sobota, 15 lutego 2014

690. Losowanie nr 76

Już późno, ale o losowaniu nie zapomniałam! I nie, nie oglądałam cały dzień zmagań sportowców w Soczi ;-) ...zwyczajnie dopadła mnie wczoraj stara, ale niezbyt dobra przyjaciółka – Migrena, i niestety wciąż nie wypuszcza ze swych objęć... :-/ Ale nie o mnie dziś!

Chcę wszystkim podziękować za wpisy walentynkowe i konkursowe. Aż szkoda, że mam tylko jeden pakiecik do rozlosowania, ale tym bardziej jest cenny! ;-) Książka plus stempelek z serduszkiem, oraz mała poduszeczka z czerwonym tuszem polecą do...

- - - cyrysia

Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! :-)
Dołączam jak zawsze, obowiązkowy przypisek: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

Tak jak wcześniej obiecywałam, w tym miesiącu będzie jeszcze jeden konkurs, który ogłoszę już w poniedziałek. Rozpieszczam was, prawda? ;-D Tym razem będą trzy pakieciki do rozlosowania – książki, oczywiście!, i bałwankowe stempelki – w końcu zima wciąż trwa, a w Soczi zimowe igrzyska olimpijskie ;-) – to zobowiązuje... Zatem zapraszam wszystkich chętnych!



- - - - - - - - -
PS. Przepraszam za słabej jakości fotkę, ale ciemno już i ponuro za oknem, a ja mistrzem fotografii we wnętrzach absolutnie nie jestem ;-) Ale co najważniejsze widać, i to się liczy!

14 komentarzy:

Chabrowa pisze...

Cyrysiu gratuluję :)

eniutek pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni a Tobie życzę jak najszybszego pozbycia się przyjaciółki INTRUZA :)

Moje zaczytanie pisze...

gratuluję.

niebieskości pisze...

Współczuję migreny!
Mnie jak dopada, to na samym początku związuję głowę dośc ciasno, piję colę, macham głową w różne strony, zeby rozćwiczyć mięśnie kręgosłupa szyjnego, a dopiero potem biorę proszek...czasami pomaga...
Pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Migrena to paskudztwo (syn je miewa), współczuję.
Gratuluję wylosowanej!

aeljot pisze...

Gratulacje :)

Migreny nie zazdroszczę bo sama miewam.

Iwona M. pisze...

Gratuluje szczęściarze, miłego czytania, dzięki za zabawę i zapraszam do mnie z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

kwiatusia pisze...

Gratulacje dla Cyrysi :)

Kasia Roszczenko pisze...

Cyrysiu gratuluję serdecznie!

cyrysia pisze...

Jaka miła niespodzianka. Ślicznie dziękuję. Dziękuję również wszystkim pozostałym osobom za gratulacje i życzę Wam z całego serca powodzenia w następnych konkursach.

Sabbath pisze...

Zostaw tę Migrenę, nie przyjaźnij się z nią. Nie jest tego warta. ;)

...

To żart. Przesyłam pozytywną energię. A Migrena niech sobie idzie i nie wraca. Nie lubię baby. ;)

Gratuluję zwyciężczyni. :)

Avrea pisze...

Gratuluję !

Marzena pisze...

Gratulacje dla Cyrysi.Dla Ciebie-szybkiego nabrania formy

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje dla cyrysi:)
Mam nadzieję, że Twoja migrena już sobie poszła:)