sobota, 26 lipca 2014

707. Losowanie nr 82

Jak w zegarku ;-) odbyło się losowanie! Na fotce już widać, do kogo polecą pakiety, ale dla czystej formalności poniżej przekazuję, że...

- - - Wetka
- - - Agnieszka Em

...mogą się spodziewać w najbliższym czasie odwiedzin listonosza! :-)
Serdecznie gratuluję!

Aby jednak to nastąpiło będę potrzebowała Wasze podstawowe dane do wysyłki. U dołu strony znajduje się mój adres mailowy [wraz z regulaminem konkursu], na który poproszę je podesłać. W tytule maila lub w samym mailu proszę umieścić swój nick! – bardzo mi to ułatwi rozpoznanie osoby. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nikomu nie przekazuję adresów swoich Czytelników – wykorzystuję je wyłącznie do wysyłki podarunków z danego konkursu.

13 komentarzy:

cyrysia pisze...

Gratuluję!

Sandi Cullen pisze...

Gratulacje :)

Moje zaczytanie pisze...

Wielkie gratulacje.

Wetka pisze...

O jejku, jakie ja mam dzisiaj szczęście. :) Nie dosyć że dowiedziałam się dzisiaj o zdanym egzaminie na studiach, pogoda się ładna zrobiła, to jeszcze wygrana w konkursie. :)

Beata Wieczorek pisze...

Gratuluję wygranej!

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym !

kot&malenstwo pisze...

Uch! a tak się zasadzałam na Nessera ;) No nic, może następnym razem :) Serdecznie gratuluje wygranym! :)

AsiaB pisze...

Gratulacje:)

magdalenardo pisze...

Gratuluję :)

kwiatusia pisze...

Gratulacje :)

Ania pisze...

Gratulacje!

bestyjeczka pisze...

Dziękuję za zabawę :-)) Miłego dnia!

Agnieszka Em pisze...

Ale niespodzianka! Bardzo się cieszę ^-^
Pozdrawiam