poniedziałek, 24 marca 2014

695. Konkurs nr 78

Rozpoczynam kolejną książkową zabawę, tym razem już z nr 78. Do rozlosowania mam jedną książkę, ale za to jaką! Hit ostatnich lat i to zarówno w księgarniach, jak i w kinach:

- - - Igrzyska śmierci. Trylogia - Suzanne Collins

Tutaj można poczytać o autorce i jej światowym bestsellerze - KLIK.
A wszystkich chętnych do losowania zapraszam do wpisywania się pod tym postem od teraz do najbliższej piątkowej północy. Losowanie tradycyjnie w sobotę. Zapraszam!


= = = = =
PS. z konkursu lutowego nr 77 swoich książek nie odebrały aż dwie osoby - Oleander i el. Proszę o kontakt!

53 komentarze:

Avrea pisze...

z milą chęcią stanę sie posiadaczką Trylogi :))

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Och, wpisuję się na listę osób biorących udział w konkursie:-)

weronka pisze...

ZAPISUJĘ SIĘ Z CHĘCIĄ

aeljot pisze...

Zapisuję się :)

Magnitudoa pisze...

Ja tez się zapisuję :)

Scathach pisze...

I kolejny raz spróbuję szczęścia - zapisuję się;)))

nunachopin pisze...

Zgłaszam się! Koniecznie się zgłaszam! ;)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Z przyjemnością nadrobię zaległość w przeczytaniu tego hita :)
pozdrawiam, Ewa

Alina N. pisze...

Ja baaaaaardzo chcęęęę! Bardzo!

incognito pisze...

... ustawiam się w kolejce :)

Lenalee pisze...

Zgłaszam się do konkursu. :)

Edyta pisze...

Zgłaszam się i ja,
pozdrawiam wiosennie
Edyta

Moje książki pisze...

Sama miałam już przyjemność poznać całą trylogię ale jestem pewna że chętnych na takie ładne wydanie nie braknie :-)

summer21 pisze...

Ooo...a to bardzo chętnie.Zgłaszam się!

allbooksinmylife pisze...

Ja również się zapisuję :)

kasiaparkview pisze...

Bardzo chętnie zapiszę się na losowanie. Widziałam pierwszą część filmu i spodobał mi się ogromnie, więc mam chrapkę na te książki ;)

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

JUKA pisze...

Bardzo chętnie :) Ustawiam się...

Dorfi pisze...

Ustawiam się w kolejce z nadzieją, że i do mnie los się wreszcie uśmiechnie.
Pozdrawiam
Dorfi

Anna pisze...

Czytałam ale może przyszłościowo dla dzieci by była:)
Ania

PAKMA pisze...

Ja jeszcze nie mialam okazji przeczytac.... staje w kolejce moze sie uda :)

Gwinoic pisze...

Nie widziałam filmu, nie czytałam książki więc chętnie ustawiam się :) a bardzo chciałabym zobaczyć film ale wiem że wpierw trzeba przeczytać książkę :P

Damian pisze...

Zgłaszam się :)

Kasia Roszczenko pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję!!!

Gracenta pisze...

Również się zgłaszam :) Może dopisze mi szczęście

Dizzy pisze...

MUSZĘ MIEĆ *O* Zapisuję się bez wahania! <3

Renata pisze...

Perełka, a więc staję w kolejce :)

Joanna pisze...

Dołączam do chętnych

kot&malenstwo pisze...

Z przyjemnością ustawiam się wśród chętnych :)

barbaratoja pisze...

Zapisuję się, przyznaję sie nie znam, ale z chęcią zapoznam się !

Sardegna pisze...

Zgłaszam się, a jakże!

Coral- inn pisze...

zgłośnienie

Anek73 pisze...

To ja też! Pozdrawiam z Kłodzka :)

Ruczek pisze...

Ło matko. Takie cudeńko do wygrania, że grzechem byłoby się nie zgłosić. :D Zatem zgłaszam chęć zaopiekowania się tą książką i trzymam kciuki! :))

Pozdrawiam! :)

elima pisze...

Koniecznie się ustawię w kolejce :)

ma ra pisze...

Oczywiście zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

misiaq pisze...

Jestem w kolejce !!

kultur-alnie pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam:)

ewarub pisze...

Ja zawsze gotowa ;-)

Pozdrawiam!

Ania pisze...

Ustawiam się w kolejce.
antoninadz@wp.pl

Weronika pisze...

i ja się zgłaszam

PannaP pisze...

I ja też zgłaszam się :)

beatus pisze...

ja się również zgłaszam

Emi pisze...

Z chęcią zapisuje się :-)

Marietta pisze...

Oczyma wyobraźni widzę Trylogię na mojej półeczce z fantastyką:), zapisuję się do konkursu.

ROMA pisze...

Bezapelacyjnie zapisuję się i czekam z nadzieją na losowanie: epokapapierowa.blogspot.com

lilybeth pisze...

Zapisuję się :)

Angelika Jasiulewicz pisze...

Zapisuję się, koniecznie! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
Angelika

Terra pisze...

I ja z przyjemnością zgłaszam swój apetyt na tę lekturę. Pozdrawiam:)

zbyszek pisze...

zgłaszam się

Izabela pisze...

Uwielbiam czytać!!zgłaszam się z ogromną przyjemnością:)

bibliotekaG6 pisze...

Trafiłam tu przez przypadek, ale na pewno jeszcze zajrzę:)) zapisuję się do kolejki - na nowości do biblioteki w najbliższym czasie nie mam co liczyć... a za TAKI tytuł na półce niektórzy czytelnicy by mnie ozłocili:)))
Pozdrawiam

Joanna S. pisze...

Zapisuję się :)