poniedziałek, 17 lutego 2014

691. Konkurs nr 77 - zimowy!

Luty 2014 konkursami stoi! ;-) Oto bowiem rozpisuję kolejny, tym razem z numerem 77 i z podtytułem „Zimowy”. Podtytułem będę trochę zaklinać tę powoli zapomnianą białą porę roku, by powróciła i dała nam porządny mroźny wycisk! ;-D Ferie w Wielkopolsce co prawda właśnie się skończyły, ale zima – przynajmniej kalendarzowo – wciąż trwa, a ja nawet jednego razu moich ślicznych Emu na nogach nie miałam... Za ciepło, po prostu... :-/

Wróćmy do zabawy! Do rozlosowania są zimowe stempelki z bałwankiem jak na zdjęciu plus mała poduszeczka ciemnoniebieskiego tuszu pigmentowego, również na zdjęciu, plus... ot, tak, na dokładkę... [losowo wysyłana] pachnąca drukiem książka – kryminał z wydawnictwa Albatros:

- - - Jean-Christophe Grange Przysięga otchłani
- - - Harlan Coben Na gorącym uczynku
- - - Brian Haig Gra

...która ni w ząb nie pasuje do tematu konkursu ;-D ale przecież tak naprawdę właśnie o dobre rozrywkowe lektury chodzi w tych moich losowaniach. Sponsorem lutowych nagród jestem ja.

Kto chętny stawać w konkury... o pardon! – do zabawy ;-D niech nie zwleka i w te pędy się wpisuje w komentarze pod tym postem! Macie czas tradycyjnie do piątkowej północy. W sobotę podam trzy nicki blogowiczów, do których polecą zimowe pakieciki. Zapraszam!

62 komentarze:

Kardamonowa pisze...

Jestem chętna!

Scathach pisze...

Zgłaszam się!:)))

Mania pisze...

I ja też! Śliczny ten bałwanek. Ech, a ja tu w Anglii w tym roku zimy w ogóle nie miałam :( dobrze, że chociaz wizyta w Polsce była biala :)

Renata pisze...

Chętna też jestem :)

Moje zaczytanie pisze...

To może i ja.

Agni pisze...

Ja tez- Ag

Anek73 pisze...

Stempelki i książki :) To, co lubię :)

http://anek73.blox.pl/2014/02/Rozdanie-w-Zaciszu-Wysnionym.html

elima pisze...

Jam chętna :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie :D

Tami pisze...

A może los się do mnie uśmiechnie :)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się :)

Oleander pisze...

Bardzo bardzo dopinguję przywoływanie zimy i czekam niecierpliwie na losowanie :))

Lenalee pisze...

Zgłaszam się bardzo chętnie. :)

incognito pisze...

... już stoję, bo ja książki się nie boję :)

JUKA pisze...

Jestem i ja, skoro są książki :)

Nataliya pisze...

Jestem bardzo chętna:))

niebieskości pisze...

Dopisuję się! :)

AsiaB pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce:)

Alojka pisze...

Zgłaszam się :)

U mnie sniegu było pod dostatkiem, musiałam sobie kupić porządne zimowe buty

TheDeliratio pisze...

jA TEZ MOGE??

dekormaniaczka.blogspot.com

magdalenardo pisze...

77 konkurs???
Masz świadomość ilu ludzi uszczęśliwiłaś? Niebywałe!
Chętnie przekonam się jakie to uczucie być uszczęśliwionym właśnie przez Ciebie!
Taaak zmęczona już jestem i plotę od rzeczy :p

Marzy mi się Harlan Coben "Na gorącym uczynku", to dzięki niemu pokochałam książki, bo w moim przypadku ta miłość zrodziła się dopiero na studiach, ale ciągle kwitnie :)

cyrysia pisze...

Marzę o Cobenie, ale chyba aż tyle szczęścia to nie będę mieć :) Niemniej jednak zgłaszam się do konkursu.

Janola Aleksandra pisze...

Kryminał - baaardzo chętnie, będzie jak znalazł, może szybciej zleci mi te kilka dni w niefajnym miejscu...
Pozdrawiam serdecznie

Kathinna pisze...

Tradycyjnie i ja :)
Zimy mi nie trzeba, oj nie, nad baltykiem cały styczeń była ostra zima do -15 stopni, morze skute lodem, wiatr, ogromne pokłady energii, żeby mieszkanie utrzymać w miarę do życia. Oj z chęcią wróciłabym do rodzinnej wielkopolski, do tego bezwietrznego, cieplejszego, suchego klimatu!

