sobota, 29 marca 2014

696. Losowanie nr 78

Już po losowaniu, jak to widać na fotce u góry :-) Książka Igrzyska śmierci poleci do...

- - - PAKMA

Gratulacje serdeczne dla zwyciężczyni! :-)
Dołączam obowiązkowy przypisek: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki książek z danego konkursu”.

A za miesiąc... kolejne święta! ;-D Za dobrze mamy, co? Co chwilę wolne i wolne, bo po kwietniowych niemal wakacyjnych dniach nastąpi... długi weekend majowy! Ja w tym czasie świątecznym będę miała cudnych gości - po kilkunastoletniej już absencji przyjeżdżają do Polski moi serdeczni przyjaciele z Sydney! Już nie mogę się doczekać! :-) W głowie mam milion pomysłów, co moglibyśmy razem zrobić. Oczywiście i o was nie zapomnę - zapewniam, że intensywnie myślę, jakie książeczki zaproponować do losowania. Zapraszam do obserwowania mojego bloga! Będzie się działo! ;-D

7 komentarzy:

Kasia Roszczenko pisze...

Gratuluję!!!

Gwinoic pisze...

Dziękuję z zabawę i Gratuluję :)

barbaratoja pisze...

Pakma, szczerze Ci gratuluję szczęścia w losowaniu!

Ruczek pisze...

Gratuluję! :)

niebieskości pisze...

Dziękuję za zabawę i gratulacje przesyłam :)

bibliotekaG6 pisze...

Gratuluję

PAKMA pisze...

Wow, to ja :D Dziekuje za gratulacje no i przede wszystkim za zabawe!!!!