czwartek, 24 kwietnia 2014

698. Konkurs nr 79 - błyskawiczny!

Chyba pierwszy raz przegapiłam datę konkursową... :-/ Pardon! Ale już nadrabiam, ogłaszając błyskawiczny konkurs nr 79! Do rozlosowania będą trzy pakieciki mieszane:

- - - Jak to wypić - pięknie opracowana typograficznie ciekawa gawęda na temat napitków różnych autorstwa brytyjskiej dziennikarki Victorii Moore
- - - Przegrane życie - historia rodzinna „odkryta” po latach, opowiedziana przez Ute Scheub
- - - Elling - zabawny, mądry norweski film na płycie DVD
- - - stempelek z listkiem + poduszeczka tuszu

Sponsorem prezencików książkowych i stempelków jestem ja. :-) Film podarowało do rozlosowania wydawnictwo Replika - serdecznie dziękuję! A wszystkim zaglądającym na mój blog polecam udział w losowaniu, choćby dlatego, że książki mają wyczerpane nakłady u wydawcy, są już ciut „zapomniane”, a wielka szkoda, bo na przykład lektura Przegranego życia zrobiła na mnie wręcz piorunujące wrażenie [krótka recenzja jest tutaj -> KLIK]. Oto córka nazisty, po 35 latach od śmierci ojca, próbuje „przepracować” (termin z psychologii, oznaczający w skrócie: opracować / przeżyć / omówić coś powtórnie, przerabiając szczegóły) temat swojej rodziny. Jest to na tyle trudne, intymne przeżycie, że wykorzystuje fikcyjne nazwisko, nadane ojcu przez Güntera Grassa, który w 1969 roku w Stuttgarcie był świadkiem jego publicznego samobójstwa [opisał je w Z dziennika ślimaka]. Polecam uwadze!

Zapraszam do wpisywania się pod tym postem - tym razem jest mało czasu: tylko do niedzielnego ranka, kiedy to około 12.00 zrobię losowanie. Zapraszam! :-)

52 komentarze:

Chabrowa pisze...

Zgłaszam się

incognito pisze...

wytrwale ... z nadzieją ... stoję w kolejce :)

Hordubal pisze...

To trzeba się zgłosić :)

aldia arcadia pisze...

co mi tam, i ja ;)
pozdrowienia

Faledor pisze...

Dołączam do kolejki :)

Agnieszka pisze...

Zapisuję się oczywiście :-)

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się

summer21 pisze...

Ja też się piszę:)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)

Kasia Roszczenko pisze...

Jestem chętna :)

Scathach pisze...

Zglaszam się;)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się:)
Pozdrawiam.

skrzatka pisze...

Obecna!

Renata pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Alina N. pisze...

Zgłaszam się!

Marzena pisze...

Ja, ja chcę :D

weronka pisze...

Może tym razem mi się uda :)

litera pisze...

To i ja się zgłoszę:)

misiaq pisze...

Melduję się!

Sylwka S. pisze...

Zgłaszam się :)

Sardegna pisze...

Zgłaszam się

barbaratoja pisze...

Ja też CHCĘ !

jagnieszka pisze...

ojojojoj,bardzo chciałabym wygrać bo udaje mi się poznawać właśnie takich Niemców,co to przepracowują swoją historię

Lenalee pisze...

Zgłaszam się. :)

Alojka pisze...

zgłaszam się

Edyta pisze...

Bardzo chętnie stanę w kolejce :-) Może tym razem los się do mnie uśmiechnie ...
Wszystkiego dobrego
Edyta

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce :)

ma ra pisze...

Zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

ovillo pisze...

Poproszę :)

Agnieszka Em pisze...

Zgłaszam się i ja ;)
Pozdrawiam

recenzje ami. pisze...

zgłaszam się :)

Terra pisze...

I ja chętnie zapoluję na te cukiereczki. Pozdrawiam:)

Malineczka74 pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam

Aneta Michalcewicz pisze...

Poproszę, i ja :)

Weronika pisze...

Zgłaszam się!

zbyszek pisze...

Zgłaszam się. :)

Joanna pisze...

zapisuję się do kolejki i ja:)

Gwinoic pisze...

Jako że lubię Twoje książkowe konkursiki grzecznie ustawiam się w kolejce :)

syl_ko91 pisze...

Z miłą chęcią zgłaszam się :)

Ania pisze...

Ustawiam się w kolejce.
antoninadz@wp.pl

Mag de Lena pisze...

Już się ustawiłam w kolejce i wypatruję książek... ;)

eniutek pisze...

Czekam na losowanie :) Może do mnie tym razem uśmiechnie się szczęście :) Pozdrawiam

Dizzy pisze...

Zgłaszam się! <3

brisingr M pisze...

Zgłaszam się :)

aeljot pisze...

Staję w kolejce :)

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się!
uff...zdążyłam

cecyliarodzinaidom pisze...

Zgłaszam się !Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!!!

boena pisze...

Zgłaszam się.Pozdrawiam

ROMA pisze...

Z uporem maniaka - po raz n-ty wyrażam chęć i zgłaszam się: epokapapierowa.blogspot.com

Joanna pisze...

zgłaszam się :)

Melania K. pisze...

I ja się zgłaszam :)

Kathinna pisze...

i ja jak zawsze poczytam chętnie :)