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam!

ABily pisze...

zgłaszam się:)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ja zaczynam ferie, więc chętnie przygarnę czytadła:)
z pozdrowieniami, Ewa

Gia Stembeck pisze...

Jaaaa się zgłaszam! Cudny konkurs :D Pozdrawiam!

aeljot pisze...

Chętnie stanę w szranki :)

ma ra pisze...

Zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

barbaratoja pisze...

Melduję się!Zapisuję się !

ROMA pisze...

Tym razem nie odpuszczę - przedłużam ogonek oczekujących: epokapapierowa.blogspot.com

nayanka pisze...

I ja się zapisuję :)

Avrea pisze...

to i ja stanę w kolejce :))

Avrea pisze...

to i ja stanę w kolejce :))

Karina pisze...

i ja sie zapisuje

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się :)

Izabela Sznajder pisze...

Zgłaszam się :) Pozdrawiam!

damian pisze...


A ja mam takie pytanko :) co jest na pierwszym zdjęciu ? :))

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się także bardzo chętnie!

summer21 pisze...

No to piszę się i ja we własnej osobie. zaciszeewci.blogspot.com

Joanna pisze...

Dołączam!

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!

JustMe pisze...

Ja też się dołączam do gry :)

JustMe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JustMe pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mary pisze...

bardzo chętnie się zapiszę na te cukierasy :)

pomieszane-poplątane pisze...

To jeszcze ja:)

Janusz B. pisze...

To może i ja stanę w kolejce ??
Banerek wstawiłem na prawym pasku bocznym.

Bałwanek bardzo fajny.
U mnie śniegu tyle co wcale było...
Taki urok tej zimy.
Pozdrawiam :)

ewarub pisze...

Mnie nie może zabraknąć :-)

Pozdrawiam!

Coral- inn pisze...

uuu! konkurs za konkursem :) zgłaszam się!

Ania pisze...

I ja staję w kolejce!
antoninadz@wp.pl

PannaP pisze...

Zgłaszam się :)

Zacisze wyśnione... pisze...

Do Damiana [i innych, co nie wiedzą ;-) ]: Na pierwszym zdjęciu są stempelki gumowe umocowane na drewnianym klocku z wizerunkiem bałwanka - „odciskuje” się ten wzór z pomocą kolorowych tuszy, zdobiąc dzięki temu różne powierzchnie, najlepiej gładkie papierowe [koperty, zeszyty, listy, karneciki prezentowe itp. itd]. A pod nimi, te ciemne kostki, to poduszeczki tuszu pigmentowego w kolorze ciemnoniebieskim w plastikowym pudełeczku - dzięki nim można właśnie odciskiwać wzór ze stempelka. Taki wzór na papierze, co zdolniejsi, mogą potem dodatkowo pokolorować kredkami lub farbkami.

I zapewniam, że nie tylko dzieci lubią tę zabawę ;-) Poszukajcie w googlarce haseł np.: „scrapbooking” albo „cardmaking”. A jak pasja wciągnie, to... wpadliście po uszy! ;-) Zaczyna się od przeglądania katalogów firm produkujących te stempelki [USA są potęgą w tej dziedzinie], a potem się poluje na aukcjach na co rzadsze i ciekawsze wzory, a kolekcja rośnie i rośnie... a wasze portfele będą coraz ...lżejsze i lżejsze... ;-D

Nie wiem, czy w miarę logicznie to opisuję, ale nie pomyślałam wcześniej, żeby wyjaśnić, co to takiego i do czego służy ;-) Aaa... i tusz, po użyciu stempelka, zmywa się z gumki zwykłą letnią wodą, bez detergentów najlepiej, po czym osusza papierowym ręcznikiem - dzięki temu stempelek długo nam posłuży :-)

hanka-blog-handmade pisze...

Z chęcią przyłączę się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie!

eniutek pisze...

Zgłaszam chęć do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie !!

Jaglana pisze...

zapisuję się... :)

Weronika pisze...

ja chcę:)

Iwona M. pisze...

I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

el pisze...

i ja też w kolejce

zbyszek pisze...

Zgłaszam się

Anko pisze...

Spróbuję i ja swojego szczęścia w zabawie. Pozdrawiam