sobota, 31 maja 2014

702. Losowanie nr 80

Mam dla Was małą niespodziankę – rozlosuję aż dziesięć książek, a nie jak zapowiedziałam tylko siedem :-) Mam nadzieję, że zwycięzcy się ucieszą, a cała reszta popędzi do księgarni i zakupi sobie to wydanie Golema – wesprzecie odważnego wydawcę [tak, tak, w końcu to niszowa pozycja, nie będzie bestsellerem na miarę książek z przygodami Harry’ego Pottera, a jednak warta jest wznowienia, a do tego - wysiłkiem wydawcy – z pięknymi ilustracjami], a i ja się ucieszę, że zachęciłam kogoś do lektury. Bo warto znać tę historię!

Poniżej lista wylosowanych nicków:

- - - Kasmatka
- - - Dizzy
- - - Chabrowa
- - - ewarub
- - - Marta i Alicja
- - - Elenoir
- - - Oleander
- - - nunachopin
- - - Moje zaczytanie
- - - Gwinoic

Gratulacje! :-)
Dla przypomnienia: „Będę potrzebowała podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. W tytule maila lub w samym mailu proszę umieścić swój nick - bardzo mi to ułatwi rozpoznanie osoby. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki podarunków z danego konkursu”.

A za miesiąc będzie muzycznie! ;-) Rozpoczyna się lato pełne niesamowitych koncertów, aż trudno wybrać, w którym kierunku ruszyć, zatem konkurs będzie jak najbardziej na temat. Zapraszam już dziś! :-)

13 komentarzy:

Ruczek pisze...

Gratuluję! :) A za książką się rozejrzę. ;)

Gwinoic pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę:) Maila napiszę od razu jak tylko pomyję naczynia, ugotuję obiad, odzyskam oddech... ;)

ewarub pisze...

Ale fajnie! Dziękuję!
Cieszę się bardzo i gratuluję wygranym współtowarzyszkom!

nunachopin pisze...

Dziękuję! Czyli w tym roku ja również dostanę prezent na Dzień Dziecka. :) Gratuluję pozostałym szczęśliwcom.

Moje zaczytanie pisze...

O jak się cieszę.
Dziękuje szczęśliwemu losowi.

Marta i Alicja pisze...

świetna wiadomość! dziękuję bardzo "maszynie losującej" :)

Marzena pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom i idę pobuszować w księgarni :D

barbaratoja pisze...

O rety, ale to było losowanie !
Gratuluję szczęściarom.

Chabrowa pisze...

Ojej... Dziękuję !

Dizzy pisze...

Jej! Dziękuję :3

Avrea pisze...

Gratuluję Dziewczynom ,
szkoda ;/

ewarub pisze...

Melduję, że nagroda dotarła i podoba się bardzo! Jeszcze raz dziękuję!!!

nunachopin pisze...

Moja książka dotarła również, o czem niniejszym informuję. Dziś z radością rozpocznę lekturę, jeśli latorośle łaskawie pozwolą. :) Jeszcze raz dziękuję serdecznie!