.
Oj, wielu rzeczy jeszcze nie znam...
Pozdrawiam i dobrego życzę!

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

Caitri pisze...

Zgłaszam się :)

Scathach pisze...

I ja się zgłaszam:)

JUKA pisze...

Jestem i ja - w nowym roku z nową nadzieją na nowe ksiazki od Ciebie :) Pozdrawiam i wielu pasjonujących lektur i pięknych wydawnictw Ci życzę na cały 2014!

Marietta pisze...

Zgłaszam się do konkursu i polecam świetny serial "Morderstwa w Fjällbace" będący luźną adaptację kryminałów Camilli Läckberg.

Zuzanka pisze...

Wprawdzie uważam panią Lackberg za mierną autorkę, ale Niemieckiego bękarta nie czytałam, więc chętnie się dam wylosować :-)

W załączeniu przesyłam ponownie właśnie odwiedzoną latarnię morską:

http://zuzanka.blogitko.pl/2014/01/11/morro-jable/

eniutek pisze...

Ja też bardzo chętnie zgłaszam swój udział :)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)
Nagrody fantastyczne :)

aeljot pisze...

Spróbuję szczęście, może i tym razem się uda :)

Magnitudoa pisze...

Też wchodzę do gry!
Uwielbiam kryminały :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! ;)

PannaP pisze...

I ja i ja zgłaszam się :)

misiaq pisze...

Witaj, melduję się w kolejce !

Alina N. pisze...

Zgłaszam się :))).

Weronika pisze...

Zgłaszam się.

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Z najlepszymi życzeniami noworocznymi ustawiam się w kolejce :)

barbaratoja pisze...

Życzę dużo dobrych książek do przeczytania.I czasu, by je czytać.
Oczywiście Chcę!

AsiaB pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce:)

Joanna pisze...

Dołączam i pozdrawiam ciepło, pomimo zimnej aury

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się

Marzena pisze...

To ja jeszcze!Łasuch książkowy się dopisuje.

elima pisze...

Chciałabym je przeczytać dlatego ustawię się w kolejce:)

Zgłaszam się! :)

Avrea pisze...

i ja spróbuje szczęścia :))
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
pozdrawiam

Coral- inn pisze...

zgłaszam zgłoszenie ;)

summer21 pisze...

Ale okazja! Jeszcze nie czytałam a podobno jej książki są super.Zapisuje się!
zaciszeewci.blogspot.com

rr-odkowa pisze...

Bardzo lubię książki C. Lackberg więc oczywiście się zgłaszam :))

ewarub pisze...

Wzajemnie, dobrego, spokojnego roku!

MARYANKA pisze...

Się ustawiam i już!:)))
Jak patrzę na tę chatkę to się zastanawiam, czy u nich też nie ma prądu, że z komina się nie kopci.:)

Kathinna pisze...

Dobra książka nie jest zła i nigdy ich nie za dużo, więc próbuję i tym razem :)

Anko pisze...

Pozdrawiam cieplutko choć za oknem mróz, zgłaszam się do Twojej zabawy. Pozdrawiam.

mrumru pisze...

mmm kocham książki , zgłaszam się :)

ROMA pisze...

Skandynawski kryminał- intrygujące! Zgłaszam się: epokapapierowa.blogspot.com

Agni pisze...

No moze tym razem.

Jaglana pisze...

chętnie przygarnę, gdyż nic tej autorki nie czytałam

ivon777 pisze...

Witam wieczorową porą ;) Kolejka już dłuuuga - jak za sprzętem AGD w czasach PRL ;) każdy chce wygrać ;)
ale żeby wygrać trzeba grac - tak więc łapkę w górę podnoszę ...
Załączam moc serdecznych pozdrowień i z serca życzę wszystkiego - co absolutnie NAJLEPSZEGO może się wydarzyć w obecnym - 2014 roku .
Iwona

pomieszane-poplątane pisze...

Z opisu wynika, ze strch się bać po prostu:) a ja strachliwa jestem ale co tam spróbuję:) najwyżej wygram to się będę bać:)

Moje zaczytanie pisze...

Fotka cudna.
Zgłaszam się.

Akiria Aluria pisze...

Z przxyjemnością się zgłaszam ;) Zaintrygował mnie opis Pierwszego zestawu ;)A nóż mi się uda :D OBY! :D
Pozdrawiam serdecznie! ;)

Alojka pisze...

ale nastrojowo
zgłaszam się serdecznie