sobota, 25 stycznia 2014

687. Losowanie nr 75

Przysięgam, że merdałam losami i merdałam, i merdałam... a i tak wyszło jak w toto-lotku ;-D czyli dwa losy z listy obok siebie. Ale pewnie tak właśnie miało być! ;-D Dla formalności zatem: pakieciki książek - Camilla Läckberg + niespodzianka - lecą do:

- - - Wetka
- - - Caitri

Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom! :-)
Dołączam jak zawsze, obowiązkowy przypisek: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

A w lutym... będą dwa losowania! :-) Jedno z serduszkiem, toć walentynki za pasem ;-) i drugie... nazwijmy je póki co „zimowym”. Już dziś zapraszam osoby zainteresowane książkami i... stempelkami. ;-D Pa!

13 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!

Caitri pisze...

Wow! Ale się cieszę, dzięki! :) :)

Chabrowa pisze...

Gratuluję

Chabrowa pisze...

Gratuluję

Wetka pisze...

Ojej, aż nie mogę uwierzyć :) Ogromnie się cieszę, będę miała co czytać w czasie ferii, a wiadomość o wygranej od razu dodała mi otuchy w przygotowaniach do sesji. ;)

dziurka pisze...

I ja gratuluję. Świetne książki!

Lenalee pisze...

Gratuluję! ;)

eniutek pisze...

Gratuluję wygranym :)

magdalenardo pisze...

Gratuluję :)

lepka pisze...

Gratuluję dziewczynom :)

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje dla dziewczyn:)

Anko pisze...

Dziękuję za miłą zabawę zapraszam do siebie na Kwiatowe Candy

elima pisze...

Och takie smakowitości przeszły mi koło nosa :)
gratulacje :)