niedziela, 24 sierpnia 2014

709. Konkurs nr 83

Przed nami ostatni tydzień letnich wakacji, a na moim blogu czas na comiesięczny książkowy konkurs. Tym razem proponuję ostatnią wydaną w Polsce powieść jednego z moich ukochanych pisarzy, Jonathana CarrollaKąpiąc lwa. Na zdjęciu tego nie widać, ale okładka, tak jak i poprzednia, o której tu wspominałam, Zakochany duch, ma bardzo ciekawą okładkę, którą trzeba dotknąć, by ocenić jej graficzne walory i poligraficzne możliwości. Do przesyłki będzie dołączona druga książka – niespodzianka! ;-)

Sponsorem jestem ja. Aby uczestniczyć w rozdaniu [świadomie zmieniam nazwę – jedna z blogerek zwróciła mi uwagę, że osoba prywatna nie może robić losowań bez narażenia się na konsekwencje prawne... :-/ Nie wiedziałam o tym, więc chyba powinnam się cieszyć, że jeszcze nie siedzę za kratkami za rozdawanie książek! ;-) Żarty żartami, ale trochę mi zmroziło krew], należy wpisać się w komentarze pod tym postem. Macie czas do piątkowej północy, rozwiązanie konkursu w sobotę 30 sierpnia. Zapraszam!

45 komentarzy:

Anek73 pisze...

Z chęcią :)

Pozdrawiam z Kłodzka :)

cyrysia pisze...

Zgłaszam się. Pozdrawiam!

Sardegna pisze...

Zgłaszam się i pozdrawiam serdeczie :)

nayanka pisze...

A może tym razem się uda. Zgłaszam się :)

aeljot pisze...

Staję w kolejce :)

ewa k pisze...

:)

Może się załapię:)

pozdrawiam

PannaP pisze...

Zgłaszam się

Sandi Cullen pisze...

Ja również się zgłaszam :)

barbaratoja pisze...

Ja tez chciałabym !

incognito pisze...

... bardzo bym się ucieszyła i z chęcią przeczytała :)

Moje zaczytanie pisze...

Czytałam sporo dobrego o tej książce
a poza tym ciekawa jestem Carolla, którego jeszcze nie znam więc zgłaszam się.
Załączam pozdrowienia z Małopolski.

Agni pisze...

Zglaszam sie !

kasiaparkview pisze...

Zgłaszam się do rozdania!

Alojka pisze...

Z chęcią się zgłaszam i pozdrawiam

Wetka pisze...

Zgłaszam się :)

kwiatusia pisze...

Zgłaszam się :)

Kasia Roszczenko pisze...

Zgłaszam sie:)

Weronika pisze...

Zgłaszam się.

bestyjeczka pisze...

Kiedyś się zaczytywałam Carollem, ciekawa jestem jak go "odbiorę" po latach. Może się uda więc staję w ogonku.

Dorfi pisze...

Też się zgłaszam :)

Chabrowa pisze...

Ja też się zgłaszam :)

Karina pisze...

Ja sie tez zglaszam!
Pozdrawiam!

Olga pisze...

Spróbuję, bo chętnie bym przeczytała :)

Coral- inn pisze...

Zgłaszam się,

Kathinna pisze...

chętnie jak zawsze:)

Paulina Wiktoria pisze...

Chcę, chcę, chcę...
86paulina@wp.pl

papiórkowa pisze...

och... no jak nie zaryzykować...
nie dość że do czytania, to jeszcze okładka do macania...

Evita pisze...

Zgłaszam się :)

ma ra pisze...

Zgłaszam się!

Alegria pisze...

mam nadzieję na szczęśliwy los, nie mogę przegapić takiae okazji :) Pozdrawiam

ewarub pisze...

Oczywiście się wpisuję :-)

Aurelia pisze...

Z niecierpliwością i radością poczekam na ...los.:)
Serdecznie pozdrawiam:)

niebieskości pisze...

Dołączam do zabawy :)
Pozdrawiam

Melania K. pisze...

O tak, po taką książkę obowiązkowo się zgłaszam :)

Z tworzonka pisze...

Zgłaszam się z przyjemnością - uwielbiam Carolla :)

nunachopin pisze...

Zgłaszam się!

KarolinaCh pisze...

Ja również się zgłaszam :D :D :D

Chaga pisze...

To je też chętnie :)
Co do tych losowań, to też po prostu zmieniam opis, lub go ograniczam do minimum :)

Małgosia pisze...

Chętnie przygarnę książkę. Pozdrawiam

brisingr M pisze...

Zgłaszam się!
Pozdrawiam :)

Edyta pisze...

I ja też staję na końcu kolejki, może szczęście się do mnie uśmiechnie ? Dziękuję za te konkursy ! Jesteś niesamowita !

Wszystkiego dobrego
Edyta

ROMA pisze...

Przedłużam ogonek: epokapapierowa.blogspot.com

Ruczek pisze...

To i ja się zgłaszam, szczególnie, że opis książki jest wielce zachęcający. :)

violka pisze...

Wieki całe nie czytałam nic Carrolla. Staję w kolejce :)

AsiaB pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam